Skip to content

מחזיקים ומשחררים

דינה לוי מתעניינת בקבוצות. מכל סוג. בתערוכה שלה, בגלריה השיתופית 'בנימין', היא ממחישה בציור ובמיצג מה מתרחש שם. מהרו, התערוכה נסגרת ביום שבת ה 25.2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

התערוכה של דינה לוי נקראת 'מחזיקה חזק'. יש לביטוי שני פירושים: במשחק מחזיקים חזק, אך גם במציאות, לעתים אנו צריכים להחזיק חזק כדי לא להינזק מהמתרחש בקבוצה, או כדי להישאר בה.

לוי הגיעה לציור אחרי קריירה ארוכה בהייטק, אולם הציור היה תמיד אהבה גדולה. יום אחד העזה ועברה לציור כעיסוק בלעדי. מאז היא מציגה בתערוכות קבוצתיות ובתערוכות יחיד. היא אחד הבעלים של הגלריה השיתופית כבר חמש שנים, אך זוהי לה הפעם הראשונה בה היא מציגה שם תערוכת יחיד.

הדגש בתערוכה הוא, כאמור, על קבוצות ומקומן בחיינו. מצד אחד אנחנו רוצים להשתייך, מצד שני אנחנו רוצים לשמור על אינדיווידואליות ולהשתחרר מידי פעם. חיינו הם על התפר העדין שבין הצורך בשייכות לבין הצורך בביטוי עצמי ופרטיות.

בציורים ובמיצג אנחנו נראה את עולמות הספורט והמשחקים כמשל לקבוצות שונות שאנחנו משתייכים אליהן, נאבקים על מקומנו בהן, על הצלחתנו כחלק מהקבוצה, ועל חלקנו וחוזקנו בתוכה.

לוי עושה גם שימוש ביריעות ניילון שקופות ובווידיאו ארט. ניתן לראות, כמו בחדשות, אירועים מוסרטים בצורת סרטונים קצרים אשר חוזרים על עצמם בלופ, ממש כמו בחדשות.

זוהי תערוכה חזקה ומשמעותית. אוצרות: שירה דוידי ודורית לאוטמן. לכו לראות! בשבת הקרובה ניתן לשלב את הביקור בתערוכה עם שיח הגלריה המתקיים בה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן