Skip to content

"לילה קשוח": מסיבת רווקות שיוצאת משליטה

הסרט "לילה קשוח" הוא קומדיה לא-רומנטית, שעובד הודות לדמויות הנשיות, יותר מאשר התסריט שמצליח להצחיק, כשהוא לא גס מדי או מתעסק במוות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"לילה קשוח" הוא סרט הבכורה באורך מלא של לוסיה אניילו, אשר ביחד עם שותפה, והשחקן הראשי בסרט, פול דאונס, כתבו, הפיקו וביימו מספר פרקים בסדרה הקומית של קומדי סנטרל, "ברוד סיטי" – שהחלה בכלל כסדרה אינטרנטית, בכיכובה של אחת מהשחקניות בסרט זה, אילנה גלייזר ("הלילה שלפני"), ושותפתה אבי ג'ייקבסון. אניילו, דאונס וגלייזר עבדו לאחרונה על מיני סדרה קומית של הרשת, "הבאנג הנוסע בזמן". התסריט לסרט "לילה קשוח" נכתב על ידי אניילו ודאונס, עם אותן תכונות של הומור גס שהופיע גם בסדרות הטלוויזיה והאינטרנט. הסוגה של סרטי חתונה בשנים האחרונות נדושה עד אינסוף, אולם הסרט "לילה קשוח" מציע קומדיה לא-רומנטית, שמחברת בין חברות להומור גס, ציני ולעיתים רבות מטורף.

"לילה קשוח": מסיבת רווקות שיוצאת משליטה

בדיוק כמו הקומדיות "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" ו-"מסיבת רווקות", הסרט "לילה קשוח" לוקח את הנושא של גיבור המאבד שליטה לקראת חתונה עד לקיצוניות, ומתבל את הנושא בהומור הקשור לטקסי מעבר בין חברים.  עם זאת, "לילה קשוח" מציע עלילת משנה שחורה סביב גופה. השינוי בנימה מבילוי הלילה של נשים חוגגות – שמנסות להזכיר להן את הימים הנוסטלגיים בתקופת הקולג', עובר במהירות לפניקה של טירוף בעקבות מותו של אדם. הסרט מצליח לעבור בקלילות מקומדיה לאפלה, כיוון שכל האירועים מובילים לנקודת מפנה משעשעת – הסצינה קודרת וחסרת פשרות, ומסתכנת בהוצאת הצופים מקו העלילה המרכזי, אך מצליחה בכל פינה.

על פי רוב, ההומור בסרט "לילה קשוח" חדשני ומטורף, והסרט מטפל באינספור היבטים נשיים – ככל שיותר טאבו יותר טוב, אם זה אוננות או וסת. בנוסף, כשלחלק גדול מהשחקניות המובילות ב-"לילה קשוח" יש רקע קומי חזק  – הן מסוגלות לבצע כל בדיחה באופן מקסימלי. גם השחקניות שאינן מגיעות מרקע זה, מצליחות לעגן את דמויתיהן באופן שמרים את ההומור בכל סצינה.

בין השחקניות והשחקנים בסרט אפשר למצוא את סקרלט ג'והנסון ("הרוח במעטפת") בתפקיד הראשי, שמעבר לחינניות, מצליחה לעמוד גם בקטעים הקומיים הקיצוניים ביותר. חברותיה התומכות כוללות את קייטי מקינון ("מכסחות השדים"), זואי קרביץ ("מקס הזועם: כביש הזועם"), ג'יליאן בל ("מסיבת השנה"), גלייזר ואפילו דאונס המגלם את בן זוגה של ג'והנסון. שחקני משנה בולטים כוללים את דמי מור ("רוח רפאים"), טיי בארל ("משפחה מודרנית") ואנריק מורסיאנו ("קשר דם").

בסך הכל, "לילה קשוח" הוא סרט מבדר בן 102 דקות, שפועם על נישת קומדיית החתונות, ומציע טריות משעשעת ביחס לסרטים הנמצאים כיום על מסך הקולנוע. "לילה קשוח" הוא כיף קייצי נהדר עבור מתחתנות לעתיד או לחובבי סרטים בסגנון "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס".

ZZZZZ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן