Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 07 במרץ, 2017

הגלגל, ברוכים הבאים לנורווגיה, ילדים טרנסג'נדרים, קומנדו 6, איך להתכונן למאסר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:00 הגלגל | The Wheel: Survival Games, ערוץ דיסקברי 

עמוק בדרום אמריקה, לאורך פיסת אדמה שאורכה 3,200 ק"מ בין צ'ילה לארגנטינה, נמצא אתגר ההישרדות הגדול – 'גלגל המוות'. האיזור מאופיין על ידי שמונה מערכות אקלים ייחודיות הכוללות שממה קפואה, מדבר רותח, ג'ונגל לח והרים צחיחים, וכל אחד מהמקומות האלו דורשים מהמתחרים מיומנויות שונות בכדי לשרוד בטבע. בסדרת ריאליטי זו, שישה משתתפים מוצאים את עצמם לבד באחד מהאזורים האכזריים האלה עם אותו ציוד הישרדות בסיסי. מטרתם היא לשרוד שישים יום על ידי בניית מחסה וליקוט וציד של מזון – אבל, בכל רגע נתון, יכולים להוביל אותם לסיבוב חדש על גלגל המוות, שייקח אותם למערכת אקלים חדשה עם אתגרים מפרכים משלה. כל משתתף מביא עימו כישורים שונים, החל משון, חייל מרינס לשעבר, וכלה בקאט וכישוריה הרפואיים – אבל האם כישוריהם בחיים הרגילים יהיו מספיק כדי לסייע להם לשרוד בכמה מהמקומות האכזריים ביותר בעולם?

22:00 ברוכים הבאים לנורווגיה | Welcome To Norway, ערוץ Yes3 

קומדיה אקטואלית מארצות הצפון. בחור תחמן ועצלן מחליט לנצל את ההגירה ההמונית לארצו כדי לעשות כסף, בכך שהוא הופך את המלון הכושל שלו למקלט לפליטים. מהר מאד הוא מבין שזה לא כל כך פשוט, שצריך לעמוד בכל מיני תקנים ממשלתיים בדרך לקבלת המענק ושכדאי גם שידאג לעשרות הפליטים השוכנים תחת קורתו. לעזרתו מתייצב אחד הפליטים, בחור צעיר עם כישרון לשפות ותושייה יוצאת דופן. שחקנים: אנדרס באסמו כריסטיאנסן, אוליבייה מוקטה. במאי: רונה דנסטאד לנגלו ("צפון"). נורווגיה, 2015.

22:00 ילדים טרנסג'נדרים Transitioning: Transgender Children, ערוץ Yes דוקו 

דיוויד הוא חלק מקבוצת טרנסג'נדרים חדשים, שהוגדרו תחת המין הלא נכון ומחליטים לעשות את השינוי כבר בגיל מאד צעיר. ב-4 השנים הראשונות לחייו, דיוויד היה שרה, אך תמיד ידע שהוא בעצם בן. אסטל, רק בת 11, החליטה לעשות את השינוי ולהפוך לבת כבר בגיל 8. לצידם, מספרים גם בני הנוער רקל, מאריו ומרתה על הקושי בהתמודדות עם הצורך לשנות את המגדר בגיל ההתבגרות. בניגוד אליהם, נואה, אלכס ודניאל לא יודעים להגדיר באופן מוחלט אם הם גבר או אישה ומבקשים לקבל הכרה כמחזיקים בשני המינים. הסיפורים המרגשים בסרט מובאים ממקור ראשון – על ידי הצעירים שעשו את הצעד לשינוי. הם מספרים, ברגישות ובכנות, איך הרגישו לפני ואחרי השינוי ולצידם מספרים גם ההורים על התהליך הקשה שמוטל גם עליהם כדי לקבל את השינוי ולאהוב את הילד החדש שנולד לך. בימוי: רוסר אוליבר ולואיס מונסראט. 52 דקות, ספרד, 2016.

22:00 קומנדו 6 | Six, ערוץ Yes אקשן 

דרמת מתח ואקשן מבית ערוץ ההיסטוריה ("ויקינגים"), המספרת את סיפורו של צוות 6 של יחידת אריות הים – כוח מיוחד המשתייך לחייל הים של הכוחות המזויינים של ארצות הברית. הסדרה נכתבה על ידי ויליאם ברויילס ומככב בה וולטון גוגינס ("המגן", "שמונת השנואים") יחד עם בארי סלואן ("נקמה"), חואן פבלו רבה ("סוכני ש.י.ל.ד.", "נרקוס"), קייל שמיד ("להיות אנושיים") ונדין ולסקאז ("קוראים לי ארל"). הסדרה מבוססת על משימות אמיתיות של יחידת אריות הים, ומאפשרת מבט על חייהם האישיים המורכבים של לוחמי היחידה ואת ההחלטות החיים-והמוות שהם צריכים לקבל. הסדרה נפתחת כשמשימתה הסמויה של יחידה 6, להרוג את אחד ממנהיגי הטאליבן באפגניסטן, משתבשת ומסתבכת כשהם מגלים שאזרח אמריקני עובד עם הטרוריסטים ומפקד הצוות ריצ'ארד ריפ טאגרט, מקבל החלטה מפוקפקת. שנתיים מאוחר יותר, ריפ – כעת אזרח שעובד בתחום האבטחה באפריקה, נלכד על ידי הבוקו חראם וכעת חבריו לשעבר ליחידה נאלצים לשים בצד את המחלוקות ביניהם, כדי לאתר ולהציל את חייו של מפקדם לשעבר.

22:00 איך להתכונן למאסר | How to Prepare for Prison, ערוץ Hot8 

הסרט מביא את סיפורם של אנשים מן השורה העתידים לרצות מאסר בפועל בפעם הראשונה בחייהם. צילומי הסרט שנמשכו על פני שלוש שנים מביאים את הסיפורים מאחורי האסירים העתידיים ובני משפחותיהם. נאשמים העומדים למשפט בארצות הברית ובקנדה שוכרים יועצי מאסר, אסירים לשעבר, כדי שיעזרו להם להתכונן למאסר העתידי שלהם, ילמדו אותם איך להתנהג בכלא ויסבירו להם למה לצפות. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן