Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 11 בנובמבר, 2016

קרמפוס, יומני הנסיכה, מבוך השקרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:08 קרמפוס | Krampus, ערוץ Yes2 

פנטזיה קומית. מה שמתחיל כעוד חג מולד טיפוסי בו כל המשפחה מתקבצת יחדיו, משתנה ללא הכר כאשר הויכוחים והריבים האינסופיים גורמים להופעתו של שד עתיק ומסתורי להופיע בבית ולחולל מהומה. שחקנים: אדם סקוט, טוני קולט, דיויד קוצ'נר, אליסון טולמן. במאי: מייקל דוהרטי. ארה"ב, 2015. סרט אימה לא שגרתי עם מעט קטעי הומור והרבה הפתעות לחג המולד. ציון: 

17:00 יומני הנסיכה | The Princess Diaries, ערוץ Yes5 

נערה ביישנית מגלה כי היא נסיכה אמיתית, אך כדי לייצג את משפחתה עליה ללמוד איך מתנהגים, והמורה היא לא אחרת מאשר המלכה הקשוחה. שחקניות: ג'ולי אנדרוז, אן האת'ווי. במאי: גארי מרשל. ארה"ב, 2001. סרט מלא קסם, אך מתאים יותר לבנות נוער צעירות. ציון: 

22:00 מבוך השקרים | Labyrinth of Lies, ערוץ Yes3 

נציג גרמניה לאוסקר 2015 – הסרט הגיע לשורטליסט של תשעת המתמודדים האחרונים לאוסקר והיה מועמד לארבעה פרסי האקדמיה הגרמנית. בשנות החמישים בגרמניה פונה עיתונאי לפרקליטות בתביעה לפעול נגד מורה בית ספר שהיה בעברו קצין אס.אס. התיק מגיע אל תובע צעיר, שבדומה לגרמנים בני גילו, לא ממש שמע על מחנות ריכוז והפשעים שהתבצעו שם על ידי בני עמו. כאשר התובע מתחיל לחקור את הסיפור, הוא נדהם לגלות על העבר האיום של מדינתו, ועד כמה עמוקה ההכחשה וההסתרה. בעוד כולם מנסים לשכנע אותו לרדת מהחקירה, הוא מחליט לצלול לחקר העובדות ולחשוף את האמת האיומה. הסרט מתאר את האירועים שהובילו למשפטי פרנקפורט בסוף שנות החמישים, בהם שפטו לראשונה הגרמנים פושעים נאצים. שחקנים: אלכסנדר פהלינג ("ממזרים חסרי כבוד", "פלאפל אטומי"), אנדריי שימנסקי, פרדריקה בכט. במאי:ג'וליו ריצ'רלי. גרמניה, 2014. בדיוק כמו ספר מתח טוב, שקשה להניח בצד, הסרט מחזיק את הקהל על קצה הכורסה. עשיר בדמויות מוצקות ובשחזורים עשירים, קשה שלא להיסחף בריגוש של מצוד היסטורי וחשוב זה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן