Skip to content

רמב"ם – אחות הותקפה בידי מאושפזת וחברתה, הוכתה ואבדה את הכרתה

חברתה של מאושפזת צעירה, קללה את האחות וירקה עליה עקב נסיבות לא ברורות, היא הוצאה מהמחלקה. המאושפזת נותרה עם האחות, התנפלה עליה, תקפה באגרופים וחבטה בפני האחות שהתעלפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחות אחת המחלקות הפנימיות בבית החולים רמב"ם בחיפה, הותקפה הערב (שלישי) בידי מאושפזת וחברתה ואבדה את הכרתה. התוקפת, מאושפזת בבית החולים נעצרה בידי המשטרה.
על רקע התקיפה הקשה, וועד האחים והאחיות של רמב"ם, בתמיכת הנהלת בית החולים, יקיים מחר עצרת לאות מחאה נגד האלימות המופנית כלפי עובדי מערכת הבריאות.  העצרת תתכנס מחר בשעה 9:00 בבוקר ברחבת המיון של ביה"ח, לאות הזדהות עם האחות המותקפת.  בעצרת ייקחו חלק נציגי הנהלת בית החולים, ראשי הוועדים ועובדי בית החולים.

האחות הותקפה באגרופים (צילום באדיבות דוברות רמב"ם)
האחות הותקפה באגרופים (צילום באדיבות דוברות רמב"ם)

תחילת האירוע היה כאשר צעירה, בת 28, חברתה של מאושפזת בת 18 , ירקה וקיללה ואיימה באלימות על אחות בת 46. אנשי הביטחון שהוזעקו למקום הוציאו את המקללת מהמחלקה , ואז הצעירה מאושפזת, בת 18, בתהליכי שחרור מבית החולים ,שנותרה בחדרה עם האחות, התנפלה עליה והכתה אותה באגרופים. האחות איבדה את הכרתה ופונתה למיון, שם היא טופלה והכרתה שבה אליה, כשהיא חבולה בפניה. כאמור, התוקפת נעצרה עי שוטר בית החולים והעברה לחקירה לתחנת חיפה, שם  לאחר חקירה נעצרה.  האחות המותקפת מסרה שהיא כי ההלם הוא רב גם בשל העובדה מכך שמטופלים יכולים להגיע לרמה כה קשה של אלימות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן