Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 13 בפברואר, 2017

השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 4, בנות 6, מתחזים, ד"ר פילגוד: רופא או סוחר סמים?, נשים קטנות: אטלנטה 2, שדות ההרג
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

00:00 השבוע שעבר עם ג'ון אוליבר 4 4 Last Week Tonight, ערוץ Hot HBO 

התוכנית שמצולמת מול קהל חי, מסכמת את השבוע באמצעות מבחר רגעים מדיווחי החדשות וממקורות שונים, מציגה קטעים מיוחדים ואורחים באולפן. בעונות קודמות התארחו בה בין השאר סטיב בושמי, ג'ף גולדבלום, סטיבן הוקינג, שרה סילברמן, באז אולדרין, מייקל בולטון, בילי אייכנר, פרד ארמיסן, וויל ארנט ועוד רבים וטובים.

04:00 בנות 6 | Girls 6, ערוץ Hot HBO + בשעה 21:30 בערוץ Yes Oh 

הקומדיה העוקבת אחר קבוצת חברים בשנות העשרים לחייהם, שחיים בניו יורק, העליות והמורדות שהם חווים, מגיעה אל עונתה האחרונה. ספוילר – העונה החדשה מתחילה מספר חודשים לאחר סיום העונה הקודמת, כשהאנה, שנהנית מהצלחה כסופרת, מקבלת משימת כתיבה נחשקת שיכולה לשנות באופן דרמטי את מהלך חייה. מרני, שנמצאת במערכת יחסים עם ריי, רוצה לשמור על עצמאותה לאחר גירושיה מדסי, מה שמשפיע לרעה על יחסיה עם ריי. ג'סה ואדם, גם הם זוג כעת, מחליטים לפתוח בפרוייקט חדש כדי לתעל את תשוקתם, דבר שיכול להוות מקור למתיחויות, ושושנה, שנמצאת במקום טוב מבחינה מקצועית עם עבודה חדשה בסוכנות שיווק, מתחילה להבין שמבחינה אישית, חבריה מעכבים אותה.

21:30 מתחזים Imposters, ערוץ Hot3 

הדרמה הקומית של רשת בראבו ואולפני יוניברסל, בכיכובה של השחקנית הישראלית, ענבר לביא, בתפקיד הראשי. בסדרה מגלמת לביא את מאדי, אומנית הונאה שמאמצת זהויות שונות ומפילה ברשתה גברים ונשים שמתאהבים בה. העניינים מסתבכים כאשר שלושה מקורבנותיה מחליטים לחבור נגדה ולאתר אותה – אך האם הצדק אכן ייעשה? לצידה מככבת בתפקיד אורח, אומה תורמן ("קיל ביל", "ספרות זולה"), שמגלמת את ה'פיקסרית' הקשוחה, לני כהן. על הסדרה חתומים התסריטאי-במאי אדם ברוקס ("ברידג'ט ג'ונס: עובדות החיים") והשחקן פול אדלסטין ("מרפאה פרטית", "סקנדל").

22:00 ד"ר פילגוד: רופא או סוחר סמים? | ?Dr. Feelgood: Dealer or Healer, ערוץ Hot8 

סיפורו של ד"ר ויליאם הורביץ, מומחה כאב, שחילק משככי כאבים למטופליו ונידון ל-25 שנות מאסר בגין סחר בסמים. תעשיית משככי הכאבים מספקת לרופאים כוח עצום כשבאפשרותם להקל על כאבו של המטופל. עם זאת, אותן תרופות עלולות להוביל להתמכרות ואף למוות. כיום בארה"ב, מוות כתוצאה משימוש מוגבר של משככי כאבים הינו גבוה יותר ממוות מ-HIV או מתאונות דרכים. בשנת 2004 ד"ר הורביץ הורשע בלמעלה מ-50 סעיפי אישום הנוגעים לחלוקת סמים וקיבל עונש מאסר בפועל של 25 שנה. הסרט מפרט את האירועים שהובילו למעצרו, תוך חשיפת העדויות הסותרות של מטופליו. ארה"ב, 2016.

22:45 נשים קטנות: אטלנטה 2 | 
Little Women: Atlanta 2, ערוץ לייפטיים 

הסדרה חוזרת עם עונה חדשה. ג'וסי מארגנת את מסיבת הלידה של מיני וכמובן ששום דבר לא הולך כמתוכנן. גם אמילי בהיריון ומתכננת ללדת את התינוק שלה בדאלאס, אבל היא חוששת שבן זוגה, לונטל, לא מוכן להיות אבא. אמילי צריכה להתמודד עם בעיות בריאותיות של התינוק שלה. ג'וסי ומוני מתאגדות נגד מיני, כי הן לא מאמינות לסיפור ההפלה שלה ובטוחות שהיא שיקרה לגבי ההיריון. תמי מתכננת לנקום בבנות בעקבות מה שקרה במסיבה. הטיול של התאומות הקטנות לדאלאס מקבל תפנית כשכריס נעלם, ושוב משאיר את אנדראה לבדה. הבנות בדרך למירטל ביץ' ומיני מתכננת להתעמת עם ג'וסי בעקבות משהו שגילתה.

23:50 שדות ההרג Killing Fields, ערוץ דיסקברי 

ישנם נופים מרהיבים ברחבי אמריקה שנדמה שיד אדם לא נגעה בהם, אבל מתחת לפני השטח מסתתרת מציאות עגומה. סדרה תיעודית על פשעים אמיתיים, חושפת חקירות פליליות בזמן שהראיות מתגלות. לאחר שמקרה לא-פתור וידוע לשמצה נפתח מחדש, על רצח אישה צעירה שנמצאה בביצות לואיזיאנה, בלשי מחלק הרצח בוחנים מחדש כל פיסת ראיה באמצעות הפיתוחים החדשים ביותר של מדע פורנזי וניתוח DNA. לאחר שהחשוד העיקרי זוהה במקרה רצח שאירע לפני עשרות שנים, האם משרד השריף באייברוויל מצאו את הרוצח האמיתי והאם הם יוכלו להעמידו לדין?


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן