Skip to content

קמפיין חדש בליכוד: מנהיג גדול מול כל השמאל

קמפיין פרסומי מבית הימין הקיצוני התומך בהחלת הריבונות על השטחים הכבושים, מושק הבוקר על ידי "פורום תומכים בריבונות". דחיפות הקמפיין המופיע כתמיכה בראש הממשלה מבהירה כי בימין גובר החשש מפני נפילת נתניהו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סדקים גלויים בחומת האמון שנותנים תומכיו המתמידים של נתניהו בליכוד ובימין, ניכרים היום (שני)  עם יציאת קמפיין התומכים בהחלת ריבונות על השטחים הכבושים שמכנים את עצמם "פורום תומכים בריבונות", בהובלת ח"כ יואב קיש, זאב אלקין ואחרים.  
השקת הקמפיין בימין בימים אלו מבהירה כי אלו מזדרזים לקדם חוקים קיצוניים על מנת שלא יוקפאו עד לאחר הבחירות הצפויות להגיע אם וכאשר יואשם נתניהו באחד מהתיקים בהם הוא חשוד. מסיבות אלו  קרוב לוודאי החליטו בימין לצאת קמפיין שיזרז את אישור החוק לסיפוח השטחים בוועדת השרים לחקיקה. חברי הכנסת המייצגים את הימין הקיצוני בליכוד, כו יואב קיש וזאב אלקין מבינים כי ככל שירבו חקירות ראש הממשלה ויתהדקו סביבו ירחק  מהם החלום להחיל את הריבונות הישראלית על הגדה המערבית.

הבוקר מפרסם הפורום כי לאור המלצות המשטרה, תיק 4000 והחקירות של  ראש הממשלה בנימין נתניהו , יוצא ״פורום מתלכדים לריבונות״ בליכוד בקמפיין לחיזוק ראש הממשלה כמנהיג גדול מול כל השמאל, ודרישה להחלת הריבונות.
מפרסום הפורום עולה כי "לקראת ההצבעה ההיסטורית בשבוע הבא בוועדת השרים לחקיקה על ״חוק הריבונות ביהודה ושומרון״ הושק הבוקר קמפיין נרחב של ״מתלכדים לריבונות״  בליכוד ובו הם מפצירים בראש הממשלה להביא להצבעה- מול כל השמאל- את החוק ביום ראשון הקרוב – ללא דחיה נוספת".

בסוף החודש שעבר ב -28 בינואר אמר ח"כ קיש במסגרת הפורום כי: "הגיע הזמן להעביר את החלטת מרכז הליכוד לפסים מעשיים ולהחיל את הריבונות על מרחבי ההתיישבות ביהודה ושומרון. לא תהיה הזדמנות היסטורית טובה יותר, נכונה יותר ומדויקת יותר לבצע את זה".

הקמפיין שמושק היום מתמקד בקריאה לנתניהו לקיים את ההצבעה, וזאת לאור  התמיכה המסיבית בחוק הריבונות בקרב חברי ועדת השרים לחקיקה, הצפויים לאשרו ברוב גדול

בקמפיין מצוטטים דברי נתניהו מישיבת סיעת הליכוד האחרונה בה אמר בנוגע לחוק הריבונות כי : ״מדובר פה במהלך עם השלכות היסטוריות״- תחת הכיתוב: "מנהיג גדול- מול כל השמאל".

במטרה לעורר בקרב הציבור את התמיכה בקמפיין, מיוצג בו השמאל על ידי צילומי אנשי תקשורת ופוליטיקאים שנתפשים בציבור כשמאל כמו: אילנה דיין, יאיר לפיד, אלדד יניב, בן כספית, רביב דרוקר, אמנון אברמוביץ, אבי גבאי, רזי ברקאי ועוד.

בפורום ״מתלכדים לריבונות״ מתכוונים להגביר בימים הקרובים את הדרישה לאפשר הצבעה על החוק, תוך לחץ של חברי הפורום על ראש הממשלה ושרי הליכוד כדי שחלון ההזדמנויות ההיסטורי לא יוחמץ, ושהצעת חוק הריבונות תובא להצבעה ביום ראשון הקרוב ללא דחיה נוספת. 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן