Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 02 במאי, 2017

שרה סטיין: שלום ברלין, שלום תל אביב, ארבע על ארבע
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 שרה סטיין: שלום ברלין, שלום תל אביב | Sara Stein – Shalom Berlin Shalom Tel Aviv, ערוץ Yes3 

מותחן טלוויזיוני מגרמניה, בו מככבים לא מעט שחקנים ישראלים מובילים. שרה סטיין היא חוקרת משטרה יהודיה מברלין, המקבלת לידיה פיענוח מקרה רצח של תקליטנית ישראלית שחיה בעיר. בעוד בתחנה בטוחים שהאשם הוא בן הזוג הפלסטיני, מגלה סטיין שהסיפור מורכב בהרבה. עוזר לה בחקירה פסנתרן ישראלי שרמנטי (איתי טיראן), במה שמהר מאד הופך לרומן סוער. שחקנים נוספים: קתרינה לורנז, נטע גרטי. במאי: מתיאס טיפנבאכר. גרמניה, 2016.

22:00 ארבע על ארבע 4X4, ערוץ קולנוע ישראלי 

קומדיה פרועה על מסע גיבוש למנהלי חברת היי טק בסוף שבוע אחד בסיני. כשעודד, מנהל מחלקה בחברה, משקר ומספר לבוס שלו שהוא נוהג לנפוש בחוף סודי בסיני, הוא לא מתאר לעצמו שימצא את עצמו שם ביחד עם חבריו לעבודה, בהרפתקה מסמרת שיער שמשנה את חייהם. שחקנים: אושרי כהן, עוז זהבי, שלומי קוריאט, רוני דלומי,אליאנה תדהר, אבי דנגור, שלומי סרנגה. במאי: שי כנות. ישראל, 2016. קומדיה מטופשת, לא ממש מצחיקה, ועם הומור גזעני וצפוי. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן