Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 16 באוקטובר, 2017

מר רובוט 3, יאנגר 3, בתוך סיפורי הפשע, יום השחרור - לייבאך בצפון קוריאה, האי עם בר גרילס 4, הצילו את השיפוץ שלי 3, נשים קטנות: טיפול זוגי, מטבחי הגיהנום 15
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מר רובוט 3 | Mr. Robot 3, פרטנר TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 15 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO + סלקום TV

21:05 יאנגר 3 | 3 Younger, ערוץ Hot3

הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land שבה לעונה שלישית, ואף חודשה לעונה רביעית וחמישית. ספוילר – לייזה מסתבכת עוד יותר במשולש האהבים ונקרעת בין החבר הצעיר שלה, ג'וש, שחשף את סודה אך הבהיר לה שהוא עדיין מעוניין במערכת יחסים עמה, לבין ריצ'ארד, המו"ל בן גילה שחושב שהיא בת 26.

22:00 בתוך סיפורי הפשע | Inside Story: Crime, ערוץ CBS ריאליטי

סדרת אקטואליה שחוקרת את סיפורי הפשע הגדולים שהגיעו לכותרות באוסטרליה ובשאר העולם.

22:00 יום השחרור – לייבאך בצפון קוריאה | Liberation Day, ערוץ Hot8

שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און ביקש ו-לייבאך, להקת רוק סלובנית חתרנית, נענתה בהתלהבות והייתה ללהקה הזרה הראשונה המופיעה במדינה המסוגרת בעולם. את המפגש המפתיע הזה בין הלהקה שצמחה ביוגוסלביה הקומוניסטית ואימצה מניירות וסמלים פשיסטיים, לבין העולם המבוים והמצונזר של קוריאה הצפונית, ארגן ומנהל הבמאי הנורווגי מורטן טראביק. טראביק, מעריץ ותיק של לייבאך ואולי גם של שושלת קים, הוא הכוח שמניע עניינים לפני ומאחורי המצלמות. ההכנות למופע נערכות תחת עינם הפקוחה של עשרות אחים גדולים שאינם מהססים להניף את שרביט הביקורת ולפסול שירים ודימויים. למרות זאת, נדמה כי חברי לייבאך, המודים שחוו יתמות רוחנית כשארצם התפרקה, מתאהבים במקום. על הבמה הם בוחרים לבצע רפרטואר מפתיע ביופיו ובעוצמתו.

22:00 האי עם בר גרילס 4 | 4 The Island with Bear Grylls, ערוץ דיסקברי

החיים במאה ה-21 השתנו לחלוטין בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית, וכתוצאה מכך, פער הדורות מעולם לא היה גדול יותר. ההרפתקן מומחה ההישרדות, בר גרילס, יוצא לגלות אם לדור הצעיר חסרים מיומנויות חיוניות בעקבות הסתמכותם על טכנולוגיה, והאם הדור המבוגר שכח את חוסר הביטחון שבחיים המודרניים. בסדרת ריאליטי זו הוא שולח שתי קבוצות של מתמודדים משני דורות שונים לזוג איים נטושים באוקיינוס השקט. המתמודדים מצוידים אך ורק בבגדים שהם לובשים ובכמה כלים בסיסיים. לאיזה דור יש את כישורי ההישרדות הטובים ביותר? כאשר הדור הצעיר נאבק בהתחלה לאתר מזון ומים, הדור המבוגר מתקדם בצעדי ענק. אבל כאשר מקור המים שלהם מתייבש, הם חייבים למצוא מחסה חדש בדחיפות. האם הם יצליחו להגיע לאי של הקבוצה הצעירה? ואיך הם יסתדרו עם שכניהם החדשים?

22:45 נשים קטנות: טיפול זוגי | Little women: Couples Retreat, ערוץ לייפטיים

בכל הסדרות של "נשים קטנות", הבנות מתמודדות עם אהבה, אובדן, פרידות והשלמות, כל אחת בדרכה המיוחדת. כעת, טוניה בנקס מ-"נשים קטנות: אל.איי.", נקלעת למשבר במערכת היחסים שלה עם אהובה, קרווין, ומחליטה להתרחק מהכול ולצאת לחופשה. טוניה מזמינה לחופשה מספר חברות, שמשתתפות בסדרות השונות של נשים קטנות, ונמצאות במערכות יחסים שחוות עליות וירידות. האם זמן באי מבודד ומפואר יעזור להם לקבל פרספקטיבה חדשה על הזוגיות? האם הזוגות ינצלו את הזמן בחופשה הזוגית לשפר את מערכת היחסים ביניהם? או שקנאה ישנה, אמיתות שמתגלות, וזיכרונות כואבים יהיו יותר מדי עבורם? בעזרתו של מדריך לזוגיות, כל הזוגות יעבדו על עצמם, תוך השתתפות בטיולי אקסטרים שידחפו אותם מתוך אזורי הנוחות שלהם וייאלצו אותם להתמודד עם הבעיות. כמה מהם יגיעו לנקודת השבירה שלהם בעוד שכמה מהם עשויים להתאהב אף יותר.

23:00 מטבחי הגיהנום 15 | Hell's Kitchens 15, ערוץ האוכל

סדרת הריאליטי בכיכובו של השף גורדון רמזי שבה בעונה חדשה. 20 שפים יחולקו לשתי קבוצות שתתחרינה זו מול זו בהאנגר עצום שהוסב לחלל מסעדה, מטבח כפול ומעונות, בהם יתגוררו המתמודדים במהלך התחרות. בסופה של העונה תיוותר קבוצה אחת המונה חמישה שפים. אלו יתמודדו זה מול זה והשף המנצח יזכה בשני פרסים: ההזדמנות לעבוד כשף בכיר באחד ממסעדותיו של רמזי ופרס כספי של 250,000 דולר.

23:00 הצילו את השיפוץ שלי 3 3 Rescue my Renovation, ערוץ Fine Living – סלקום TV + פרטנר TV 

שיפוצים לא תמיד מתנהלים לפי התכנית… מיסודות לקויים ועד למרתפים דולפים, שיפוצי החלומות של בעלי הבית שבתכנית הפכו לסיוטים. למזלם הקבלן המורשה ג'ון דסילביה נחלץ להצלה ומסדר למשפחות במצוקה את כל הבעיות. במשך ימים ספורים ג'ון והצוות שלו הופכים את המרחבים האלה מאסון לפאסון. בעונה החדשה, ג'ון מתמודד עם הבלגן שהשאיר הקבלן מהסיוטים של סאם ואמאן, כולל כמה נזילות ובעיית אוורור מסוכנת. בינתיים, לאחר שניסיון השיפוץ של לורה הביא לחודשים של אכזבה ואבדן כספים, ג'ון והצוות נכנסים לתמונה כדי לשפץ את המבואה ואת המרפסת הקדמית שלה כפי שהיה צריך לעשות מלכתחילה. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן