Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 27 בנובמבר, 2017

מסלולי השיכר של אולי סמית 2, הודו של ג'ואנה למליי, בולטימור מתעוררת, קץ האמת, מפלצת של מלון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

22:00 מסלולי השיכר של אולי סמית 2 | 2 Olly Smith Ale Trails, ערוץ Travel Channel

אולי סמית שותה שיכר ויוצא שוב לדרכים. בעונה זו אולי יוצא ליוסטון, טקסס, שם הוא מכין בירה משלו מכמה מהמרכיבים האהובים עליו – תפוח, סמבוק שחור ודבש. הוא מבקר גם בסן דייגו, שיש בה תרבות בירה בוטיק מדהימה ובמבשלות ברחוב 30, המכונה גם 'שדרת הבירה'.

22:00 הודו של ג'ואנה למליי | Joanna Lumley's India, ערוץ הטיולים

לאחר שביקרה ביפן ("יפן של ג'ואנה למליי"), שבה השחקנית האהובה לארץ מולדתה. למליי נולדה בהודו במהלך ימיו האחרונים של הראג', למשפחה שהתגוררה שם מזה דורות. כעת היא יוצאת למסע מרגש ואישי בעקבות נופי ילדותה, התרבות בה התחנכה והאנשים שעיצבו את חייה ואת המדינה בה נולדה.

22:00 בולטימור מתעוררת | Baltimore Rising, ערוץ Yes דוקו

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 25 בנובמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

22:00 קץ האמת | End of Truth, ערוץ Hot8

מעקב אחר חטיפת העיתונאים המערביים בסוריה, והוצאת חלקם להורג בידי דאע"ש. מהי ההשפעה הגלובלית של חטיפות פוליטיות ומה קורה כאשר המשא ומתן ופעולות ההצלה משתבשות? בשנת 2012 חטיפת עיתונאים זרים נעשתה לטקטיקה פופולרית בקרב ארגוני טרור. החטיפות הניבו כופר של מיליוני דולרים ונעשו לכלי תעמולה חשוב לארגוני הטרור. באמצעות קטעי וידאו שטרם נראו וראיונות מיוחדים אנו עוקבים אחר סיפוריהם של מספר עיתונאים שנחטפו ומה עלה בגורלם. ארה"ב, 2017.

מפלצת של מלון 2 Hotel Transylvania 2, נטפליקס | Netflix


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן