Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 02 בספטמבר, 2017

היידי בת ההרים, ביג מאמא 3: הבן כמו האבא, אחוזים, התחלה חדשה, בעלי ברית, VICE: עולם באי סדר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
10:00 היידי בת ההרים | Heidi, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו חמישי, 10 באוגוסט, 2017, בשעה 08:45 בערוץ Hot פאן
16:10 ביג מאמא 3: הבן כמו האבא | Big Mommas: Like Father, Like Son, ערוץ Hot פאן

קומדיית טעויות, השלישית בסדרה שנפתחה עם שובר הקופות "ביג מאמא", בכיכובו של המפיק והקומיקאי מרטין לורנס. הוא מגלם את סוכן ה-FBI, מלקולם טרנר, או הסמויה ביג מאמא – המתמודדת בהצלחה יחסית עם המשימות שהוטלו עליה. הפעם הוא/היא צריכה לאחד כוחות עם הבן החורג טרנט (ברנדון טי. ג'קסון, "מהיר ועצבני 4"), שהיה עד למקרה רצח. כדי לשמור עליו, הם נכנסים לבית הספר לאמנויות הבמה, במסווה של שרמיין, סטודנטית שחורה ואמה, ביג מאמא הפטפטנית גדולת המידות שמתערבת בכל דבר. בימוי: ג'ון ווייטסל. ארה"ב, 2011. סרט מיותר, לא מצחיק ואפילו אוהדי שני הסרטים הקודמים ירגישו אכזבה. ציון: 

20:35 אחוזים | Percentage, ערוץ Hot אקשן

מותחן פשע ופעולה בכיכובם של הראפר קמרון (שגם השתתף בכתיבת התסריט), וינג ריימס והזמרת מייסי גריי. הסרט שהופק על ידי קווין לטיפה, מתרחש במיאמי ועוקב אחר קורות שני נוכלים שנמצאים במנוסה לאחר שהסתבכו עם המאפיה הרוסית בניו יורק. השניים מוציאים לפועל תוכנית הונאה גדולה בכרטיסי אשראי, רוכשים לעצמם שעונים יוקרתיים ויוצאים לבלות במועדונים של העיר. המזימה שלהם מושכת עד מהרה את תשומת הלב הן של המשטרה והן של צמרת עולם הפשע של העיר, שרוצה להשתתף בחגיגה ולקבל את החלק שלה. בימוי: אלכס מרקין. ארה"ב, 2014.

22:00 התחלה חדשה | Begin Again, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 11 ביולי, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1
22:00 בעלי ברית | Allied, ערוץ Yes4 

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 30 ביוני, 2017, בשעה 22:00, בערוץ Hot גולד
22:00 VICE: עולם באי סדר | VICE: A World In Disarray, ערוץ Hot HBO

תוכנית התחקירים הוותיקה של HBO חוזרת לספיישל נוסף, שהפעם מכוון זרקור אל הסדר העולמי החדש שהתהווה לאחר מלחמת העולם השנייה. מייסד התוכנית סורוש אלבי חובר לכתב מייקל מוינהן, ויחד הם יוצאים לבחון את היחסים הבינלאומיים הנוכחים בין המעצמות השונות בעולם. הספיישל כולל ראיונות עם אישים, כמו קונדוליסה רייס, טוני בלייר, סמנת'ה פאוור, אש קרטר ואחרים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן