Skip to content

ראשון 27 נובמבר 2016 (מהדורת הצהריים)

  כותרות המהדורה חוסלו 4 מחבלי דאעש שירו משטח סוריה לעבר ישראל (בטחוני) * הבחירות המקדימות בצרפת: היום ייבחר מועמד המרכז-ימין לנשיאות (חוץ) * הכתב הפוליטי של הארץ קורא לשרוף את עמונה וש-ק-ט ; ח"כ גטאס ליועמ"ש: לחקור מי שקורא לשרוף יישובים ערבים (חדשות) * כתב אישום כנגד ארבעה ערבים ישראלים בגין הפעלת רשת להפעלת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

כותרות המהדורה

חוסלו 4 מחבלי דאעש שירו משטח סוריה לעבר ישראל (בטחוני) * הבחירות המקדימות בצרפת: היום ייבחר מועמד המרכז-ימין לנשיאות (חוץ) * הכתב הפוליטי של הארץ קורא לשרוף את עמונה וש-ק-ט ; ח"כ גטאס ליועמ"ש: לחקור מי שקורא לשרוף יישובים ערבים (חדשות) * כתב אישום כנגד ארבעה ערבים ישראלים בגין הפעלת רשת להפעלת מוראביטון בהר הבית (חדשות)

ביטחוני

חיל האוויר חיסל ארבעה מחבלי דאעש שירו משטח סוריה לעבר ישראל

במהלך פעילות מבצעית של כוח צה"ל בדרום רמת הגולן, הכוח זיהה ירי נק"ל ופצצות מרגמה שנורו לכיוונו על ידי מחבלים. במקום התפתחו חילופי אש. אין נפגעים לכוחותינו *  בתגובה צה"ל תקף ופגע בחוליית מחבלים * צה״ל לא יסבול פגיעה בריבונות מדינת ישראל ויגיב בחומרה לכל ניסיון להפר אותה

נתניהו: "לא ניתן לדאעש להתבסס בגבולותינו"

חוץ

אוגנדה: לפחות 55 הרוגים בהתנגשויות בין המשטרה למורדים

איראן: חמישה הרוגים בהתרסקות מסוק בים הכספי

ארה"ב: טראמפ: "קלינטון ויתרה על הבחירות ברגע שהתקשרה לברך אותי"

– על אף הבטחות הבחירות, טראמפ לא צפוי להשיב את האמברגו על קובה

– הרוג ותשעה פצועים בירי בניו אורלינס

סוריה: דיווחים בלבנון: אסד נפגש בחשאי עם נסראללה לצורך תיאומים בטחוניים הקשורים למלחמה במורדים

– 22 מורדים נפגעו במה שנראה כמתקפה כימית

פקיסטן: 6 פועלים במפעל נפט פולני נחטפו בצפון המדינה

צרפת: הבחירות המקדימות בצרפת: היום ייבחר מועמד המרכז-ימין לנשיאות * פרנסואה פיון, שהבטיח לקצץ בהוצאות הממשלתיות ובשבוע שעבר צוטט באומרו כי "בעבר יהודים לא רצו לכבד את חוקי המדינה", צפוי להביס את יריבו ז'ופה ולהתמודד במארס מול מארין לה פן (הארץ)

– סיבוב שני בפריימריז הימין בצרפת: עלייה בכמות המצביעים

דרום קוריאה: חוקרים פשוט בפעם השלישית על משרדי סמסונג המואשמת כי העבירה לאשת אמונה של הנשיאה כ-17 מיליון דולר במסגרת שערוריית סמסונג – נשיאת דרום קוריאה מואשמת כי דרשה מחברות שוחד של עשרות מיליוני דולרים

חדשות

הותר לפרסום: 4 בכירים בתנועה האסלאמית ובמערך המוראביטון בצפון הארץ נעצרו בחשד שפעלו לשמר את פעילות המערך המסית בהר הבית. * הוגשו כתבי אישום (מגפון ניוז)

המשנה ליועמ"ש לרגב: התניית תמיכה בטקסים באישור תכנים – פגיעה בחופש הביטוי * רגב: צר לי שהמשנה ליועמ"ש תומכת בהפיכת הבמה לבסיס לפגיעה במדינת ישראל (הארץ)

דייג: סופית: אושרו הגבלות הדייג בים התיכון – הדייגים יפוצו ב-16 מיליון שקל * התקנות מגבילות בעיקר את דייגי המכמורת שהסבו נזק לקרקעית הים, ואלה מאשימים את ועדת הכלכלה בחיסולם (דה מרקר)

גל השריפות:
שריפה פרצה ביער חרובית באזור קרית מלאכי

– שריפת חורשה פרצה סמוך ליישוב תלמי אליעזר

– למרות העיצומים ברשות המסים – שירותי הפיצויים יתקיימו כרגיל

– איגוד השמאים הקים מוקד סיוע לנפגעי רכוש כתוצאה מהשריפות

– ארדן הורה לפטור מתשלום כל אזרח שהזמין שירותי כיבוי הגל השריפות

– קופות החולים לא יחייבו מבוטחים שפנו לחדרי המיון בעקבות השריפות

– יו"ר ועדת הכספים: "נבטיח שבחדרי מיון יקבלו נפגעי שריפות גם ללא טופס 17" – "למנוע בכל מחיר מקרים שבהם אנשים מבוגרים לא יגיעו לקבל טיפול"

– נתניהו: כל משרדי הממשלה מחוייבים לסייע במהירות למי שבתיהם ורכושם נפגעו בשריפות

– מטוס הכיבוי האמריקני, הסופרטנקר, המריא לגיחתו השנייה בישראל. המטוס יצא לסיור שטח ויחזור לנחיתה בנמל התעופה בן גוריון, שם יישאר בכוננות (ynet)

– חיים לוינסון, הכתב הפוליטי של 'הארץ' (לפני כן שימש ככתב לענייני התנחלויות והשירותים החשאיים), ומגיש שבועי בגל"צ: "למה שלא ישרפו את עמונה ונגמור עם זה" * ו…ש-ק-ט

– ח"כ גטאס ליועמ"ש: לחקור מי שקורא לשרוף יישובים ערבים

– מחר (יום ב') תקיים ועדת הכספים דיון בעניין השריפות.

·- המשטרה לשרים: תושבי דיר חנא ואום אל פחם הודו בחקירתם בהצתות

פרסום ושיווק

פרס פרימור של הרשות השנייה יוענק השנה לרינה מצליח מחברת החדשות של ערוץ 2. הפרס, בסך 10,000 שקל, יוענק למצליח על סיקור "פרשת חטיפת ילדי תימן", שעל-פי ועדת הפרס "הוביל לשינוי של ממש, כאשר השר הממונה על הסוגיה העביר המלצה להורות על חשיפת מסמכי גנזך המדינה ומסמכי הוועדות הממלכתיות שעסקו בנושא".

דירוג משרדי הפרסום של "גלובס" ל-2016: 1. גוגל ; 2. מקאן תל-אביב ; 3. ראובני פרידן IPG ; 4. באומן בר ריבנאי ; 5. LEAD ; 6. מנצ' ; 7. AVRAHAM ; 8. גיתם BBDO ; 9. אדלר & חומסקי ; 10. גליקמן שמיר סמסונוב (פובליסיס) ; 11. ענבר מרחב G ; 12. ברוקנר יער לוי ; 13. Four ; 14. יהושע TBWA ; 15. JWT ישראל ; 16. ליאו ברנט ; 17. דרורי ארועטי ברמן ; 18. שמעוני פינקלשטיין FCB ; 19. לעומק התודעה  ; אלנבי  ; 20. חברון זלצמן

תקשורת

סלקום מאיימת: אם לא יוסדר החוב של גולן – יוחרפו ההליכים המשפטיים * סלקום מאיימת בהודעת בורסה, להחריף את ההליכים המשפטיים לרבות הגשת בקשת פירוק נגד גולן * האיום של סלקום מגיע בעקבות החוב העצום של גולן – יותר מ-600 מיליון שקל – ולאחר שגולן החליטה על דעת עצמה לשלם לסלקום רק תשלומים חלקיים על האירוח ברשת

נדל"ן

קבוצת הרכישה במודיעין עילית: נדחו הבקשות למינוי מפרקים זמניים לחברות נדל"ן שפועלות במודיעין עילית -ביהמ"ש: "ניתן לומר כי לעת הזו לפחות, ההר הוליד עכבר" * השופט דחה על הסף את התביעה וחייב את התובעים בהוצאות משפט בסך 50,000 ש"ח * ביהמ"ש: בקשת סרק חסרת יסוד, שנתמכה בתצהיר בידי אדם שלא ידע אפילו מהי תב"ע, ואשר זרעה בהלת שווא * לדברי ביהמ"ש: "מקומן של טענות אלה אינו במסגרת הבקשה לפירוק, אלא במסגרת תביעה אזרחית רגילה"

כלכלה

חברת דגניה מדיקל צפויה להימכר לקרן ההשקעות האמריקאית בריטית 3i לפי שווי של 150-200 מליון דולר * בעלי החברה העיקריים הם קרן ויולה (40%) וקיבוץ דגניה (30%), * ויולה רכשה אחזקותיה בחברה בכ-35 מליון דולר, לפי שווי חברה של 68 מליון דולר. * עוד מחזיקים בחברה קרן IGI (19%). מנכ"ל החברה הוא רמי זייצ'ק. (דה מרקר)

פיתוח גז לווייתן:HSBC וג'יי.פי מורגן יעמידו לדלק ואבנר 1.5 מיליארד דולר למימון פיתוח לווייתן * לפי הסכם המימון, הקרן תוחזר בתשלום אחד בחלוף 4 שנים, באמצעות גיוס אגרות חוב ארוכות טווח – בדומה לגיוס איגרות החוב שנעשה בפרויקט תמר (דה מרקר)

מקומי

נצרת: פעוט כבן שנתיים במצב קשה לאחר שנדרס בחצר ביתו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן