Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 20 בנובמבר, 2016

פלאשבק, מעצבי האופנה הגדולים בעולם, אופנה טוטאלית: בתוך ווג הבריטי, גדולות ויפות, ריפוי בתזונה 2, התפוז המכני, יצירת המופת האחרונה של דאלי, הנסיכים של מליבו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:35 פלאשבק, ערוץ הילדים (למנויי Hot) 

סדרת נוער מוזיקלית, שתתמקד בחייהם של ניר, דידי וחבריהם לספסל הלימודים בבית הספר קציר ומחוצה לו, וכל זאת בשילוב שירים מקוריים שישתלבו בעלילה. הסדרה נוצרה על ידי שחר סגל, אורן יעקובי ואביעד קיסוס, ועוסקת בחייהם האמתיים של בני הנוער ובנושאים הבוערים להם – אהבות ראשונות, דימוי עצמי, זהות מינית, לחץ חברתי, בריונות, אלימות ברשתות החברתיות, נאמנות, חברות ועוד. את הסדרה ביים אמיל בן שמעון ("קטמנדו", "ישמח חתני"); על החלק המוזיקלי אמון דורון מדלי – מפיק, מלחין ומנהל מוסיקלי שחתום על להיטים רבים.

20:30 מעצבי האופנה הגדולים בעולם | Discovering Fashion, ערוץ Yes דוקו 

סדרה שמביאה את סיפורם של כמה מהמעצבים הגדולים, פורצי הדרך והמשפיעים ביותר של המאה ה-20, בהם קוקו שאנל, איב סן-לורן, ולנטינו, טום פורד ועוד. בהשתתפות עיתונאים וכתבי אופנה מובילים, הצופים יקבלו את הסיפורים שמאחורי האייקונים שיצרו את הבסיס של האופנה המודרנית, כפי שאנחנו מכירים אותה היום. בימוי:לינדי סאוויל. 6 פרקים בני 25 דקות, אנגליה, 2015.

21:00 אופנה טוטאלית: בתוך ווג הבריטי Absolutely Fashion: Inside British Vogue, ערוץ Yes דוקו 

בפעם הראשונה נכנסות המצלמות אל מעבר לדלתות הסגורות של אחד ממוסדות האופנה המובילים של אנגליה: מגזין ווג הבריטי. בשנה ה-100 לפעילותו, המגזין הנחשב ממשיך להציג כישרונות חדשים, להשיק קריירות ולעצב את תפיסות היופי של החברה – והכל במקביל להובלת החזון של תעשייה האופנה שמגלגלת מיליארדים. הבמאי ריצ'רד מֵייסר עוקב אחר העורכת הראשית המיתולוגית אלכסנדרה שולמן והעורכות שעובדות תחתיה, צלם האופנה מריו טסטינו ודוגמניות העל קיית מוס ואדי קמפבל בעבודתן – מתצוגות האופנה החשובות בעולם, דרך הלוקיישנים הזוהרים של צילומי האופנה ועד אריגת המגזין החודשי. ומעל לכל – גולת הכותרת – העבודה האינטנסיבית והדרמטית על הגיליון החשוב והמצופה מכולם – מהדורת יובל המאה. בימוי: ריצ'רד מייסר. 2 פרקים בני 60 דקות, אנגליה, 2016.

22:00 גדולות ויפות Curvy Girls, ערוץ החיים הטובים 

גישה בלתי מוגבלת אל עולמן הזוהר ורווי הטלטלות של קבוצת דוגמניות במידות גדולות. תשוקה וגאווה מזינות את הדחף שלהן להצליח, אך בהיחבא הן נאבקות בחוסר ביטחון, הפרעות אכילה ומערכות יחסים רעועות. נעקוב אחריהן שעה שינסו לפרוץ דרך בעולם התככים התחרותי של תעשיית האופנה בלוס אנג'לס.

22:00 ריפוי בתזונה 2 2 The Food Hospital, ערוץ הבריאות 

עונה חדשה לסדרה הבוחנת את השימוש במזון ככלי טיפולי בשירות המדע. צוות הרופאים ישוב לפגוש אנשים הסובלים מהפרעה זו או אחרת וינסו להתאים להם דיאטה ייחודית. בין התופעות הרפואיות שתוצגנה: אקזמה, הפרעת קשב וריכוז, אקנה, דלקת שלפוחית השתן ועוד.

22:00 התפוז המכני | A Clockwork Orange, ערוץ Yes3 

יצירת המופת המטלטלת של סטנלי קובריק, ובה כמה מהאימג'ים הזכורים והידועים בתולדות הקולנוע. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר, כולל לסרט ולבמאי, ומככב מאז תדיר ברשימות הסרטים הגדולים בכל הזמנים. מלקולם מקדואל, בתפקידו הזכור ביותר, מגלם מנהיג כנופיה חובב אלימות, סקס ומוזיקה קלאסית, אשר נשלח לעבור טיפול ניסיוני שיהפוך אותו לאזרח צייתן שאינו מציק לסביבתו. בריטניה / ארה"ב, 1971. סרט מטריד, מבזה נשים, אך מעורר מחשבה, המתרחש בעולם דיסטופי ודכאוני, אולם מתובל בהומור ציני וחכם. ציון: 

22:00 יצירת המופת האחרונה של דאלי | Dali's Last Masterpiece, ערוץ Hot8 

פרס ראשון ב-Fiamp 2015; האמן סלבדור דאלי הקים תאטרון-מוזיאון של יצירותיו ויצירות של אנטוני פיטשו, שהיה למנהל המוזיאון, בעיר הולדתו פיגרס. זהו סיפורו של המוזיאון ושל יצירותיו כפי שמסופר על ידי פיטשו. הסרט מציע גישה שונה, מורכבת ומוכרת אל אישיותו של דאלי, כמו גם מבקש לחשוף חלק מחידות המוזיאון הייחודי. בעוד מסיירים בו, הסרט מאפשר להיבלע בעבודתו הגדולה האחרונה של דאלי ולגלות יותר על האמן ועולמו. ספרד, 2015.

22:30 הנסיכים של מליבו | The Princes of Malibu, ערוץ החיים הטובים 

ריאליטי החוגג את מעליליהם של ברנדון ג'נר וברודי ג'נר, בניה של האלופה האולימפית קייטלין ג'נר, וחברם הפרוע ספנסר פראט. האחים, המצויים בנופש בלתי נגמר, חייהם עם אמם הדוגמנית, לינדה תומפסון, ובעלה המוסיקאי, דייויד פוסטר, באחוזה רחבת ידיים במליבו.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן