Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 12 במאי, 2017

מועדון האישה השנייה, הטירה הנעה, X-מן: אפוקליפסה, חטופה, לשבור את הדממה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:45 מועדון האישה השנייה | Second Wives Club, ערוץ !E

סדרת הדוקו-ריאליטי עוקבת אחרי שש נשים, הנשואות לגברים המבוגרים מהן, עשירים מאוד ו… גרושים לפחות פעם אחת. האישה השנייה עומדת מול התמודדויות בלתי פוסקות עם האקסיות של בן זוגן, עם ילדיו (שלעיתים אף מבוגרים ממנה) ועם שלל המטענים שהוא מביא לזוגיות. הנשים הנחושות מנסות למצוא את הדרך להפוך ולהיות במקום הראשון בחייו של הגבר שלהן, ועוד יותר חשוב, להבין איך הן יצליחו להישאר שם לנצח. בין הגברים הגרושים בסדרה ניתן למצוא את מוחמד חדיד, יזם נדל"ן, שמוכר בעיקר דרך בנותיו המפורסמות, ג'יג'י חדיד ו-בלה חדיד, ואת לורנזו לאמאס, ששיחק ב-"מחוץ לחוק" את צייד הראשים הכי מפורסם בשנות ה-90.

17:00 הטירה הנעה | Howl's Moving Castle, ערוץ Yes5

סרט האנימציה המרהיב של הייאו מיאזאקי. לאחר שמכשפה מרושעת מטילה עליה כישוף שהופך אותה לאישה זקנה, מוצאת סופי בת ה-18 מקלט בטירתו הנעה של קוסם צעיר, בתקווה שיסייע לה להסיר את הקללה. דיבוב לעברית: אניה בוקשטיין, עידו מוסרי. יפן, 2004. סרט מסקרן ומונפש יפהפה באופן מדהים ביחס לתקופת יציאתו. סיפור עשיר ורב שכבתי בעיקר לגדולים, לקטנים עשוי להיות מעט איטי. ציון: 

22:00 X-מן: אפוקליפסה | X-Men: Apocalypse, ערוץ Yes2

אקשן מבית מארוול. אפוקליפס, המוטנט הראשון והחזק מכולם, מתעורר אחרי אלפי שנים ומתחיל לבנות צבא במטרה להשמיד את האנושות. היחידים שיכולים לעצור אותו ולהציל את העולם הם צוות האקס מן. שחקנים: ג'ניפר לורנס, ג'יימס מק'אבוי, מייקל פסבנדר, רוז ביירן, ניקולס הולט, אוסקר אייזק, קודי סמית'-מקפי, אוליביה מאן, סופי טרנר. במאי: בריאן סינגר. ארה"ב, 2016. סרט עמוס, מלא קלישאות שבו הנבל תופס את התפקיד הראשי על חשבון הגיבורים. פרק סביל ולא חשוב בסדרה הארוכה. ציון: 

22:00 חטופה 3 | Taken 3, ערוץ Hot גולד

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 20 בנובמבר, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

23:00 לשבור את הדממה | Sound Barrier, ערוץ הבריאות

סרט דוקומנטרי העוקב אחר כבדי שמיעה שהחליטו לעבור ניתוח לקליטת שתל שבלול: התקן אלקטרוני ייחודי המשמש תחליף לאיברי האוזן הפגועה. בין המועמדים להשתלה: ג'מה, אם לשניים המייחלת ליום בו תשמע את ילדיה קוראים לה בשמה; טיגן בת השנה, הזקוקה להשתלה כדי לפתח את כישורי הדיבור שלה; ריצ'רד קנטוול, אב לשניים שהחירשות פגעה באהבתו הגדולה ביותר, מוזיקה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן