Skip to content

האיגרת של אלי ודודו

החיבור האמנותי בין המשורר אלי אליהו ליוצר ומלחין דודו טסה הניב הבוקר אלבום שירים בתצורת ספר המלווה בתקליט העונה לשם "איגרת אל הילדים" כשם שירו של אלי אליהו המהווה שיר הנושא והשיר החותם את אסופת שמונת השירים אשר נצרבו בו שאליהו כתב, דודו הלחין והם מבצעים אותם לסירוגין.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מאז שהחלה דרכם המשותפת של היוצר דודו טסה והמשורר אלי אליהו בעקבות האלבום "סחרחורת" שבו כתבו יחדיו את "יש בינינו בית" ו"עם חלומות כאלה", דרך האלבום "עיר ובהלות" שקרוי על שם ספרו של אלי אליהו ושיר שהנושא שהולחן מתוכו, הם הולכים ומביאים לקהל שוחר המוזיקה והאמנות מתנות עטופות במלודיות ובמיוחד בקולו המעושן והייחודי של דודו המלווה בלחנים אותם הוא חיבר. וחברו ניר מימון הפיק מוסיקלית.

אלי אליהו ודודו טסה בבית ביאליק. צילום: יובל אראל
אלי אליהו ודודו טסה בבית ביאליק. צילום: יובל אראל

היצירה החדשה – "איגרת אל הילדים", ספר חדש של אלי אליהו שאסופת שירים מתוכו הפכה תחת ידי הזהב של דודו טסה לאלבום. שירה מולחנת במיטבה, אם תרצו שפה חדשה, אשר העיבודים שיצר  לוקחים את השירים למחוזות כמעט חלומיים, אני סבור שעל הקוראים לעשות פעולה של ממש כדי להניח יד על עותק מהאלבום, לעלעל בין עמודיו תוך כדי האזנה לביצועי השירים, רצוי להסיט את הווילונות על החלונות ולעמעם מעט את האור, תנסו להתרכז, אחר כך תוכלו לומר שקיבלתם ממני טיפ טוב…

את יציאתו של האלבום מלווה אסופת איורים מאת שריאל קסלסי אשר יצר את קליפ האנימציה "צומת דרכים" מתוכו ואת האיורים בחזית עטיפות הספר והאלבום.

האלבום החדש יצא במהדורת ויניל וניתן יהיה להשיגו גם במארז מיוחד עם הספר, שיימכר גם בנפרד ובפלטפורמות הדיגיטליות. או ישירות באתר של חברת הליקון.

רגעים מתוך אירוע ההשקה הבוקר בבית ביאליק

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן