Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 06 בפברואר, 2017

24: מורשת, מיקס מאסטר - הכוח האחרון 2, נעלם: החיפוש אחר קודי דאייל, הוחלפו בלידתן 6, הרפתקאות האמנים המודרניים, שתייה בסיכון, יטי: אגדת איש השלג, המירוץ למיליון 27, אידיוט סיטר, מבצע הצלה באוורסט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

05:00ן 24: מורשת | i24: Legacy, ערוץ Yes אקשן 

עונה חדשה ל-"24", מבית היוצר של האוורד גורדון. ספוילר – העונה החדשה, כבר לא עוסקת בגיבורה המוכר מן העבר, ג'ק באוור (קיפר סאת'רלנד, שגילם את הדמות במשך עשור, ומעורב מאחורי הקלעים כמפיק), ופונה הפעם לעקוב אחר סרג'נט אריק קרטר (קורי הוקינגס ,"המתים המהלכים"), שיחידת הרנג'רים אשר תחת פיקודו הרגה בתימן את אחד הטרוריסטים הכי מבוקשים, ובעקבות כך אנשיו הכריזו שיוציאו להורג את קרטר, אנשיו ובני משפחותיהם, אשר נאלצים להיכנס לתוכנית להגנת עדים. אך כשניסיון התנקשות בחייו של קרטר, גורם לו להבין שהוא וחבריו נחשפו, הוא פונה – תוך כדי בריחה – לעזרתה של רבקה אינגרם (מירנדה אוטו, "הומלנד"),  לשעבר ראש ה- CTU ואשתו של הסנטור הרץ לנשיאות, ג'ון דונובן (ג'ימי סמיתס, "פרקליטי אל. איי.", "הבית הלבן"). אל העונה הזו מצטרפת מורן אטיאס בתפקיד סידרה המסתורית, שותפתו הנאה והחזקה של טוני אלמידה.

16:50 מיקס מאסטר – הכוח האחרון 2 | Mix Master – Final Force 2, ערוץ Yes קידז 

העיר גיימברידג' וארץ אטרייה במשבר. דיט הוא ילד בטלן שאיבד את הזיכרון בשל היותו 'מיקס-מאסטר', ולכן הוא מצטרף לצוות החדש של ה'מיקס-מאסטרים' עם ריי הילד המחונן, ארינג הילדה הפופולרית ומורין הילדה המסתורית. עם ההאנצ'ים שלהם, הם הופכים לצוות-ה'מיקס-מאסטרים', המגן על עולמם של בני-האדם ועל עולמם של ההאנצ'ים, אטרייה.

20:15 נעלם: החיפוש אחר קודי דאייל Disappeared: The Search For Cody Dial, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

ביולי 2014, קודי רומן דאייל ג'וניור, בנו של החוקר וההרפתקן המפורסם, רומן דאייל (סניור), נעלם במהלך טרק שיצא אליו לבד, בג'ונגל המסוכן ביותר במרכז אמריקה. די מהר, הובילו הראיות את משפחת דאייל להאמין, כי ההיעלמות הייתה בנסיבות מוזרות. כעת, יוצא האב, אחד מהחוקרים וההרפתקנים הידועים ביותר בעולם למסע המשמעות ביותר בחייו. בעזרת צוות של סוכני אף.בי.איי. לשעבר הם יתחקו אחר צעדיו של רומן ג'וניור על מנת להבין מה עלה בגורלו.

20:30 הוחלפו בלידתן 6 | Switched at Birth 6, ערוץ Yes דרמה 

דרמת הנעורים חוזרת לעונה שישית ואחרונה. ספוילר – דפני וביי חוזרות מביקורן בסין ונתקלות במספר הפתעות שלא ציפו להן. טובי ולילי עומדים להתחתן, לרג'ינה יש חבר חדש וצעיר בשם לוקה, והזוג הופך במהרה לשיחת השכונה. דפני ומיגו מצליחים להרגיז את חבריהם האפרו אמריקנים בכיתה, כשהם מחליטים להתחפש לדמות של ראפר אמריקני מוכר, ומישהו גורם לביי לחשוב שלא היתה צריכה לחזור הביתה. עונת הסיום כוללת 10 פרקים, והפרק האחרון יהיה הפרק ה-100 של הסדרה.

21:00 הרפתקאות האמנים המודרניים | Les aventuriers de l'art moderne, ערוץ הראשון

סדרה בת שישה פרקים מבית היוצר של ARTE, שמציגה את החיים הסוערים של האמנים שיצרו את האומנות המודרנית בראשית המאה ה-20. הסדרה עוקבת אחר החיים המסעירים של פיקאסו, מאטיס, דאלי וחבריהם – האהבות, החברוּת, פריצות הדרך לצד השטויות שעשו. את הסדרה שמשופעת בקטעי אנימציה שהופקו במיוחד. מקריין בעברית: מנשה נוי.

22:00 שתייה בסיכון Risky Drinking, ערוץ Yes דוקו 

כמעט 70% מהאזרחים באמריקה שותים אלכוהול וכמעט שליש מהם נאלצים להתמודד בשלב מסוים בחייהם עם בעיית שתייה. הסרט שלפנינו מביא ארבעה סיפורים אנושיים על אנשים, בגילאים שונים, שהשתייה הספונטנית הפכה אצלם להתמכרות והשפיעה באופן דרמטי על חייהם ועל חיי הסובבים אותם. לצד הסיפורים, מסבירים מומחים להתמכרויות את הצד המדעי שמאחורי ההתמכרות לאלכוהול ומציגים נתונים סטטיסטים על השכיחות ועל רמת הנזקים שהאלכוהול יכול לגרום. בימוי: אלן גוסנברג קנט. 90 דקות, ארה"ב, 2016.

22:00 יטי: אגדת איש השלג | Yeti or not, ערוץ Hot8 

בשני חלקיה של הסדרה, הבמאי מארק אוונס יוצא למסע בהרי ההימלאיה, כדי לברר אם ה-יטי, איש השלג המיתי – אכן קיים. במסעו הוא נפגש עם מערביים שטוענים שהם ראו את היטי במו עיניהם, מטפס בהימלאיה ופוגש כפריים ונזירים. מטרתו להשיג דגימות ולהביאן לבדיקת דנ"א אצל גנטיקאית בניו יורק, בניסיון להוכיח שמדובר בבן כלאיים של דוב קוטב ודוב חום. בריטניה, 2016.

22:00 המירוץ למיליון The Amazing Race 27 | 27, ערוץ הטיולים 

גרסת המקור האמריקנית לריאליטי הגדול בעולם שבה בעונה חדשה. הפעם מונה המירוץ 11 זוגות המצויים בקשר כלשהו (נישואים, דייטינג, חברות) וחולש על 9 מדינות ברחבי העולם, ביניהן ברזיל, סין, שוודיה ופולין. בכל חלק של המירוץ יידרשו הזוגות לעמוד במגוון אתגרים פיזים ומנטליים הכוללים פיענוח רמזים, אינטראקציה עם מקומיים וניווט במדינות זרות. בסופו של כל חלק ינופה זוג אחד עד לשלב האחרון, שבסופו פרס על סך מיליון דולר.

22:30 אידיוט סיטר | Idiotsitter, ערוץ Hot קומדי סנטרל 

סדרה קומית של ערוץ קומדי סנטרל, המבוססת על סדרת רשת מצליחה באותו שם מבית היוצר ובכיכובן של שרלוט ניוהאוס ("המפץ הגדול", "רינו 911") וג'יליאן בל ("עובדים מצטיינים", "רחוב ג'אמפ 22"). תפרנית בשם בילי (ניוהאוס), שמתקבלת לעבודה בתור אומנת בביתה של משפחה עשירה. כשהיא מגיעה לעבודה, בילי מגלה לתדהמתה שמדובר למעשה בשמרטפות לבחורה צעירה, פרועה וילדותית בשם ג'ין (בל), שנמצאת במעצר בית באחוזה המשפחתית. השתיים נאלצות להסתדר זו עם זו למרות ההבדלים התהומיים ביניהן, בזמן שבילי מנסה לשמש לג'ין מורה פרטית, קואוצ'רית לחיים וגם תחליף הורה. לתפקידי אורח מגיעים צ'אנינג טייטום ("מג'יק מייק"),סטיב טאלי ("שקרניות קטנות"), טי. ג'יי. מילר ("עמק הסיליקון"), רנדל פארק ("חמוץ מתוק") וכריס קליין (סרטי "אמריקן פאי").

23:00 מבצע הצלה באוורסט Everest Rescue, ערוץ דיסקברי 

כל שנה מטפסי ההרים, המטיילים והשרפים שמלווים אותם נפצעים או נתקעים בשטח מסוכן על ומסביב לאוורסט. הטיפוס על ההר הוא משימה מסוכנת, קשה ומהווה סכנת מוות גם לטובים ביותר. כשטעות אחת קטנה יכולה לעלות להם בחיים, רודפי ההרפתקות האלו מסתמכים על המומחיות של עובדי ההצלה המיוחדים שיחלצו אותם מצרה במקרה של אסון. צוות ההצלה של הר האוורסט מונה טייסי מסוקים מומחים המוכנים לסכן הכל בכדי להציל מטפסים שהסתבכו על ההר וזקוקים לחילוץ מיידי. טייסים מנוסים אלו מסכנים את חייהם באיזורים המסוכנים והמרשימים ביותר בעולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן