Skip to content

חדש בטלוויזיה: שישי, 05 בינואר, 2018

שומר גן החיות, הבורחים, שומרי הגלקסיה: חלק 2, פטרסון, קומיקאים במכונית שותים קפה 10, רקוב, דווילמן: בכיין, סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי 2, סוף הפאקינג עולם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

17:00 שומר גן החיות | The Zookeeper, ערוץ Yes5

בגן החיות ישנו שומר מצחיק וטוב לב שכולם מאוד אוהבים. כשהחיות מגלות כי הוא מתכנן לעזוב בגלל שהוא לא מצליח למצוא אהבה, הן עושות הכל כדי שישנה את דעתו. במאי: פרנק קוראצ'י. ארה"ב, 2011. הסרט אינו מצחיק והבדיחות מטופשות וילדותיות. הבעיה שהסרט אף אינו מתאים לילדים. ציון: 

18:00 הבורחים | Marvel's Runaways, ערוץ Hot3 + סלקום TV

דרמת הפנטזיה החדשה של רשת Hulu, נוצרה על ידי ג'וש שוורץ ("האו.סי.") ו-סטפני סאבאג' ("אחת שיודעת") ומבוססת על קומיקס באותו שם מבית מארוול. סיפורם של שישה בני נוער מרקעים שונים שבקושי מצליחים לסבול זה את זה, אבל חייבים להתאחד מול אויב משותף – ההורים שלהם. אלכס הוא חנון שחצן שמבלה את רוב זמנו הפנוי במשחקי מחשב; ניקו היא מכשפה חובבנית בעלת מראה גותי וגישה מרוחקת; קרולינה נראית כמו דוגמנית יפיפייה, אבל מסתירה סודות מאחורי המראה המושלם שלה; גרט, נערה ממושקפת וסגולת שיער, מרדנית וחובבות מחאות; צ'ייס, שחקן הלקרוס וחביב הבנות; ומולי ידועה בזכות המזג החיובי שלה והרצון הנואש להשתלב. כשהם מגלים שהוריהם משתייכים לארגון פשע מרושע בשם 'להקת האריות', השישה נאלצים לאחד כוחות – תרתי משמע. בסדרה מככבים רנזי פליז ("קז'ואל"), ליריקה אוקנו ("הרומן"), וירג'יניה ווילדר ("הגולדברגים"), אריאלה בארר ("הבחורה החדשה"), גרג סולקין ("שקרניות קטנות"), אלגרה אקוסטה ("100 דברים להספיק לפני התיכון"), ג'יימס מרסטרס ("באפי קוטלת הערפדים"), אוור קאראדין ("סיפורה של שפחה") ו-ברידג'יט בראנה ("אנג'ל"). ציון איי.אם.די.בי.: 7.5/10, עגבניות רקובות: 83%/100%, מטה-קריטיק: 68/100

22:00 שומרי הגלקסיה: חלק 2 | Guardians Of The Galaxy 2, ערוץ Yes2 + Hot גולד + סלקום TV

המשך ללהיט האקשן שובר הקופות של מארוול. בעודם נמלטים מצי כלי טייס שמאיים לחסלם, נחשפים שומרי הגלקסיה לאמת על אביו של סטאר לורד, ומתייצבים ביחד מול אויב חדש. שחקנים: כריס פראט, זואי סלדנה, דייב בטיסטה, קורט ראסל וקולותיהם של וין דיזל ו-בראדלי קופר. במאי: ג'יימס גאן. ארה"ב, 2017. הסרט מכפיל את כל מה שהקהל אהב מהסרט הראשון, בידור ושעשועים, אם כי לא באותה מידה. ציון: 

22:00 פטרסון | Paterson, ערוץ Yes3

חייו השלווים של פטרסון, עבודתו כנהג אוטובוס והעיר הקטנה שבה הוא חי, מהווים השראה לשירים מלאי הבחנה אותם הוא רושם במחברותיו. אשתו, לעומת זאת, לא מפסיקה לשנות ולהחליף מקצועות ותחביבים. שחקנים: אדם דרייבר, גולשיפתה פארהני. במאי: ג'ים ג'רמוש. ארה"ב, 2016. סרט יסודי של ג'רמוש, אידיאלי למתחילים בנבכי הבמאי, כמו גם מופת של משחק מצדו של ברודי. ציון: 

קומיקאים במכונית שותים קפה 10 | 10 Comedians in Cars Getting Coffee, נטפליקס | Netflix

עונה עשירית לסדרה. תוכנית האירוח-על-גלגלים של ג'רי סיינפלד משלבת קפה, צחוקים ומכוניות אספנות. התוצאה: הרפתקאות משונות, מתודלקות בקפאין, בהשתתפות המוחות המבריקים ביותר בעולם הסטנד-אפ.

רקוב | Rotten, נטפליקס | Netflix

סדרה תיעודית החודרת לקרביה של תעשיית המזון וחושפת עובדות מדכאות-תיאבון ושופכות אור כל הכוחות הסמויים שקובעים מה נאכל.

דווילמן: בכיין | DEVILMAN crybaby, נטפליקס | Netflix 

סדרת ילדים מקורית של נטפליקס. כשהשדים מתעוררים והמין האנושי חסר אונים, ילד-שד רגיש נדחף על ידי חברו המסתורי ריו לקחת חלק במלחמה העקובה מדם בכוחות הרשע. דיבוב יפנית: קוקי אוצ'יאמה, איומו מוראסה, מגומי האן. במאי: מסאקי יואסה.

סוכנות הבילוש של דירק ג'נטלי 2 | Dirk Gently's Holistic Detective Agency 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה. דירק, בלש חובב ותימהוני, וטוד, העוזר הממורמר שלו, מגששים באפלה בניסיון לפצח תעלומה על-טבעית מסוכנת וסבוכה במיוחד. שחקנים: סמואל ברנט, אלייג'ה ווד, ניל בראון ג'וניור. יוצר: מקס לנדיס.

סוף הפאקינג עולם | The End of the F***ing World, נטפליקס | Netflix
נער שהוא פסיכופט בהתהוות ומורדת הצמאה להרפתקאות יוצאים למסע דרכים בקומדיה אפלה המבוססת על רומן גרפי. שחקנים: ג'סיקה בארדן, אלכס לות'ר, סטיב אורם.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן