Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 29 בינואר, 2017

טום וג'רי 2, Oddbods, ליאור דיין מחובר, סקנדל 6, מרוסיה באהבה, אישה יפה, מסע בבאנג, המישור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:25 טום וג'רי 2 | The Tom & Jerry Show, ערוץ הילדים 

החתול והעכבר חוזרים בעונה חדשה ומצחיקה מתמיד. גם הפעם, בדיוק כמו בעבר, אין להם שום רצון להסתדר.

17:40 Oddbods, ערוץ הילדים 

סדרה קומית חדשה וצבעונית, העוקבת אחר הרפתקאותיהם של שבעה יצורים מוזרים במצבים לכאורה רגיליםף אך עם השלכות בלתי צפויות. לכל Oddbod אישיות מובחנת משלה וביחד הם הופכים את העולם שלנו לקצת יותר מוזר ממה שהוא באמת, עם הרבה חן, צחוק והשתטויות.

18:00 ציידי המחסנים בריטניה | Storage Hunters UK, ערוץ דיסקברי 

הסדרה חוזרת יחד עם כרוז המכירות הפומביות, שון קלי, בזמן שהוא מוכר את שארית התכולה המוסתרת של יחידות אחסון.

20:15 ליאור דיין מחובר, ערוץ Hot3

סדרה חדשה. בעידן בו אנחנו מחוברים דרך רשתות וירטואליות, ליאור דיין, היחיד שכיכב בשתי עונות של הסדרה המדוברת "מחוברים" מבקש להתחבר למרואיינים בעצמו בתכנית חדשה ואינטימית. בכל שבוע יפגש לראיון אחד על אחד עם דמויות מסקרנות ומשמעותיות בישראל. מגוון האורחים ינוע בין אנשי תרבות ורוח, שחקנים וזמרים לבין יזמים, אנשי עסקים ופוליטיקאים.

20:45 סקנדל 6 | Scandal 6, ערוץ Hot3 

דרמת המתח הפופולארית של שונדה ריימס חוזרת לעונה שישית ותמשיך לעסוק במרוץ לנשיאות של הגברת הראשונה לשעבר מלי גרנט.

21:00 מרוסיה באהבה | From Russia with Love, ערוץ Hot8 

שלוש משפחות מאמצות – שני זוגות ואם חד הורית, חושפות לראשונה את התהליך המורכב והמטלטל שעברו בדרכם להיות הורים. המסע מתועד דרך סיפורים אישיים וסרטונים ביתיים, בהם רגעים של אופטימיות ושל נפילות, פחד והתעלות. הסרט חושף רגעים נדירים ואינטימיים, כולל הצצה לתוך בתי הילדים ברוסיה, מהמפגש הראשון של ההורים עם הילד, הגעתו לישראל, הפגישה עם המשפחה המורחבת, ועד לשגרת החיים. ההורים בגילוי לב נדיר משתפים את תחושותיהם בפרספקטיבה של השנים שחלפו מאז הגיע הילד והם הפכו למשפחה. בימוי: שירי שחר. ישראל, 2016.

22:00 אישה יפה Pretty Woman, ערוץ Yes3 

הקומדיה הרומנטית המפורסמת, עם ג'וליה רוברטס בתפקיד שהפך אותה לכוכבת, כיצאנית רחוב שעולה למכוניתו של מולטי מיליונר שרמנטי (ריצ'רד גיר) אשר איבד את דרכו. במאי: גארי מארשל. ארה"ב, 1990. סיפוראגדה חביב וקלישאתי, אידיאלי לצעירים ולתמימים. ציון: 

22:30 מסע בבאנג | Time Traveling Bong, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

מיני סדרה קומית בת שלושה פרקים של רשת קומדי סנטרל, מבית היוצר של כוכבי "ברוד סיטי": אילנה גלזר ופול דאונס והיוצרת לוסיה אנייאלו (מכותבות ומפיקות "ברוד סיטי", וגם בת הזוג של דאונס). גלזר ודאונס מגלמים את ג'ף ושארי, בני דודים שמבלים את רוב זמנם בעישון גראס. כשהם נתקלים בבאנג פלאי שנוסע בזמן, הם מוצאים את עצמם במסע הרפתקאות סטלני וקורע במיוחד אל תקופות שונות בהיסטוריה, מציד המכשפות בסיילם, דרך תקופת האבן ועד יוון העתיקה. לצידם של השניים מככבים גם דיג'יי קוואלס ("רוד טריפ", "האיש במצודה הרמה"), ג'ון קאריל, לוק שול ("טרנספרנט"), קווין הפרנן ("עובדים מצטיינים") וג'רי ג'י אנג'לו ("ליל האימה").

22:50 המישור The Level, ערוץ Yes Oh 

דרמת מתח חדשה בשישה חלקים מבית ITV. הסדרה מתרחשת באזור המישור (The Level) של ברייטון, עיירת החוף הבריטית. לחוקרת ננסי דבלין (קרלה כרום, "עברייני על") יש חיים כפולים סודיים. קריירת המשטרה המופתית שלה ממסכת על קשר חשאי לאיש עסקים מפוקפק וסוחר סמים פרנק לה סוקס (פיליפ גלניסטר, "מגורש", "חיים על מאדים"). היא מכירה אותו מילדות בתור אביה של החברה הכי טובה שלה, היילי (לורה האדוק, "הסודות של דה וינצ'י"), אשת כדורגלן. עבורה פרנק היה תמיד דמות האב שלה השתוקקה כל כך. ננסי משחקת משחק מסוכן כדי לוודא שפרנק יישאר תמיד מתחת לרדאר של המשטרה, אך כשפגישה חשאית שלהם מסתיימת במותו, העניינים מסתבכים וננסי מוצאת את עצמה במרכזה של חקירה שמסכנת את הכיסוי שלה, עלולה לחשוף אותה, ומציבה אותה במארב של רוצח שמתכוון להרוס אותה. היא נכנסת למשחק מסחרר של חתול ועכבר – הן עם חוקרי המשטרה והן עם הרוצחים עצמם. מערכות היחסים המסובכות של ננסי עם חבריה לעבודה, יוצרות מתח נוסף וכעת היא לא יודעת על מי היא יכולה לסמוך ובידי מי היא יכולה להפקיד את חייה. שחקנים נוספים: נואל קלארק ("סטאר טרק: האויב בתוכנו", "דוקטור הו"), לינדזי קולסון ורוב ג'יימס קולייר ("אחוזת דאונטון").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן