Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 24 בפברואר, 2018

בוגרת-כזה, האישה הנעלמת, רופא הכפר, לא פה לא שם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

18:15 בוגרת-כזה | Grown-ish, ערוץ Yes Comedy + Yes VOD 

קומדיה חדשה, ספין-אוף לקומדיה האהובה "שחור-כזה", בכיכובה של יארה שהידי המגלמת את זואי, בתם הבכורה של ריינבו ודרה ג'ונסון, שעוזבת את בית הוריה, יוצאת ללמוד בקולג' ומתחילה את מסעה לבגרות, אך מגלה במהרה שלא הכל עובד כמו שהיא מצפה. הקומדיה החכמה משתמשת בנוכחות, באנרגיות ובכריזמה המתפרצות של שהידי כדי לבחון את חוויית ההתבגרות של בני הנוער האמריקנים בקולג'ים בעידן המודרני ממקום כן ואמיתי, בלי שיפוטיות או התייפייפות.

22:00 האישה הנעלמת | The Invisible Woman, ערוץ לייפטיים

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 13 באוגוסט, 2015, בשעה 21:30 בערוץ Yes1

22:00 רופא הכפר Médecin de campagne | Irreplaceable | Country's Doctor, ערוץ Yes3

דרמה. רופא כפרי אהוב ומסור נאלץ למצוא לעצמו מחליף, בעקבות בשורה קשה על בריאותו. האתגר נופל על רופאה מתמחה חסרת ניסיון, שתנסה להיכנס לנעליו של מי שבטוח שאין לו תחליף. שחקנים: פרנסואה קלוזה, מריאן דניקור. במאי: תומא לילטי. צרפת, 2016. סרט חמוד שהופך לאינטליגנטי ככל שצופים בו. עם זאת, לא משהו שייזכר הרבה לאחר הצפייה. ציון: 

22:30 לא פה לא שם | In Between, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

סרט הביכורים המפתיע והסוחף של מייסלון חמוד, זוכה פרסי אופיר לשנת 2017 עבור השחקנית הטובה ביותר ושחקנית המשנה, שמאפשר חשיפה עכשווית לחייהן של צעירות פלסטיניות אורבניות לא בדרך שבה אנחנו רגילים לראות בקולנוע הישראלי. בדירת שותפות בתל אביב נפגשות שלוש צעירות פלסטיניות ישראליות שחוות את החיים של החברה הישראלית הליברלית ובודקות, כל אחת בדרכה, את גבולות החופש והביטוי העצמי באמצעות מערכות היחסים, חיי האהבה והקריירות שלהן. שחקנים: מונא חוא, סאנא ג'ממאליה, שאדן קנבורה. ישראל, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן