Skip to content

גבר חשוד כי נהג בשכרה ובפסילה והתחזה לאחיו

אתמול התנגש רכב פרטי במחסום בית החולים וולפסון. שוטרים הבחינו כי הנהג מצוי בגילופין ובקשו ממנו לעבור בדיקת נשיפון. הוא סירב וכששאלו לפרטיו, מסר להם את פרטי אחיו. בדיקה העלתה כי הוא נוהג בפסילה ומבוקש לחקירה בתחנה אחרת על התחזות לאחיו במקרה דומה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב בת ים (58) נעצר אתמול (שבת) בחשד שנהג בשכרה, פגע במחסום הכניסה לבית החולים "וולפסון" וכשנשאל לזהותו ניסה להתחזות לאחיו. אתמול נדרכו שומרי בית החולים "וולפסון" לשמע קול מכה חזקה. בדיקה מהירה העלתה כי מדובר ברכב אשר פגע במחסום הכניסה לבית החולים ובדרך נס לא פגע בביתן הסמוך למחסום.

צילום: אגף אבטחה בית החולים "וולפסון"
צילום: אגף אבטחה בית החולים "וולפסון"
צילום: אגף אבטחה בית החולים "וולפסון"
צילום: אגף אבטחה בית החולים "וולפסון"

מאבטחי בית החולים הזעיקו את המשטרה ושוטרי ניידת משטרה אשר הגיעו למקום, הבחינו בנהג כאשר הוא היה ע"פ החשד שרוי בגילופין. הנהג סירב לבצע בדיקה בנשיפון וכשנשאל לפרטיו – מסר את שמו של אחיו. לאחר בדיקה מעמיקה יותר ולאחר שהובררה זהותו האמתית של הנהג, הסתבר כי הוא נוהג בפסילה ובנוסף, הוא ממתין לחקירה בתחנה אחרת בחשד להתחזות לאחיו במקרה דומה. הנהג נעצר בחשד לנהיגה בפסילה, נהיגה בשכרות, ניסיון להכשלת שוטר במילוי תפקידו ובהתחזות לאדם אחר ויובא היום (ראשון) להארכת מעצר בבית המשפט לתעבורה בת"א.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן