Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 20 באוקטובר, 2017

ציידי הבתים 37, נשות הפלטינה, לוחמי רחוב עם ראלף פרידמן, למה דווקא הוא?, בגרות, תחנת ברלין 2, בלי תגובות שליליות 2, 1922, נהג שודים, אחד מאיתנו, היום שבו פגשתי את 'אל צ'אפו'
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

13:00 ציידי הבתים 72 | 72 House Hunters, ערוץ Fine Living – פרטנר TV + סלקום TV

עונה נוספת שבה הצופים יוצאים למסע עם אלה שמחפשים להם את הבית המושלם לבד, עם המשפחה או בזוג. בכל פרק יעזור לקונים סוכן נדל"ן בשקלול היתרונות והחסרונות של שלושה נכסים פוטנציאליים. בעונה החדשה קורט וצ'נדלר מחפשים בית חד-קומתי על החוף באזור סאות' ביי שבלוס אנג'לס, ואילו ארין ורוס מתקשים למצוא את דירת החלומות היוקרתית שלהם בבניין גבוה במרכז העיר שיקגו, שמתאימה לתקציב הצנוע שלהם. נוסף על כך, חובבי הטיולים מריה ומייקל רוצים לגור קרוב ככל האפשר לנמל התעופה בסקרמנטו, קליפורניה.

16:45 נשות הפלטינה | The Platinum Life, ערוץ !

חייהן של הנשים העומדות מאחורי השמות הגדולים בעולם המוזיקה. הסדרה עוקבת אחר אסייה קולינס, אלישיה בלה, לה'מיה גוד, שנטל ג'קסון, נזנין מנדי, לולה מונרו ו-קריסטל סמית'. בעוד הן מג'נגלות בין קריירות משלהם ויצירת שם לעצמן, הנשים האלה עקשניות ולא נותנות לשום דבר לעמוד בדרכן להצלחה. עם זאת, החיים באור הזרקורים מגיעים עם כללים ברורים, בהן כל הנשים צריכות לעמוד. האם הן יעמדו בהם או שהן יכתיבו כללים משלהן? הצופים ילוו את הנשים על השטיחים האדומים, טקסי הפרסים, מופעי הענק והמסיבות שאחרי וייווכחו לראות שחיי הפלטינה הם לא לבעלי לב חלש.

21:00 לוחמי רחוב עם ראלף פרידמן | Street Warriors With Ralph Friedman, ערוץ דיסקברי

בלש משטרת ניו-יורק, ראלף פרידמן, יוצא למסע מעמיק אל תוך אחד מתיקי החקירה הרבים שלו הנוגעים לאלימות ברחובותיה הידועים לשמצה של הרובע ה-41 בניו יורק. הרובע, שהיה ידוע בכינויו 'פורט אפאצ'י' בתקופה האלימה ביותר של ניו יורק, היה המקום לכל סוג פשע אלים שהיה אפשר להעלות על הדעת. החל ממקרי רצח בלתי פתירים לכאורה, למעצרים סמויים וכלה בקרב יריות לאור היום. הבלש פרידמן היה מעורב בכמה מן המקרים הקשים ומסוכנים ביותר, וכעת הגיע הזמן שישתף את חוויותיו כשוטר בימים הקשוחים של ניו יורק בשנות השבעים והשמונים.

22:00 למה דווקא הוא? | ?Why Him, ערוץ Yes2

קומדיה. אב מגונן ומרובע נוסע לפגוש בפעם הראשונה את בן זוגה החדש של בתו, מיליונר הייטק פרוע, שחצן, חובב קעקועים וספורט אתגרי. הוא בטוח שגרוע מזה לא יכול להיות. רק שאז מתברר לו שהחבר מתכוון לבקש את ידה של בתו האהובה, ולכך הוא כבר לא מוכן להסכים. שחקנים: בריאן קרנסטון, ג'יימס פרנקו, זואי דויטש. במאי: ג'ון המבורג. ארה"ב, 2016. הסרט מלוהק היטב, אבל מלבד חיוך פה ושם – צחוקים לא יהיו, בקומדיה שגרתית וצפויה לחלוטין. ציון: 

22:00 בגרות | Graduation, ערוץ Yes3

זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר בפסטיבל קאן. רומיאו הוא אב מסור והגון, שחינך את בתו להשקיע בלימודיה. יום לפני הבחינה האחרונה שלה, מתרחש אירוע מטלטל, שמאיים על עתידה ומאלץ אותו לעמוד בפני בחירה מוסרית לא פשוטה. שחקנים: אדריאן טיטיני, מריה-ויקטוריה דראגוס, ולאד איוונוב. במאי: כריסטיאן מונג'יו ("4 חודשים, 3 שבועות ויומיים"). רומניה, 2016. סרט נהדר נוסף של במאי שמבין במוסר וערכים, ובעיקר יודע להוציא את המיטב מן השחקנים. ציון: 

תחנת ברלין 2 | Berlin Station 2, סלקום TV

סדרת ריגול שמתרחשת בברלין ועוקבת אחר דניאל מילר (ריצ'ארד ארמיטאג', "חניבעל", "ההוביט"), סוכן שהגיע למשרדי הסי.איי.איי. בברלין שבגרמניה, חוזרת לעונה שנייה. משימתו החשאית היא לגלות את זהותו של החפרפרת במשרד, כלומר מי האדם המדליף מידע סודי וחיוני תחת השם תומאס שואו. בהדרכתו של הקטור דיג'ין (ריס איפנס), שמנחה את מילר במשימה המוטלת עליו, הוא לומד להתמודד עם רזי המקצוע הקשוחים של סוכן השטח ולומד להכיר את עולם ההונאות והסכנות המוסריות.

בלי תגובות שליליות 2 | Haters Back Off 2, נטפליקס | Netflix

מירנדה שרה, שמאוד לא בטוחה בעצמה אבל לא ממש מודעת לעצמה, נחושה להצליח בגדול. קומדיה מוטרפת על מסעה חסר הסיכוי של מירנדה אל התהילה חוזרת לעונה שנייה. שחקנים: קולין בולינג'ר, אנג'לה קינזי, סטיב ליטל.

1922 | 1922, נטפליקס | Netflix

חקלאי מתוודה על רצח אשתו. אבל מותה היא רק ההתחלה של סיפור קודר מאין כמוהו. מבוסס על נובלה מאת סטיבן קינג. שחקנים: תומאס ג'יין, מולי פרקר, דילן שמיד. במאי: זאק הילדיץ'.

נהג שודים | Wheelman, נטפליקס | Netflix

בעקבות שוד שהשתבש, כישוריו ותושייתו של נהג מילוט עומדים למבחן כשהוא מקבל הוראות מפתיעות ממתקשר לא מזוהה. שחקנים: פרנק גרילו, קייטלין קרמייקל, גארט דילאהאנט. במאי: ג'רמי ראש.

אחד מאתנו | One of Us, נטפליקס | Netflix

אל מול טראומה והתעללות, שלושה אנשים חווים נידוי, חרדה וסכנה כשהם מנסים לעזוב את הקהילה החרדית בניו יורק ולחזור בשאלה. במאיות: היידי יואינג, רייצ'ל גריידי.

היום שבו פגשתי את 'אל צ'אפו' | The Day I Met El Chapo: The Kate del Castillo Story, נטפליקס | Netflix

השחקנית וכוכבת-העל המקסיקנית, קייט דל קסטיו, חושפת לראשונה את סיפור מפגשה עם אל צ'אפו גוסמן, ברון הסמים המבוקש ביותר בעולם.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן