Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 11 בספטמבר, 2017

לשחק את אלוהים, הירושה 3, הצמד, מרטש אמריקני, המירוץ לדראג של רו פול 7, אמת שקרים וקנוניות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 לשחק את אלוהים | Playing God, ערוץ Hot8

חייו של מי שווים יותר: לוחם אש שנהרג באסון התאומים בעודו מציל חיים או סוכן בורסה שנהרג באותו אירוע בדיוק? סיפורו של עו"ד קן פיינברג, האיש שמונה על ידי הקונגרס האמריקני לנהל את מתן הפיצויים לקורבנות פיגועי ה- 11/09. פיינברג הציע לפגוש את כל קורבנות האסון ובני משפחותיהם באופן אישי, עם זאת, מודל החישוב שלו באשר לגובה הפיצוי עורר סערה ציבורית רחבה. בעקבות מינויו הפך פיינברג למומחה הפיצויים המפורסם ביותר בעולם שנאלץ כל פעם מחדש להתמודד עם דילמות מורכבות במיוחד. מאז אין טרגדיה לאומית בארה"ב מבלי שפיינברג נקרא למלא את תפקידו. גרמניה, 2017.

22:00 הירושה 3 | Legacy 3, ערוץ Yes Oh

עונה חדשה של הדרמה המשפחתית הדנית, המספרת את סיפורם של ארבעה אחים ואחיות, המתמודדים עם מות אימם. ספוילר – בפתיחת העונה החדשה, ארבעת היורשים השחימו אחד עם האחר ועם העבר. לאחר מותו של תומאס, אמיל מגדל את מלודי באחוזה, שם חיה גם אחייניתו האנה, עם חבורת האמנים שלה. סיגנה ובן זוגה אקסל חיים רוב הזמן ביחד, החווה האקולוגית שלה מצליחה למדי והיא עוסקת בפיתוח רעיונות עסקיים. גרו הקימה חלל תערוכות עבור אמנים צעירים ופרוגרסיביים ויחד עם האנה היא מתכוונת לאתגר את עולם האמנות. פרדריק חיי בארה"ב, מקדם קריירה מצליחה ויוקרתית וכעת מוכן להשלים עם אשתו, אבל משפחתו השתנתה. האם הוא באמת מוכן למה שמצפה לו כשיחזור הביתה?

22:00 הצמד | The Deuce, ערוץ Hot HBO + סלקום TV + בשעה 22:50 בערוץ Yes Oh

דרמה מבית היוצר של דיויד סיימון ו-ג'ורג' פלקונוס ("הסמויה"), העוקבת אחר התפתחות תעשיית הפורנו בטיים סקוור בניו יורק של שנות ה-70. בין הדמויות הצבעוניות שניצלו את ההזדמנות להרוויח מעסקי הפורנו המתפתחים היו: וינסנט מרטינו (ג'יימס פרנקו, "127 שעות") ברמן בעל חזון וקשרים; פרנקי מרטינו (פרנקו בתפקיד נוסף) – אחיו התאום של וינסנט ועמיתו חסר המעצורים בצורה מסוכנת, ליוזמה של וינסנט; קנדי (מגי ג'ילנהול, "לב לא שפוי") פרוצת רחוב ששמה עינה על קריירה חדשה בצילום סרטי פורנו; הסרסורים סי.סי. (גארי קאר, "אחוזת דאונטון") ולארי בראון (גבנגה אקינגבה, "האישה הטובה") ועוד. במהלך שמונת פרקי העונה, הסדרה תספק מבט מקרוב על העולם הקשוח והקשה של סקס, פשע ואלימות גוברת, כשעסקי הפורנו לתפוס לגיטימיות, קביעות תרבותית ורווחיות של מיליוני דולרים.

23:15 מרטש אמריקני | American Ripper, ערוץ ההיסטוריה

איך זה להיות צאצאו של השטן? דמיינו שאתם מגלים ביום בהיר אחד שאתם צאצאים של ה. ה. הולמס, הרוצח הסדרתי הראשון בהיסטוריה האמריקנית. כעת דמיינו, שייתכן שהוא גם ג'ק המרטש – מהרוצחים הנודעים לשמצה בעידן המודרני, שהטיל אימה ברחובות לונדון בסוף המאה ה-19 ;זו נקודת הפתיחה של הסדרה החדשה ועוצרת הנשימה של ערוץ ההיסטוריה. ג'ף מאדג'ט, צאצאו של הולמס יוצא למסע מיוחד כדי להוכיח את התיאוריה מעוררת המחלוקת כי סבי-סבו, וג'ק המרטש, הרוצח הסדרתי הנודע לשמצה בתולדות בריטניה – הם אותו אדם. לאחר שחקר את הנושא באובססיביות במשך עשרים שנה, מאדג'ט חובר לחוקרת המנוסה, אמאריליס פוקס, סוכנת CIA לשעבר (שהתמחתה באיתור טרוריסטים, סוחרי נשק וסמים במהלך שנותיה בסוכנות הביון). פוקס ממלאת תפקיד מרכזי בחיבור הנקודות, באמצעות שימוש בשיטות חקירה מדעיות וטכנולוגיות מתקדמות, כדי לחשוף סודות ורמזים בני מאות שנים, במטרה לפענח את אחד מתיקי החקירה הפתוחים הגדולים בכל בזמנים.

23:30 המירוץ לדראג של רו פול 7 | RuPaul’s Drug Race 7, ערוץ Yes דרמה

רו פול, מלכת הדראג הבינלאומית מנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של אמריקה. חבורה של מלכות דראג מכל רחבי אמריקה יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר. העונה השמינית הציגה לעולם דור חדש של דראג – דור המילניאלז ומלכות הדראג של האינסטגרם, אשר חלקן מתנגשות עם מלכות הדראג הוותיקות שעלו דרך המועדונים ועבודה קשה ולא דרך הרשתות החברתיות.

23:40 אמת, שקרים וקנוניות | i9/11: Truth, Lies and Conspiracies, ערוץ Hot8

האם האמת מאחורי אירועי ה-11 בספטמבר נקברה תחת ההריסות? הסרט מעורר דיון מחודש בתאוריות הקונספירציה העיקריות סביב אירועי ה-11 בספטמבר ואף מציג את קרובי המשפחה של הקורבנות המאמינים שממשלת ארה"ב משקרת להם עד עצם היום הזה. מלבד תאוריות קונספירציה שונות הכוללות את הטענה שמרכז הסחר העולמי הופצץ על ידי חומרי נפץ – מובאות עדויות של קרובי המשפחה של הקורבנות, אנשי עיתונות ובכירים הסבורים שממשלת ארה"ב מסתירה את האמת על פיגועי ה-11 בספטמבר ומטייחת את האמת. כמו כן, גורמים פנימיים לשעבר טוענים כי סוכנויות המודיעין נכשלו וכי ניתן היה למנוע את האסון. BBC, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן