Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 25 בנובמבר, 2016

פופאי, נובל, סופרג'יסטיות, שחק אותה שוטר, מה שקורה במיסיסיפי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 פופאי Popeye, ערוץ Yes5 

פופאי המלח, אחת מדמויות הקומיקס הידועות ביותר, משייט לעיירה מוזרה, בה הוא עומד להכיר שלל דמויות. וימפי, אדם חובב המבורגרים; אוליב אויל שתהפוך לרעייתו; ובלוטו, פיראט עצום ממדים ומרושע שמציק לאנשי העיירה ללא סיבה נראית לעין. פופאי נעזר בתרד כדי לעצור את ההצקות של בלוטו, ובדרך מוצא גם את הכלבלב האבוד שלו. שחקנים: רובין וויליאמס, שלי דובל. במאי: רוברט אלטמן. 1980. הסרט נקטל על ידי מבקרים בזמנו, וגם הצליח באופן בינוני מאוד בקופות, כיוון שאלטמן יצר עלילה מבולגנת ולא אחידה. עם זאת, בסרט יש סצינות יפהפיות וגם לא מעט הומור, ועל כן לא כדאי להפסידו. ציון: 

17:33 נובל Noble, ערוץ Yes1 

סיפורה האמיתי ומעורר ההשראה של פעילת זכויות הילדים כריסטיאנה נובל. אישה שילדותה באירלנד הייתה טראומטית ומלאת משברים, מגיעה לווייטנאם ופותחת שם במסע הומניטארי נרחב להצלת ילדים עזובים, ובכך משנה את חייהם. שחקנים: דירדרה אוקיין, שרה גרין. במאי: סטיבן ברדלי. אנגליה / וייטנאם, 2014. מלא רגש ונשמה, והדמות הראשית נראית כצריכה פרס נובל בעצמה. ציון: 

21:30 סופרג'יסטיות Suffragette, ערוץ Yes1 

דרמה נשית חזקה המבוססת על סיפור אמיתי. הסרט מתרחש בלונדון של 1912, ומספר על אשה צעירה העובדת במכבסה. חייה משתנים כשהיא נקלעת בטעות להפגנה של תנועת הנשים הסופרג'יסטיות הלוחמות למען מתן זכות הצבעה לנשים ונסחפת לתוך המאבק. שחקנים: קארי מאליגן, הלנה בונהם קרטר, מריל סטריפ. במאית: שרה גברון ("בריק ליין"). אנגליה, 2015. הסרט אינו אחיד בקצב ובתוכן, עם זאת מביא נושא חשוב ומשחק מצוין של מאליגן. ציון: 

22:00 שחק אותה שוטר | Ride Along 2, ערוץ Yes2 + ערוץ Hot גולד 

קומדיית אקשן, המשך לסרט "פטרול משותף". ביום חתונתו, בוגר האקדמיה לשוטרים וגיסו לעתיד, שלא ממש סובל אותו, יוצאים לתפוס סוחר סמים מבוקש במיאמי. כמובן שהעניינים מסתבכים, והשניים נאלצים ללמוד לשתף פעולה, על מנת שיוכלו לצאת בשלום, לעצור את הרעים ולהגיע לחתונה. שחקנים: קווין הארט, אייס קיוב. במאי: טים סטורי ("פטרול משותף"). ארה"ב, 2016. הסרט בונה את כל כוחו על הראשון בסדרה, ונכשל בכל רמה תסריטאית, משחק או בימוי. ציון: 

22:00 מה שקורה במיסיסיפי | Mississippi Grind, ערוץ Yes4 

סיפורו של מהמר כפייתי בשם גרי, שהתמכרותו גורמת לו להפסיד את כל כספו ולהסתבך בחובות לעולם התחתון. בלית ברירה אחרת, הוא מחליט לחבור למהמר צעיר, בתקווה שישנה את מזלו. השניים יוצאים למסע בדרום כדי להרוויח את הכסף שגרי חייב להרבה אנשים. שחקנים: ראיין ריינולדס, בן מנדלסון. במאים: ראיין פלק, אנה בודן. ארה"ב, 2015. במשחק מופתי ובאווירה חמימה, זהו סרט דרכים השזור בסרט הימורים באופן חכם. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן