Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 10 בנובמבר, 2017

נאטי גאן, סיימון ריב בקולומביה, אונייגין, המייסד, מולי הנהדרת, רוצח, תלמידים חדשים נועזים, ליידי דיינמייט 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 נאטי גאן | The Journey Of Natty Gann, ערוץ Yes5

סיפורה של ילדה בתקופת השפל הכלכלי בארה"ב, המחליטה להצטרף אל אביה שמצא עבודה בצפון. בדרכה היא נקלעת לסדרת הרפתקאות ומוצאת חברות בלתי צפויה. במאי: ג'רמי פול קגן. ארה"ב, 1985.
18:00 סיימון ריב בקולומביה | Colombia with Simon Reeve, ערוץ הטיולים

ההרפתקן והעיתונאי סיימון ריב יוצא למסע באחת המדינות היפהפיות בעולם – קולומביה. במשך כ-50 שנה סבלה קולומביה ממלחמת אזרחים שגבתה את חייהם של כ-200,000 מתושביה וגרמה לנטישתם של כ-7 מיליון. ריב מבקר ברגע היסטורי מכריע, כשנה לאחר חתימתו של הסכם שלום אך בטרם שככו בה רוחות המלחמה.

21:00 אונייגין | Onegin, ערוץ AMC

דרמה. בסנט פטרסבורג השופעת בתקופת האימפריה יבגני אונייגין הוא אריסטוקרט מחוספס אך מקסים שלוקה בחסר בכל הנוגע לאמפתיה. שחקנים: ראלף פיינס, ליב טיילר. במאית: מרתה פיינס. בריטניה / ארה"ב, 1998. ביצוע חלש ולא בהכרח מחבר רגשית ליצירה הספרותית הגדולה. ציון: 

22:00 המייסד | The Founder, ערוץ Yes4

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. ריי קרוק היה סוכן מכירות שאפתן, אבל כושל. יום אחד הוא נתקל במסעדת ההמבורגרים של האחים התמימים מאק מקדונלד ו-דיק מקדונלד ונדהם מדרך העבודה החדשנית שלהם שהביאה את האוכל במהירות שיא ללקוח. קרוק משכנע את האחים שהוא יעזור להפוך את העסק המשפחתי שלהם לאימפריה משגשגת ורווחית ביותר, והשאר הוא היסטוריה… שחקנים: מייקל קיטון, לורה דרן. במאי: ג'ון לי הנקוק ("הזדמנות שנייה"). ארה"ב, 2016. היסודות הבסיסיים של הסרט מוצקים, המשחק מצוין, הסיפור מתנועע מתחילה ועד סוף, אבל הרכיבים החזותיים לא נרתמים יחד כדי לדחוף את "המייסד" עוד מדרגות מעלה. ציון: 

22:30 מולי הנהדרת | Lovely Molly, ערוץ AMC

אימה. הכלה הטרייה מולי עוברת לגור בבית של אביה המנוח, ובזמן שבעלה לא נמצא רודפים אותה זיכרונות העבר. שחקנים: גרצ'ן לודז', ג'וני לואיס. במאי: אדוארדו סנצ'ז. ארה"ב, 2011.

רוצח | The Killer, נטפליקס | Netflix

סרט מקור של נטפליקס. באזורים מרוחקים וצחיחים ששלטון החוק לא מגיע אליהם, קבליירה המתבודד יוצא למסע כדי להתחקות אחר גורלו של אביו האקדוחן והופך בעצמו למתנקש שכולם חוששים מפניו. שחקנים: דיוגו מורגדו, אטיין צ'יקוט, מריה דה מדירוס. במאי: מרסלו גלוואו.

תלמידים חדשים נועזים Honō no Tenkōsei Blazing Transfer Students, נטפליקס | Netflix

שבעה תלמידים חדשים מגויסים למשימה מסתורית שמוטלת עליהם על ידי מנהל בית הספר, המסתורי לא פחות. סדרה בכיכוב חברי להקת הבנים היפנית 'ג'וני'ס וסט'. שחקנים: דאיקי שיגאוקה, אקיטו קירייאמה, ג'ונטה נאקאמה.

ליידי דיינמייט 2 | Lady Dynamite 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה. הקומיקאית מריה במפורד מככבת בסדרה המבוססת על חייה שלה. זהו סיפור סוריאליסטי לעתים על אישה שיורדת מהפסים – ואז עולה עליהם בחזרה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן