Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 02 בדצמבר, 2017

המקום בינינו, דיאן פוסי - סודות בערפל, סופת מת', יומיים בניו יורק, פייט/אפוקריפה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

14:30 המקום בינינו | The Space Between Us, ערוץ Hot גולד + בשעה 22:00 בערוץ Yes2

דרמת הרפתקאות מדע בדיונית שבמרכזה חייו המיוחדים של גרדנר אליוט, האדם הראשון שנולד על מאדים. גרדנר הוא נער חכם וסקרן למרות שהוא מכיר רק 14 אנשים וגדל בצורה מיוחדת. בזמן שהוא מחפש רמזים לגבי זהותו של אביו הוא יוצא למסע לכדור הארץ, מקום שהוא קרא עליו רק בספרים. בעזרת נערה עם חוכמת רחוב הוא יוצא להרפתקה של התנסות בדברים הפשוטים והמופלאים שקיימים בכדור הארץ בתקווה ללמוד על מוצאו ולמצוא את אביו. שחקנים: גארי אולדמן, אסא באטרפילד. במאי: פיטר צ'לסום. ארה"ב, 2017. על אף השחקנים הטובים, הסרט קלישאתי, צפוי ובעיקר מביך את התסריט – כמו גם את הצופים. ציון: 

21:00 דיאן פוסי – סודות בערפל | Dian Fossey: Secrets in the Mist, ערוץ נשיונל ג'יאורגפיק

בשנת 1967, עזבה דיאן פוסי את ביתה באמריקה כדי לחקור גורילות במרכז אפריקה, שם התאהבה בגורילות והקדישה את חייה להצלתם. היא הפכה לסמל בינלאומי ופרימטולוגית מפורסמת, אבל ברואנדה, היא ניהלה מלחמה. המאבק הזה עלה לה בחייה, והרצח שלה נותר בגדר תעלומה. עברו כבר למעלה משלושים שנה מאז נרצחה, וכעת מוקדש לחייה הסדרה בת השלושה פרקים: חייה, עבודתה, הרצח והמורשת שהשאירה מאחוריה. הסדרה טווה יחד שלוש עלילות. הראשונה מתמקדת בחייה ובעבודתה של פוסי; ילדותה, ימי המחקר המוקדמים בקונגו והגעתה לרואנדה לתקופה של 18 שנים בהן חקרה ולמדה את גורילות ההרים. קו העלילה השני מתאר את הרצח של דיאן ברואנדה ואת המשפט של שותפה לעבודה, האמריקני, ויין מק'גוויר, שנמצא אשם ברצח. ויין נמלט מרואנדה לפני תחילת המשפט, אך הורשע למרות היעדרותו. הוא תמיד טען שהוא חף מפשע. הסדרה מבקשת לפתוח מחדש את תיק הרצח, לבחון את הראיות (אם בכלל יהיה ניתן לאתרם), ולדבר עם האנשים שהכירו ועבדו עם דיאן והיו מעורבים בחקירת הרצח. החלק השלישי מביא את סיפור המורשת שהשאירה מאחוריה דיאן כשתיעדה את להקת הגורילות 'פאבלו', שכללה את קאנטסבי הזכר כסוף הגב שהנהיג את הלהקה. הסדרה מופקת בעזרת צילומי ארכיון, צילומי סטילס וראיונות עם האנשים שהכירו ועבדו עם דיאן, בנוסף לשחזורים שצולמו במיוחד עבור הסדרה. בין היתר מוקראים קטעים מכתביה של פוסי שמאפשרים למעשה לחוקרת החלוצית הזו להציג את הסיפור שלה, בקולה של סיגורני ויבר.

22:00 סופת מת' | Meth Storm, ערוץ Hot HBO + סלקום TV

היוצרים ברנט רנו ו-קרייג רנו ("Dope Sick Love") חוזרים לחקור את השפעת ההתמכרות לסמים על פרברי אמריקה. הדוקו מתעד את מלחמת המת' המתרחשת בארקנסו, המשמשת כתחנת מעבר עבור מבריחי הסם ממקסיקו. זהו סיפורם של המכורים, הסוחרים והמשפחות המקומיות שנקלעות לקו האש במאבק הנצחי בין שוטרי מחלק הסמים ובין הקרטלים המקסיקניים החולשים על התעשייה.

22:00 יומיים בניו יורק | 2i Days in New York, ערוץ לייפטיים

מינגוס – שדרן רדיו פופולארי ובת זוגתו – מריון, צלמת צרפתייה, מתגוררים בדירה שכורה בניו יורק יחד עם שני ילדיהם ממערכות יחסים קודמות. כאשר אביה הקורן של מריון, אחותה הסקסית ובן זוגה המוזר מגיעים לפתע לביקור, מתחילים יומיים בלתי נשכחים של בלגן משפחתי המדגיש את הבדלי התרבויות בין הצרפתים לאמריקנים. שחקנים: ז'ולי דלפי, כריס רוק. במאית: ז'ולי דלפי. ארה"ב, 2011. סרט קליל, קטן ומדי פעם הומוריסטי, שזורם בזכות הכימיה יוצאת הדופן בין דלפי ורוק. ציון: 

פייט/אפוקריפה | Fate/Apocrypha, נטפליקס | Netflix

גניבת הגביע הגדול מפויוקי סיטי יוצרת ממד זמן אלטרנטיבי שבו מלחמת הגביע הקדוש הגדולה מתנהלת בקנה מידה חסר תקדים. דיבוב יפנית: נאצוקי האניי, מאיה סקאמוטו, קוקי אוצ'יאמה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן