Skip to content

שמי תבורי נדון לשלילת רשיון ומאסר על תנאי בגין נהיגה תחת השפעת סמים

הזמר הכחיש כי נהג תחת השפעת סם הקנביס, הודיע כי יערער על ההרשעה. "עשו ממני דילר" אמר תבורי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

שופטת בית משפט השלום לתעבורה, הטילה הבוקר 3 חודשי מאסר על תנאי, שלילת רישיון נהיגה לשנתיים ו 3 אלפי שקלים קנס על הזמר שימי תבורי שהורשע בנהיגה תחת השפעת סמים.
לדברי השופטת, טענת הנאשם שבת זוגו צורכת קנאביס רפואי ברישיון, לא הוכחה, שכן, בת הזוג לא העידה להגנתו, וכפועל יוצא לא הוצג הרישיון בפני ביהמ"ש.

צילום מסך חדשות
צילום מסך חדשות

השופטת שרית קריספין – אברהם, הוסיפה כי אם הייתה גרסה זו מוכחת בפניה, לא היה בה כדי לפתור את הנאשם מביצוע העבירה, שכן, מעדותה של מומחית עולה כי "כמות תוצר חילוף החומרים שנמצאה בדגימת השתן של הנאשם, הינה כמות המידע על צריכה אקטיבית של קנאביס, ולא צריכה פסיבית". "אין צורך להכביר מילים על הסיכון המגולם בעבירה של שיכרות.
"באשר לטענת הסנגור לפיה יש מקום להקל עם הנאשם שכן לא הוכח כי היה נתון תחת השפעת סם מסוכן (…) הרי שדי שבגטפט של הנאשם נמצאו סמים מסוכנים", כתבה השופטת בגזר דינה.
תבורי (63) נאשם בנהיגה תחת השפעת סמים לאחר שנתפס בבוקר יום חמישי, 23 ביוני, על ידי שוטרי מתנ"א והתבקש לעצור את רכבו ברחוב ויצמן סמוך לבית המשפט בתל אביב, שם ידעו השוטרים לחכות לו. אז התגלה לטענת המשטרה כי הוא נוהג שיכור ותחת השפעת סמים. תבורי אף נדרש לעבור בדיקת שתן, שבה נמצאו לפי כתב האישום "תוצרי חילוף חומרים של סם מסוכן מסוג קנביס. בעקבות שרידי הקנאביס שנמצאו בדמו לאחר בדיקה הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום בתל-אביב. לפי כתב האישום לאחר שנתבקש למסור דגימת שתן נמצאו בה שרידים של THC. בעקבות תוצאות הבדיקה נשלל רישיון הנהיגה של תבורי למשך 30 יום. על פי הדיווח הוא נתפס על בסיס מידע מודיעיני.
עו"ד דוד גולן, פרקליטו של תבורי אמר בתום הדיון כי לאחר שילמדו את פסק הדין מתכוון הזמר לערער עליו. "אין לי ספק שבית המשפט טעה והלקוח שלי חף מפשע", אמר עורך הדין
תבורי: "התעללו בי, לא נהגתי שיכור ולא תחת השפעת סמים, אני מצע שילכו לחפש עבריינים רציניים ולא אדם מהשורה או זמר שבגלל שהוא פופולרי, עשו ממני דילר ואז התקשורת מתנפלת כאילו איזה שודד, תפסתם איזה מחבל, שימו לב מה אתם עושים לאנשים".  

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן