Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 03 בפברואר, 2017

ספלאש, ליאון אל דנטה 3, החתונה היוונית שלי 2, שחיתות 3, מומנטום, סופרמנשן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 ספלאש Splash, ערוץ Yes5 

קומדיה רומנטית מקסימה אודות צעיר ניו יורקי שניצל מטביעה בזכותה של בת ים. היא יוצאת לחפשו על היבשה והשניים מתאהבים. כל עוד רגליה יבשות, סודה מובטח, אך מה יקרה כשהיא תירטב? שחקנים: טום הנקס, דאריל האנה. במאי: רון הווארד. ארה"ב, 1984. סרט קליל, חמוד, רומנטי ומתוק, בבימוי נהדר של הווארד ומשחק מופלא של הנקס והאנה. ציון: 

17:00 ליאון אל דנטה 3, ערוץ האוכל 

העונה השלישית של לאון אל דנטה. השף לאון אלקלעי עם מגוון מתכונים שיעשו לכם נעים בבטן. נחשף לנפלאותיו של המטבח האיטלקי במתכונתו המסורתית ובשלל פיתוחיו  המודרנים. בין המעדנים שיופיעו העונה: קציצות פולנטה במילוי אנשובי, פולנטה עם פטריות שיטאקי בניחוח אסייתי, פריטטה תפוחים בסגנון טוסקני, סופגניות איטלקיות עם אניס ועוד.

21:30 החתונה היוונית שלי 2 | My Big Fat Greek Wedding 2, ערוץ Yes1 

סרט המשך לקומדיה המצליחה שכתבה ניה ורדלוס. בעוד טולה ואיאן מתמודדים עם קשיים בנישואין, בעסקים המשפחתיים ועם בתם המסיימת תיכון, מתגלה סוד משפחתי שמביא את כולם לחתונה יוונית גדולה ופרועה נוספת. שחקנים: ניה ורדלוס, ג'ון קורבט. במאי: קירק ג'ונס. ארה"ב, 2016. סרט מתוק, אך חוסר ייחודיות, באסופה של קטעים סמי-מצחיקים ומאוד סטריאוטיפיים ולא ממש עלילה. ציון: 

22:00 מומנטום Momentum, ערוץ Yes4 

שודדת מסתורית מסכימה לבצע שוד מסוכן למען השותף שלה לשעבר. מהר מאוד היא מגלה שטמנו לה מלכודת, כדי להפליל אותה ברצח. היא מחליטה לצאת למסע כדי לגלות את האמת ולחשוף את האנשים שהפכו אותה לחשודה ברצח. שחקנים: אולגה קורילנקו, מורגן פרימן. במאי: סטיבן קמפנלי. דרום אפריקה / ארה"ב, 2015.

22:00 שחיתות 3 Line of Duty 3, ערוץ הראשון

דרמת המתח המביאה את סיפורה של יחידת משטרה ברייטית הלוחמת בשחיתות המשטרתית חוזרת לעונה שלישית.

22:00 אליס מבעד למראה | Alice through the Looking Glass, ערוץ Hot גולד 

סרט המשך ללהיט הפנטזיה "אליס בארץ הפלאות". עם שובה הביתה אחרי מסעות רבים, מוצאת אליס מראה, דרכה היא עוברת לארץ הפלאות. היא מגלה שעומדת בפניה משימה חשובה ומגייסת לעזרתה את חבריה הטובים: הארנב, הזחל והחתול ויחדיו הם יוצאים למרוץ בזמן, במטרה להציל את חברהּ הטוב הכובען המטורף. שחקנים: ג'וני דפ, הלנה בונהם קרטר, מיה וסיקובסקה, אן הת'אווי וסאשה ברון כהן. בגרסה המדובבת לעברית: משי קליינשטין, עידו מוסרי, שרית וינו אלעד. במאי: ג'יימס בובין. ארה"ב, 2016. הסרט יפה מאוד ויזואלית, אך בדיוק כמו קודמו – מאכזב ומבייש את היצירה המופתית של לואיס קרול. ציון: 

23:35 סופרמנשן SuperMansion, ערוץ ראשון

סדרת אנימציה אמריקנית המביאה את סיפורם של גיבורי על מזדקנים, שמאבקם המרכזי הוא להישאר רלוונטיים (ולהמשיך לקבל תקציבים מהמדינה). גיבור הסדרה, טיטניום רקס, מדובב על ידי בריאן קרנסטון ("שובר שורות").


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן