Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 14 בספטמבר, 2017

#עובדיםעלזה, הסיאנס 2, סאות'פארק 21
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 #עובדיםעלזה, ערוץ Hot8

סדרה דוקומנטרית שיצרו האחים הימן ביוזמת מיזם 'דיבור אחר' ו-YouTube Creators for Change. כל פרק מפגיש בין יוצר YouTube מוכר, שלו עשרות אלפי עוקבים, לבין פעיל חברתי, המשתייך לאחת הקהילות שמרכיבות את החברה בישראל. המפגש המרתק בין שני העולמות – השונים כל כך זה מזה – מציג זווית מעניינת ומפתיעה על המציאות הישראלית, ועל היכולת של אנשים שלא מכירים זה את זה להתחבר ולהתקרב, למרות (או בזכות) כל מה שמפריד ביניהם. ישראל, 2017.

22:00 הסיאנס 2 | Ouija: Origin of Evil, ערוץ Hot אקשן

מותחן אימה. בעיר לוס אנג'לס בשנת 1967, אלמנה המתגוררת עם שתי בנותיה, מחליטה להשלים הכנסה בתור מדיום. להפתעתה, היא מגלה שלוח הסיאנס שהצליחה להשיג, באמת מאפשר לה ליצור קשר עם המתים ולנהל איתם דיאלוג. אמנם המוניטין שלה צומח והכנסותיה גואות, אולם הלוח מאפשר לרוח רעה להשתלט על נפשה של הבת הצעירה. שחקנים: אנליז באסו, אליזבת ריזר, לולו וילסון. בימוי: מייק פלאנגן. ארה"ב / יפן, 2016. הסרט בהחלט מפחיד ומרתק, אמנם לא כקודמו, אך מספק 99 דקות מרתקות. ציון: 

22:30 סאות'פארק 21 | South Park 21, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרת האנימציה חוגגת עשרים שנה וחוזרת לעונה ה-21 שלה. אחרי שהעונה הקודמת הוקדשה ברובה לבחירות בארה"ב ולנשיא טראמפ, אמרו פארקר וסטון בראיונות כי העונה ישובו לעלילות שיעסקו בעיקר בארבעת החברים ובילדות הלא-שגרתית שלהם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן