Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 28 במרץ, 2017

חדשות ממאדים, רוק מאחורי הסורגים, ביוור פולז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 חדשות ממאדים | News From Planet Mars | Des Nouvelles de la Planète Mars, ערוץ Yes3 

סרטו של דומיניק מול ("למינג", "הארי חבר אמיתי"). קומדיה אודות אדם נורמלי המנסה לתפקד בסביבה שהולכת ויוצאת מדעתה. כבר זמן מה נראה לפיליפ שמשהו בחייו אינו מתנהל כשורה. כאשר עמיתו לעבודה קצץ לו בטעות את האוזן עם גרזן, הוא חשב שהגיע השיא. אך אז צץ אותו קולגה מעורער על מפתן דלתו ומבקש מקלט ללילה. שחקנים: פרנסואה דמיין, וינסנט מקיין. צרפת, 2016.

22:00 רוק מאחורי הסורגים 
Rock and a Hard Place, ערוץ Yes דוקו 

במחוז מיאמי-דייד בדרום פלורידה מתקיימת תכנית מיוחדת לשיקום אסירים צעירים. התכנית נועדה לתת להם הזדמנות נוספת – להמיר את ריצוי המאסר בכלא במחנה אימונים מיוחד במטרה לשקם אותם ולאפשר להם לפתוח דף חדש. כ-4,500 צעירים, בגילאי 14-24, משתתפים בתכנית המיוחדת הזאת, שזוכה לשבחים באופן שבה היא מצליחה לשקם את הצעירים. דווין ג'ונסון (The Rock) המתאבק ושחקן הקולנוע, שכנער הסתבך גם הוא עם החוק ונעצר מספר פעמים על עבירות שונות, יצר את הסרט ממקום אישי וחש שליחות להביא את סיפורם המרגש של הצעירים שמשתתפים בתכנית. בסרט הוא עוקב אחריהם במשך 66 חודשי התכנית וחושף אותנו לאופן בו המפקדים דוחפים את הצעירים עד לקצה גבול היכולת שלהם, מעודדים אותם ללמוד מהטעויות שלהם ומנסים להפוך אותם לאנשים מועילים לחברה כדי להקטין את הסיכוי שיחזרו שוב לכלא. בימוי: שילה נבינס ו-ג'ון אלפרט. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

22:50 ביוור פולז | Beaver Falls, ערוץ CBS דרמה 

שלושה בוגרי תיכון בריטיים משריינים לעצמם משרות במחנה קיץ יוקרתי בארצות הברית. החבר'ה רוצים קיץ מלא כיף ומסיבות, אבל הם צריכים להוות דוגמה טובה לבני הנוער העשירים והנחשבים של קליפורניה. בריטניה, 2011, 6 פרקים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן