Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 24 בנובמבר, 2016

איזו דרמה, במלתחה של המיליארדרים, רקדניות קטנות אנגליה 2, אורי ואלה, גרים 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 איזו דרמה, ערוץ 1 

תכנית אירוח בהנחיית עמנואל הלפרין. מחווה לסרטים ולסדרות הדרמה הישראליות ששודרו לאורך חמישה עשורים בערוץ הראשון, בהשתתפות יוצרים, אנשי טלוויזיה ומובילי דעת קהל, בהם אורי ברבש, יהושוע סובול, ירון לונדון, יונה אליאן, מרב מיכאלי ועוד.

22:00 במלתחה של המיליארדרים | Inside the Billionaire's Wardrobe, ערוץ Yes דוקו 

XXXXX

איש הטלוויזיה הבריטי רג'י ייטס בוחן את התיאבון שאינו יודע שובע של הסוּפֶּר-עשירים למותרות, כאשר בראש הרשימה עומדות החיות, או יותר נכון – הפרוות והעורות האקזוטיים שלהם, שנרכשים על ידי אותם עשירים ומקשטים את גופם. ייטס יוצא לבדוק מהו המחיר האמיתי של התעשייה הזו: הוא יוצא לסיביר כדי לאתר את הפרווה היקרה ביותר בעולם וחוקר כיצד ניצודים שם הצוֹבֶּלים והחורְפנים (במערב, מחירו של מעיל צוֹבֶּל פראי יגיע למיליון דולר); באוסטרליה הוא מגלה את המציאוּת שמאחורי גידול תנינים במטרה להשתמש בעורם; הוא מגיע למעבה היערות באינדונזיה בחיפוש אחר נחשי פיתון שיגמרו כתיקים, מעילים או נרתיקים לאייפון. כאשר שוק מוצרי היוקרה העשויים מִחֳיות הולך וגדל כל העת, למרות הסוגיות המוסריות המובנות בו – נשאלת השאלה האם העסק הזה יוכל להמשיך להתקיים? 59 דקות, בריטניה, 2016.

22:00 רקדניות קטנות אנגליה 2 | Dance Mums UK 2, ערוץ Yes דרמה 

עונה חדשה לספין אוף של "רקדניות קטנות" המתרחש בבריטניה, עוקב אחר קריירת הריקוד המוקדמת של בנות קבוצת הריקוד של ג'ניפר אליסון, ואימותיהן. בעונה החדשה, רקדנית קטנה חדשה מצטרפת לקבוצה, והצטרפותה גוררת מהומה רבה.

22:15 אורי ואלה, ערוץ Hot3 

אורי ואלה, אב ובתו, הפכו לסוג של זוג מאז שתמי, האמא, נפטרה. אורי, מוזיקאי שהוא אייקון תרבותי, נזרק מבולבל בגיל 60 אל חיי הרווקות; אלה, כלום שהוא שום דבר, נזרקה בגיל 27 אל תוך ואקום. עכשיו, אחרי שעברו את הכאב הגדול, הם חושבים שכל האפשרויות פתוחות בפניהם. קומדיה רומנטית קצת אחרת על אובדן, שיגעון, צרות של עשירים ועל האהבה היחידה שבאמת לא תלויה בדבר – בין אבא לבת. שחקנים: שלמה בראבא, דינה סנדרסון, פבלו רוזנברג, לירון ויסמן, גל תורן. במאי: יובל שפרמן ("תעשה לי ילד").

23:30 גרים 5 5 Grimm, ערוץ Hot זון 

דרמת הפנטזיה המצליחה של רשת NBC וחברת יוניברסל חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – אחרי ניק נחוש לנקום את מותה של אמו בעזרתה של הסוכנת המיוחדת צ'אבז (אליזבת' רודריגז, "כתום זה השחור החדש") ולשמור על אדלייד (קלייר קופי, "פרנקלין ובש"), שהצליחה להימלט ממשפחת המלוכה וללדת את בתה. זה לא פשוט, במיוחד לאור העובדה שאהובתו לשעבר, ג'ולייט (ביטסי טולוץ', "בלתי הפיך") שבה לחייו בזהות חדשה ומפתיעה. הסדרה חודשה לעונה שישית ואחרונה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן