Skip to content

פרטנר TV מוסיפה את ערוץ !E

ערוץ הבידור האמריקני מצטרף לפרטנר TV, וישדר תוכניות על הידוענים הגדולים בעולם ושידורים ישירים מהשטיח האדום של הטקסים הנוצצים בהוליווד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרטנר TV מצרפת את ערוץ !E, ערוץ הבידור המוביל בעולם, למגוון הערוצים בשירות פרטנר TV. לראשונה בישראל, הערוץ ישודר על גבי פלטפורמת OTT, כך שצופי !E יוכלו ליהנות מהתכנים גם על גבי מסך הטלוויזיה וגם מהנייד. הערוץ יעלה לאוויר בימים הקרובים, וישודר באפיק 16 בפרטנר TV.

ערוץ !E משדר את תכניות הבידור המובילות בעולם, 24/7, כולל חדשות בידור ורכילות, ודיווחים חיים מהשטיח האדום היישר מהטקסים הנחשבים בהוליווד. בין תכניות הדגל של הערוץ: "משפחת קרדשיאן", "נוקמים עם קלואי קרדשיאן", "דיילי פופ", "חדשות ערוץ !E",  "הוליווד מדיום", "נשות הספורטאים", "אסונות מפלסטיק", וכמובן, ספיישלים ושידורים ישירים מהשטיח האדום בטקסים הנוצצים בעולם הבידור, הטלוויזיה, הקולנוע והמוזיקה.

מפרטנר נמסר: "אנחנו שמחים להוסיף את ערוץ !E לעשרות הערוצים שזמינים היום לכל לקוחות פרטנר TV, ללא תוספת תשלום. ההנאה שבצפייה בחדשות בידור מהעולם ובחיים הנוצצים של כוכבי הוליווד היא דבר שחשוב לצופים רבים, ולכן מדובר בבשורה משמעותית עבור אלו שעדיין משלמים מאות שקלים מדי חודש על טלוויזיה, ומהיום יכולים לקבל את התכנים המובילים בבידור, ספורט, סרטים וסדרות, חדשות, ערוצי ילדים ועוד, ב-69 שקלים בפרטנר TV".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן