Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 27 ביוני, 2017

כוח הטיטאנים 2, הטופ מודל הבאה 20, עוד סיפור אחד ודי, הארץ שמעבר להרים, דוגמניות ושדים, אלוהים יודע איפה אני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:15 כח הטיטאנים 2 | 2 !Teen Titans Go, ערוץ הילדים

ביסטבוי, רייבן, סטארפייר וסייבורג ומנהיגם רובין חוזרים בעונה חדשה. הטיטאנים הם חבורת נערים בעלי כוחות על, שגרים במגדל אחד ויחד הם יוצאים לפעולות הצלה, ומגנים על עירם מפני כוחות הרשע ופושעים משונים.

20:45 הטופ מודל הבאה 20 | 20 America's Next Top Model, ערוץ Hot3

ריאליטי הדוגמניות המצליח של רשת CW, בהפקתה ובהנחייתה של הסופר מודל טיירה בנקס, מצליח להמציא מחדש את הגלגל בעונה העשרים שמוקדשת למלחמת המינים: הבנים נגד הבנות. 16 מתמודדים – שמונה גברים ושמונה נשים – יתמודדו על התואר הנכסף לצד שורת פרסים שווים, כגון חוזה בשווי 100 אלף דולר עם חברת האופנה 'גס' והפקה יוקרתית במגזין 'ניילון'. בעונה הנוכחית חוזרים לשולחן השופטים – בניצוחה של בנקס – הדוגמן הבריטי רוב אוונס, הבלוגר הפיליפיני בראיינבוי ויח"צנית האופנה קלי קטרון.

21:00 עוד סיפור אחד ודי | Just One More Story, ערוץ Yes דוקו

סדרה ישראלית חדשה על הסיפורים הגדולים שמאחורי הסיפורים לקטנים. כבר חמישה דורות של ילדים מבקשים מהוריהם בעברית: עוד סיפור אחד ודי. הסדרה משוטטת בין הדורות האלה ופוגשת את העבר וההווה של ספרות הילדים הישראלית. בכירי היוצרות והיוצרים לילדים קוראים מתוך היצירות שלהם והיצירות שקראו להם בילדותם וחוזרים אל החוויות והרגשות שמאחוריהן. כל אחד מחמשת פרקי הסדרה עוסק בנושא מרכזי שסביבו נרקמים הסיפורים, האגדות והחוויות שמכוננים את הילדות הישראלית דרך הספרים: שפה, מקום, משפחה, חֶברה, לילה (ופחדיו). הם עוקבים אחרי שלבי היכרותו של הילד עם העולם, אבל גם אחרי שלבי התפתחותה של הזהות הישראלית, שלספרות הילדים יש חלק מכריע בעיצובה – עיצוב השפה, עיצוב המקום, החברה ואפילו עיצובם של הפחדים. סדרה על הילדות עצמה ועל ההיסטוריה שלה בישראל. בהשתתפות: מאיר שלו, דוד גרוסמן, יהודה אטלס, שירה גפן, חווה אלברשטיין, יוני רכטר, אתגר קרת, יהודית רביץ, שאול ביבי, יהונתן גפן ועוד. יוצרי הסדרה: ענת זלצר, מודי בר-און. ישראל, 2017.

21:00 הארץ שמעבר להרים, ערוץ Hot8

מסעו של ניר ברעם, בנו של ח"כ לשעבר ושר במפלגת העבודה, עוזי ברעם, שנולד בירושלים אל תוך 'הכיבוש' ומנסה להבין מה השתבש בדרך מהחלום והתקווה בתקופתו של יצחק רבין לימינו אנו. לפי התפיסה הפוליטית עליה ניר גדל, סיומו של הכיבוש אמור היה להביא את השלום המיוחל. כשהיה בן 16 אביו כיהן בממשלת רבין שחתמה על הסכמי אוסלו, וכשמלאו לו 19 רבין נרצח. מאז ממשלות הימין התרחקו מחזון שתי המדינות, והשמאל הלך ונחלש, והשלום מעולם לא נראה כה רחוק. במשך שנים, ניר היה מעורב פוליטית, נאם בהפגנות נגד הכיבוש, חתם על עצומות, כתב מאמרים – אולם בשנים האחרונות החל חש שהדברים עליהם מדברים במחנה שלו, עליהם הוא מדבר, מאבדים את הקשר למציאות, לדברים המתרחשים בשטח. הוא, כמו כל חבריו השמאלנים התל אביבים, מעולם לא היה לפני כן בשטחים עליהם כל כך היטיב לדבר. בנקודה זו ניר מחליט לצאת לשטחים הכבושים וללא הנחות הוא משרטט את המציאות שלאחר 50 שנות כיבוש אצל המתנחלים ואצל הפלשתינאים. מסע לא פשוט שמשאיר אותו מבולבל – קשה לו להיאחז ולהמשיך להאמין בפתרון שתי המדינות כשבשטח אף אחד לא רוצה בזה, הוא מרגיש שאביו וחבריו הוליכו אותו שולל כשלא הנכיחו אותו עם המשמעות האמיתית של זכות השיבה. אבל ניר לא רוצה לצאת מהמסע מיואש והוא ממשיך לחפש את הפתרונות, שאולי יבואו מהשטח ולא מהמדינאים. בימוי: ניר ברעם, מיכאל אללו. ישראל, 2017.

22:00 דוגמניות ושדים | The Neon Demon, ערוץ Yes3

מותחן מרהיב ומצמרר, בו חוזר הבמאי ניקולס וינדינג רפן ("דרייב") לעסוק בנושאים האהובים עליו – סקס, אלימות והיצרים האפלים ביותר בנפש האדם. צעירה יפיפייה מגיעה ללוס אנג'לס בשאיפה להפוך לדוגמנית על, ומעוררת את קנאתן של הנשים הסובבות אותה, שיעשו כל שיידרש בכדי לגזול ממנה את מה שיש לה. שחקנים: אל פנינג, קיאנו ריבס, כריסטינה הנדריקס, קארל גלוסמן, ג'נה מאלון. דנמרק / ארה"ב, 2016. סרט מסוגנן ומפתה, אולם העלילה לא מפותחת דיה והדמויות שטוחות. ציון: 

22:00 אלוהים יודע איפה אני | God Knows Where I Am, ערוץ Yes דוקו

מי היתה לינדה בישופ ומהי חידת מותה? יומן מפורט שנשאר בבית הנטוש בו חיה בחודשי חייה האחרונים, משמש לפתרון החידה האופפת את חייה של בישופ. במשך כמעט ארבעה חודשים חיה בישופ כאסירה בכלא של מחשבותיה, בתוך בית נטוש בניו המפשייר. היא כותבת יומן ומחכה לאלוהים שיושיע אותה, בעודה שורדת בזכות עץ תפוחים ומי שלגים באחד החורפים הקשים ביותר שידעה ניו המפשייר. ככל שאנו מתקדמים בסרט מתגלים לנו עוד ועוד רמזים על הסיפור המסתורי של בישופ. אחותה, בת זוגה, בתה ובעל הבית הנטוש שבו לינדה התחבאה מספרים לנו עליה ובין סיפוריהם מוקראים ציטוטים מהיומן שכתבה. השוטר שמצא את גופתה חשב שמדובר בעוד מקרה התאבדות אך הסרט שלפנינו מגלה את האמת המרה. בימוי: טוד ווידר, ג'ד ויידר. 99 דקות, ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן