Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 14 ביולי, 2017

האי של נים, פלורנס פוסטר ג'נקינס, סטארטרק: אל האינסוף, הגל, מסיבת נקניקיות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 האי של נים | Nim's Island, ערוץ Yes5

נים חיה עם אביה על אי בודד. כשהאב נעלם, היא מחליטה לבקש את עזרתו של אלכס רובר, הרפתקן נועז שאת ספריו היא מעריצה. אולם מחכה לה הפתעה… במאי: ג'ניפר פלאקט. ארה"ב, 2008. לסרט כוונוות טובות, אך נופל בשל תסריט לא אמין, דמויות מוגזמות ואינספור פרסומות סמויות. ציון: 

21:30 פלורנס פוסטר ג'נקינס | Florence Foster Jenkins, ערוץ Yes1

קומדיה בכיכובה של מריל סטריפ (מועמדת לפרס אוסקר השחקנית הטובה 2017) ו-יו גרנט, המבוססת על סיפור אמיתי. פלורנס פוסטר ג'נקינס היא יורשת ניו יורקית בעלת כסף רב שהמוסיקה במרכז חייה ותמיד חלמה להיות זמרת אופרה, אך ללא היכולת המוסיקלית המתאימה. היא מחליטה להרים מופע בכיכובה, ואף אחד לא יעצור אותה, או יעז להגיד לה אחרת. במאי: סטיבן פרירס ("המלכה"). אנגליה, 2016. סרט קומי עצוב עם סיפור נפלא ובעיקר משחק מושלם של סטריפ. ציון: 

22:00 סטארטרק: אל האינסוף | Star Trek: Beyond, ערוץ Yes2

הפרק השלישי בסדרת סטארטרק. קפטן קירק ושותפיו לספינת החלל ממשיכים במשימתם לחקור את גבולות החלל ולגלות עולמות חדשים. בזמן ביקור במחוז חדש הם מותקפים על ידי אויב חדש ואכזרי במיוחד. הם חייבים לעשות הכל על מנת להציל את עצמם ואת שאר הפדרציה. שחקנים: כריס פיין, סיימון פג (שגם השתתף בכתיבת התסריט), זאכרי קווינטו, זואי סלדנה, אנטון ילצ'ין (באחד מתפקידיו האחרונים), אידריס אלבה. במאי: ג'סטין לין ("מהיר ועצבני 3"). ארה"ב, 2016. סדרת החלל ממשיכה בהרפתקה מלאת אפקטים וקטעי פעולה • אמנם פחות הומור מן הרגיל, אך הסרט בהחלט מאתגר ויזואלית ורגשית. ציון: 

22:00 הגל | The Wave | Bolgen, ערוץ Yes3

הסרט הנורווגי הטוב של השנה והיה נציג המדינה לאוסקר. אקשן. לאחר שמפולת סלעים אדירה גורמת לצונאמי הרסני באחד מהפיורדים הנורבגיים המתויירים ביותר, גיאולוג וצוותו יוצאים במרוץ נגד הזמן כדי להציל כמה שיותר אנשים. שחקנים: כריסטופר ג'ונר, אן דאל טורפ. במאי: רואר אות'ג. נורבגיה, 2015. סרט אסונות שלא נופל לקונבנציות של הסוגה, תוך משחק מצוין ותסריט מקורי. ציון: 

22:00 מסיבת נקניקיות | Sausage Party, ערוץ Hot גולד

קומדיית אנימציה למבוגרים. אשליית חייהם של מוצרי המזון בסופר מתנפצת, לאחר שהם מגלים כי מה שהאמינו בו הינו שקר. נקניקיה אמיצה מובילה אותם במסע לחשיפת האמת. קולות: סת' רוגן, קריסטן וויג, אדוארד נורטון, ג'ונה היל. במאים: גרג טירנן, קונראד ורנון. ארה"ב, 2016. בסרט שכתבו סת' רוגן ואוון גולדברג תיהנו מבדיחות מלוכלכות, סקסיסטיות וגזעניות • הבעיה שאחרי זה, תצטרכו להפסיק לאכול, לתמיד… ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן