Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 25 בפברואר, 2018

הסוכן, לפענח את שפת הגוף, NCIS: לוס אנג'לס 2, הנץ ממלטה, ציידי המציאות 11, סודות מהמסגד, פחד פתאומי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:30 הסוכן | The Salesman | Forushande, ערוץ Yes1 

דרמת מתח זוכת פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר 2017. עבודות תחזוקה רשלניות מאלצות זוג צעיר המשתתף בהצגה 'מותו של סוכן' לעזוב את דירתם. אירוע קשה ומסתורי במעונם החדש, גורם לשינוי דרמטי ומשנה את מסלול חייהם. שחקנים: שאהב חוסייני, טארנה אלידוסטי. במאי: אסגאר פרהאדי. איראן, 2016. הדרמה זוכת האוסקר של אסגאר פרהאדי, מתעדת נישואים מתפוררים במסווה של מותחן היצ'קוקיאני המתפתח באיטיות. ציון: 

22:00 לפענח את שפת הגוף | Body Language Decoded, ערוץ Yes דוקו

מסע בעולם המסקרן של התקשורת הלא-מילולית. הבעות של כעס, שמחה, הפתעה ופחד הן בדרך כלל הבעות אוניברסליות, אך האופן המיוחד בו כל אחד מאתנו מתנועע ומתנהג – מאפשרת לאנשים מיומנים ללמוד עלינו יותר ממה שאנו חושבים. בעולם המשפט, בבתי כלא, בחקירות משטרה כמו גם בפוליטיקה ובעולם הפרסום – הבנת העולם הלא-מילולי נותנת יתרון שיכול להיות ההבדל בין מכירה ללא-מכירה, בין ניצחון פוליטי להפסד, בין ביטחון לסכנה ואפילו בין מערכת יחסים מוצלחת לכישלון. הסרט מלמד, בעזרת טובי המומחים בעולם, איך נוכל בעצמנו ללמוד על האנשים מסביבנו מבלי להשתמש במילים: ד"ר דיוויד מטצומו מתאר את הקשר החזק הקיים בין המחשבות והרגשות שלנו לבין מערכת העצבים והגוף שלנו, סוכן ה-FBI בדימוס, ג'ו נברו, שהתמחה בפענוח שפת גוף, מספר על הפשעים החמורים שפתר בעזרת טכניקה זו. ד"ר ליליאן גלאס, מומחית לשפת הגוף, מביאה תובנות על יחסים בינאישיים שלמדה לאחר שנים של התבוננות בבני האדם, המדען ניקולס טרוי מדגים איך המוח האנושי יכול לאסוף אינפורמציה על אנשים רק דרך התבוננות על אופן הליכתם וחברת מחשבים הולנדית, שערכה מחקר פורץ דרך בנושא, מפתחת כעת מחשבים שמזהים את המין, המוצא האתני ואת הבעות הפנים של בני האדם. בימוי: ג'ף ד'און. 52 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 NCIS: לוס אנג'לס 2 | NCIS: Los Angeles 2, ערוץ Yes אקשן

עונה שנייה לדרמת החקירות על העולם רווי הסיכונים של יחידה הממונה על לכידת הפושעים המסוכנים והחמקמקים המציבים איום על הביטחון הלאומי.

22:00 הנץ ממלטה | The Maltese Falcon, ערוץ Yes3

פילם נואר. הבלש המחוספס סם ספייד נקלע למערבולת של תככים ומזימות בעקבות פסלון יקר ערך המבוקש על ידי כל גורם מפוקפק בסביבה. שחקנים: המפרי בוגארט, פיטר לורי, מרי אסטור. במאי: ג'ון יוסטון. ארה"ב, 1941. סרט מתח גאוני ומפתיע, מגולם למופת – וכנראה גם ההופעה הטובה ביותר של בוגארט. ציון: 

22:45 ציידי המציאות 11 | Storage Wars 11, ערוץ לייפטיים

הציידים חוזרים וכולם מנסים להגשים אותו חלום: לעשות קנייה שתניב כמה שיותר כסף אחרי שהושקע בה כמה שפחות כסף. הציידים הם סוחרי יד-שנייה ממולחים, שמתחרים במכירות פומביות על יחידות אחסון (מכולות) שננטשו ושבתוכן יש אוצרות נשכחים, או לחילופין – זבל. יש להם דקה להחליט האם תוכן המכולה שווה את הקנייה. פעמים רבות אינסטינקטים טובים הם ההבדל בין קנייה טובה להפסד כספי עצום, ועבור רוב הציידים העיסוק הזה מהווה את הפרנסה העיקרית שלהם.

22:45 סודות מהמסגד | Behind the Veil of the Mosques, ערוץ Hot8

גבר ואישה מוסלמים צעירים מתעדים באמצעות מצלמה נסתרת את החיים בקהילות המהגרים המוסלמים בדנמרק ומתארים מציאות קשה ומורכבת. במשך שלושה חודשים, הגבר והאישה חיים תחת זהות בדויה כפאטמה ומוחמד המסתתרים בקהילות המהגרים המוסלמים כזוג נשוי המבקש עצות לחיים במסלול חדש במערב. בחודשים אלה הם מבקרים בשמונה מהמסגדים הגדולים במדינה כשרובם ידועים כמתונים, אך מתגלים כרחוקים מתיאור זה. דנמרק, 2017.

23:40 פחד פתאומי | Sudden Fear, ערוץ Yes3

מלודרמת מתח על מערכת היחסית המסוכנת שנרקמת בין מחזאית מצליחה לשחקן שאפתן. הסרט היה מועמד לארבעה פרסי אוסקר. שחקנים: ג'ואן קרופורד, ג'ק פאלאנס. במאי: דייויד מילר. ארה"ב, 1952. פילם נואר קלאסי עם משחק מצוין של קרופורד ותפקיד מפחיד של פאלאנס. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן