Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 23 בדצמבר, 2016

יומנו של חנון, ספוטלייט, מחנה גברים, סיוט על הר אוורסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 יומנו של חנון Diary Of A Wimpy Kid, ערוץ Yes5 

סרט שנון המבוסס על סדרת הספרים המצליחה – הרפתקאותיו של ילד חנון, גרג הפלי, תלמיד חטיבת ביניים. כולם בכיתה גבוהים ממנו, שעירים ממנו ובקיצור – מתבגרים. גרג, שנשאר ילד בין כולם, מוציא את תסכוליו ביומן שלו. שחקנים: זכארי גורדון, רוברט קפרון. במאי: ת'ור פרוידנטל. בריטניה / ארצות הברית, 2010. בניגוד לספר, הסרט אינו מצליח את הילד במרכז וכגיבור הסרט, אם כי מדי פעם ההומור מבליח. ציון: 

21:30 ספוטלייט Spotlight, ערוץ Yes1 + בשעה 22:00 בערוץ Hot גולד 

זוכה פרס האוסקר לסרט הטוב ביותר והתסריט המקורי הטוב ביותר ל-2016. סיפורה האמיתי והחשוב של קבוצת עיתונאים ותחקירנים מעיתון הבוסטון גלוב, אשר חשפו פרשת התעללות מינית בילדים, על ידי עשרות כמרים, במשך שנים רבות. החשיפה השפיעה על מוסד הכנסייה ועל העיר בוסטון כולה. שחקנים: מארק ראפלו ("הילדים בסדר"), לייב שרייבר ("ריי דונובן"), רייצ'ל מקאדמס ("היומן"), מייקל קיטון וג'ון סלאטרי ("מד מן"). במאי: טום מקארת'י ("אנשי התחנה"). ארה"ב, 2015. עלילה שמביאה למסך אחד מן הסיפורים העיתונאים החשובים ביותר שנחשפו לאחרונה, תוך הצנעת הגיבורים והפיכתם לדמויות שקהל הצופים מזדהה איתם. ציון: 

22:00 מחנה גברים Man Camp, ערוץ Hot פאן 

קומדיה. בחור רגיש שרוצה לזכות בלבה של שותפתו היפה לדירה, שרואה בו רק ידיד, מצטרף למחנה שאמור להפוך נערים לגברים. העניינים מסתבכים כשהוא מגלה כי המקום מנוהל על ידי בן זוגה המאצ'ו של נערת חלומותיו. שחקנים: דנאי גרסיה, דין קיין, פרננדה מצ'אדו, קייט סיגל, מריאל המינגוויי. בימוי: בריאן ברייטלי. ארה"ב, 2013.

23:00 סיוט על הר אוורסט | Nightmare on Everest, ערוץ Hot8 

XXXXX

באפריל 2015 התרחשה בנפאל רעידת אדמה אלימה. באמצעות קטעי וידאו שצולמו על ידי מטפסים שנקלעו למפולות שלגים, הסרט מספר את הטרגדיות שהתרחשו באותו יום קטלני. בריטניה, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן