Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 19 בדצמבר, 2017

ציידי הטירות, מקום בלב 5, עשרה ימים בוואלי, 32 כדורים, בלש הודי, ראסל הווארד: כיול מחדש
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 ציידי הטירות | Castle Hunters, ערוץ Fine Living

סדרה אודות זוגות אמריקנים הנוסעים אל מעבר לים כדי לחפש להם בית מושלם עם דרישות בלתי רגילות – הוא חייב להיות טירה. המשפחות בוחנות כמה מהטירות המדהימות ביותר באירופה, כל אחת במיקום יפהפה ולכל אחת מאפיינים ייחודיים משלה: בני הזוג טים ומרי מוושינגטון יוצאים לסיור בטירות המרהיבות של אירלנד, שבהן מדרגות לולייניות שנבנו בעבודת יד ומגדלים בגובה 21 מטרים, אבל האם אפשר להתאים את המבנים ההיסטוריים האלה למשפחה עם תינוק? נוסף על כך, אלדה וג'וזפה מניו יורק סוקרים את אזורי הכפר של צרפת בחיפוש אחר טירה מושלמת שתהיה להם לבית. האם ימצאו את השילוב המתאים של פאר ונוחות מודרנית?

21:15 מקום בלב 5 | A Place to Call Home 5, ערוץ Yes דרמה


עונה חדשה לדרמה האוסטרלית, הלוקחת את הצופים ארבע שנים קדימה מסיומה המטלטל של העונה הרביעית, ומאז שראינו לאחרונה את שרה ובני משפחת בליג', לשנת 1958. ספוילר – הקפיצה בזמן תשקף את השינוי שחל בחברה האוסטרלית, שינוי שנובע משחיקת העושר וזכויות היתר. ערכי המוסר נשחקים גם הם ודור חדש וצעיר גדל, והוא אינו אוהב את העולם הישן של המבוגרים. עבורם, המלחמה היא עניין של העבר, והתייחסותם גוררת עימותים עם אלו שממשיכים לסבול את כאבי המלחמה. גם הכלכלה משתנה בשנים אלו, ופעולותיהם המרושעות של אויבים לא ידועים, מאיימות על קיומו של אש פארק, אבל בתוך המהומה שנוצרת, האהבה הופכת למקום המוגן היחיד שאפשר לחוש בו בבית.

22:00 עשרה ימים בוואלי | Ten Days in the Valley, ערוץ Yes דרמה

דרמה חדשה בת 10 פרקים מבית ABC בכיכובה של קירה סדג'וויק ("המפענחת"), המגלמת את ג'יין סדלר, יוצרת ומפיקה של סדרת משטרה פופולרית המכורה לעבודתה. ג'יין היא גם אמא של לייק בת ה-9 ומצויה במאבק משמורת מול בעלה לשעבר פיט, מוזיקאי בתהליך גמילה מסמים. בלילה גשום, בזמן שג'יין עובדת בצריף הסמוך לביתה לייק נחטפת ממיטתה. ג'יין משוכנעת שפיט חטף את לייק ומתחילה חקירה עצמאית כדי למצוא אותה. במקביל, החקירה המשטרתית למציאתה של לייק מכניסה לחייה של ג'יין את חוקר המשטרה ג'ון בירד (אדוואלה אקינויה-אגבז'ה, "אוז") שמתחיל לחשוף סודות מחיי המשפחה.

22:00 32 כדורים | i32 Pills: My Sister's Suicide, ערוץ Yes דוקו

ב-12 בדצמבר, 2008 – רות ליטוף, אמנית יהודייה, שמה קץ לחייה. כמה ימים לפני כן עיצבה את הלופט שבו גרה במנהטן כבמה ועליה 15 מכתבי התאבדות לצד מתנות מיוחדות שהשאירה לחבריה הקרובים. קערות עם אוכל לחתולים הושארו בדירה למקרה שייקח זמן עד שתימצא הגופה ומאות הצבעים שלה סודרו בקשת אחת ענקית. אפילו השוטר שהגיע לדירה לחש – 'עוד לא ראיתי דבר כזה'… הסרט, אותו ביימה הופ ליטוף – אחותה של רות, מתחיל ביום ההתאבדות ומשם חוזר אחורה ומביא את סיפור חייה המרתק של רות, שאופיין בעליות ומורדות, בסודות ושקרים. הופ משוחחת עם חבריה, משפחתה, מציגה את עבודות האמנות המדהימות של אחותה, את צילומיה, מכתביה – ומנסה לענות על השאלה – למה מישהי כל כך מוכשרת, שהצליחה בכל תחום שאליו פנתה, בוחרת למות? אך למסע שעוברת הופ בעקבות אחותה יש השלכות ובמהרה מוצאת עצמה הבמאית מתמודדת מחדש עם בעיית השתייה ממנה היא סובלת וממנה נגמלה לפני 16 שנה. אובדן השליטה מכריח אותה בסופו של דבר להגיע לתכנית גמילה מחדש, שתעזור לה למצוא דרך אחרת להתמודד עם הכאב על האובדן של אחותה. 90 דקות, ארה"ב, 2017.

בלש הודי | The Indian Detective, נטפליקס | Netflix

סדרת מקור של נטפליקס. דרמת פשע קנדית על שוטר קנדי שמושעה מעבודתו ונוסע לבקר את אביו במומבאי, שם הוא מסייע לחקירת מקרה פשע גדול עם קשרים למולדת. שחקנים: ראסל פיטרס, אנופאם קר, כריסטינה קול. יוצרים: פרנק ספוטניץ, סמיטה בהיד.

ראסל הווארד: כיול מחדש | Russell Howard: Recalibrate, נטפליקס | Netflix

הקומיקאי ראסל הווארד שופך אור על נוסעים כפוליטיקה, פורנו, מדיה חברתית ומגרעותיו שלו עצמו, ואיכשהו מצליח להישאר חיובי. במאי: פיטר אורטון.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן