Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 29 בדצמבר, 2016

גנחה פלישת הזומבים: הסרט, הנשק המושלם, אחיות הגורל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 גנחה פלישת הזומבים, ערוץ ניקלודיאון 

סדרת הקאלט "גן חיות" שכבשה את ילדי ישראל, יוצאת בפעם הראשונה אחרי שלוש עונות, בסרט טלוויזיה לילדים. הסרט, בכיכובם של צמד הקומיקאים אודי ואביעד מתרחש בגן החיות הכי הזוי בארץ, גן החיות גנחה שבצומת מנחה… במהלך סיור הבוקר שלה, דורותי רואה לתדהמתה שכל החיות נעלמו מהכלובים ואין אף חיה בגנחה! היא חוזרת נסערת למשרד כדי לדווח למר פיקולו ולפתור את העניין, רק כדי לגלות שכולם ננעלו במשרדים שלהם. מישהו נעל כל אחד במשרדו ועכשיו אין להם דרך לצאת. המסקנה המתבקשת היא…. שזומבים השתלטו על גן החיות!!!

22:00 הנשק המושלם | The Perfect Weapon, ערוץ Hot אקשן 

אקשן בדיוני. בעולם דיסטופי בעתיד הלא רחוק, כשהחברה האנושית נשלטת על ידי ממשלה רבת עוצמה שמפקחת על כל צעד של האזרחים. מחסל מקצועי שעובד עבור השלטון פוגש דמות מהעבר ומתחיל לחשוב מחדש מי הם אויביו האמיתיים.שחקנים: סטיבן סיגל, ריצ'ארד טייסון, ורנון וולס. בימוי: טיטוס פאר. ארה"ב, 2016.

22:00 אחיות הגורל | Sister Cities, ערוץ לייפטיים 

דרמה המבוססת על מחזה מצליח מאת קולט פרידמן. סיפורן של ארבע אחיות שונות מאוד ומנוכרות אחת מהשנייה, החוזרות לביתן כדי להתאבל על אימן, ומגלות סוד שעלול להפריד ביניהן לנצח. למארי בקסטר (ג'קי וויבר, "אופטימיות היא שם המשחק") היו חיים מעוררי קנאה – היא הייתה רקדנית שטיילה ברחבי העולם, עברה מבעל לבעל ומכל אחד מהם הולידה בת. כל אחת מהבנות, נקראה אחר שם העיר בה נולדה: אוסטין (ג'ס ויקסלר, "האישה הטובה"), קרוליינה (סטאנה קייטיק, "קאסל") , דאלאס (מישל טרכטנברג, "אחת שיודעת") ובולטימור (טרויאן בליסריו, "שקרניות קטנות"). כאשר מארי מתה, הבת שנותרה לגור עמה, אוסטין, מודיעה לאחיותיה וקוראת להן לשוב הביתה להלוויה. סופה חזקה מונעת מהן לצאת מהבית ולקבור את אימם. הן מעבירות את הזמן במשחקים, מעלות זיכרונות ובעיקר שותות הרבה. משקעים מהעבר מתחילים להתעורר והן רבות אחת עם השנייה, עד שאוסטין לא יכולה לעמוד בזה יותר ומגלה לאחיותיה סוד שישנה את חייהן לנצח. שחקנים נוספים: אלפרד מולינה, איימי סמארט, טום אוורט סקוט. בימוי: שון האניש. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן