Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 25 ביולי, 2017

כרוני, לא בטוחה 2, ויני
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 כרוני | Chronic, ערוץ Yes3

סרטו של הבמאי המקסיקני מישל פרנקו ("אחרי לוסיה") מתרחש בארה"ב ומתמקד בסיפורו של אח סיעודי (טים רות', שאף היה שותף לפיתוח התסריט) שיוצר קשר עז עם מטופליו הסופניים, לעיתים אף יותר מהקשר שיש להם עם קרובי משפחתם. מסירותו המוחלטת מכסה על טראומה מהעבר ומסבכת אותו בשערוריה חדשה. מקסיקו / ארה"ב, 2016. צופים עם הרבה סבלנות ואורך רוח יזכו לסרט רגיש, מלא חום ומשחק נהדר של רות'. ציון: 

22:00 לא בטוחה 2 | Insecure 2, ערוץ Hot HBO + Hot VOD + סלקום TV

הקומדיה של HBO, מבית היוצר של כוכבת הרשת השנונה איסה ריי, חוזרת לעונה שנייה. ספוילר – כשאיסה מנצלת את ההזדמנות לחקור את חייה כרווקה אחרי הפרידה מלורנס – שבעצמו מגלה כי עולם הדייטינג הוא לא מה שציפה. הזדמנות בלתי צפויה בניו יורק עשויה לסכן את יחסיה החדשים של איסה עם חברתה לעבודה, פרידה ליסה ג'ויס, בעוד שתהליך השיפור העצמי של מולי מערער את מעמדה במשרד עורכי הדין שבו היא עובדת.

22:00 ויני | Winnie, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

זוכה פרס הבימוי – פסטיבל Sundance 2017. הסיפור שלא סופר מעולם על ויני מדיקיזלה-מנדלה ועל מלחמתה באפרטהייד. מצד אחד נראה סיפור חייה של ויני מנדלה כטרגדיה יוונית ומן הצד האחר כאופרת סבון – מאשת אסיר פוליטי הפכה לסמל המאבק באפרטהייד, ממנהיגה בארגון ה-ANC נהייתה פוליטיקאית. הסרט לוקח למסע ארוך ומורכב לתוך הצד האפל של דרום אפריקה, ליחסים המסובכים שלה עם בעלה, נלסון מנדלה, ומביא את סיפורם של הכוחות המסתוריים שניסו להפיל אותה, להציג אותה, בראי ההיסטוריה, כחוטאת ואילו את בעלה להציג כקדוש. בימוי: פסקל למש. 80 דקות, צרפת, 2016. הסרט הוא אסופה של קטעי וידאו הערוכים יחד אודות חייה – לא בהכרח בסדר או בהיגיון. עם זאת, דרך מעניינת ללמוד על חייה. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן