Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 03 במרץ, 2017

פוליאנה, התכתבות, וולברין, יום בהיר אחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 פוליאנה | Pollyanna, ערוץ Yes5 

פוליאנה מגיעה לבית דודתה הקשוחה, אולם בעיירת מגוריה כולם מסוכסכים. גישתה של פוליאנה, הרואה את הטוב שבכל דבר, משנה את הקהילה ומקרבת את התושבים. שחקנים: היילי מיילס, ג'יין ויימן. במאי: דיוויד סוויפט. ארה"ב, 1960. אחד מסרטי הלייב אקשן הטובים ביותר של דיסני. ציון: 

21:30 התכתבות | The Correspondence, ערוץ Yes1 

לפרטים נוספים, יום רביעי, 25 בפברואר, 2017, בשעה 16:30 בערוץ Hot דרמה

22:00 וולברין | The Wolverine, ערוץ Hot גולד

פנטזיית גיבורי-על. הוולברין האגדי (איש-זאב) הוא מוטנט בעל ציפורני פלדה הידוע ברגישותו, במזגו החם ובטבעו הפראי, ועם זאת הוא בוחר ברגע האמת להגן בגופו על קצין יפני במחנה שבויים. שנים לאחר מכן ג'יימס לוגן היולט מתבודד ביוקון, קנדה, כשהוא מאשים את עצמו במות אהובתו ג'ין. הוא פוגש באקראי מוטנטית המסוגלת לצפות את העתיד. היא מבקשת שילווה אותה לביקור הרה גורל ביפן, שבו הוא מגלה את ישידה, היפני שהציל בסוף מלחמת העולם. ישידה, עתה אדם אמיד ביותר העומד בראש אימפריה טכנולוגית, נוטה למות ומבקש את עזרתו של לוגן, או למעשה את יכולות הריפוי שלו. לוגן מסרב, אך בעת קרב עם היאקוזה שבמהלכו הוא מבקש להגן על מאריקו, נכדת ישידה והיורשת היחידה, הוא מגלה כי השתנה וכי כוחותיו נחלשו. לראשונה בחייו הוא פגיע, מלא חרטות ומיוסר, ובתוכו מתחולל המאבק האמיתי על זהותו. שחקנים: יו ג'קמן, קן ימאמורה, פמקה ינסן. בימוי: ג'יימס מנגולד. ארה"ב, 2013. עוד סרט פופקורן – על גבול אופרת הסבון – לימי הקיץ הלוהטים. יו ג'קמן חוזר לגלם את גיבור העל לוגן ומזכיר לחובבי הז'אנר, שלא תמיד צריך להציל את העולם כדי להיכנס לדמות. ציון: 

22:00 יום בהיר אחד | One Fine Day, ערוץ Hot דרמה

קומדיה רומנטית. מלאני פרקר, ארכיטקטית עצבנית שהכל נופל לה מהידיים, היא אמא לסמי הקטן והחמוד. ג'ק טיילור הוא עיתונאי שרמנטי ונינוח, הרואה את בתו הקטנה מגי רק פעם בשבועיים. גם מלאני וגם ג'ק הם גרושים עסוקים, שאין להם ממש זמן פנוי לאהבה חדשה. כשילדיהם מחמיצים את הטיול השנתי של בית הספר, השניים נאלצים להתגבר על הטינה ההדדית ולנסות להסתדר ביחד למשך יום שלם בניו יורק. ככל שחולף הזמן, למרות הוויכוחים וההתכתשויות הרבות, מתפתחים בין השניים יחסי קרבה מפתיעים והאהבה מתחילה לפרוח. שחקנים: ג'ורג' קלוני, מישל פייפר, צ'ארלס דארנינג. בימוי: מייקל הופמן. ארה"ב, 1996. סרט נוסחתי עם תסריט פשוט ועלילה חסרת ייחוד. ציון: 
 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן