Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 19 בנובמבר, 2017

בובספוג מכנס מרובע 11, הנשרים פשטו עם שחר, דאע"ש: הדור הבא, זה טעים: קלאסיקות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

16:05 בובספוג מכנס מרובע 11 | Spongebob Sqaurepants 11, ערוץ ניקלודיאון

עונה חדשה לסדרת האנימציה. הדמות בובספוג היא פרי יצירתו של הביולוג הימי והמורה לטבע סטיב הילנבורג, שביקש לשלב יחדיו את שתי אהבותיו הגדולות, מחקר ימי ואנימציה. אגב, ממש כמו דמותו של בוב ספוג, גם הילנבורג היה בעברו טבח במסעדת פירות ים.

22:00 הנשרים פשטו עם שחר | Where Eagles Dare, ערוץ Yes3

סרט אקשן. לקראת סוף מלחמת העולם השנייה לוכדים הנאצים גנרל אמריקני המעורב בתכנון הפלישה לנורמנדי. כשצוות קומנדו נשלח להצילו, מתגלים סוכנים כפולים המסכנים את המשימה. שחקנים: קלינט איסטווד, ריצ'רד ברטון. במאי: בראיין ג. האטון. ארה"ב, 1969. מסרטי המלחמה הקלאסיים הטובים שנוצרו אי פעם. ציון: 

22:00 דאע"ש: הדור הבא | Isis: Next Generation, ערוץ Yes דוקו

סיפורם המצמרר של הילדים הנמצאים תחת המשטר של ארגון דאע"ש. כדי להבטיח את המשכיותה של 'המדינה האיסלאמית' ושל הח'ליפות שעומדים בראשה, ארגון דאע"ש שם את הילדים בצפון עיראק על הכוונת. איאד בן ה-14, שגויס בגיל 12 למחנה אימונים, נלחם מול הכורדים והצליח להשתחרר אחרי שנתיים, כריסטינה שנחטפה בגיל 3 ועדיין מוחזקת על ידי הארגון, אכרם שנחטף בגיל 6 ולאחר שחולץ מגלה שהוריו כבר מתים וילדים נוספים – מספרים באומץ בעצמם, או בעזרת הוריהם, על האופן שבו חוטפים את הילדים ומשתמשים בהם לאימונים, לקרבות ולפיגועי התאבדות. את הרגישים ביניהם קוברים חיים, צולבים או עורפים את ראשיהם ואת אלו שנשארו בחיים – הופכים לעבדי מין. עדויות מצמררות של משפחות הקורבנות, של עדים לפשעים הקשים ושל האנשים שמנסים לחלץ את הילדים מזרועות הארגון. בימוי: סופיה אמרה. 58 דקות, צרפת, 2016.

22:00 זה טעים: קלאסיקות | F*ck That's Delicious Classic, ערוץ Viceland – פרטנר TV

מסע כייפי ומוזיקלי עם כוכב הראפ והשף לשעבר – אקשן ברונסון והצוות שלו כשהם מטיילים בעולם, מבקרים במסעדות וטועמים מכל הבא ליד.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן