Skip to content

חדש בטלוויזיה: שבת, 03 במרץ, 2018

דרדסים: הכפר האבוד, שוטרים בדם 7, אור ירח, NCIS 15, מקסיקו הפראית, באמאשל'ך, קינג ארתור: אגדת החרב, היא, קרבת דם, סיפורים מהשטח, מלכת הדרום, איי זומבי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

10:00 דרדסים: הכפר האבוד | Smurfs: The Lost Village, ערוץ Yes5

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 28 בפברואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Hot פאן + סלקום TV

20:15 שוטרים בדם 7 | 7 Blue Bloods, ערוץ Hot זון

סדרת הדרמה של רשת CBS שנוצרה על ידי אד צוקרמן ("ג'אג") חוזרת לעונה שביעית. יגיעו להתארח העונה: מת'וד מן ("הסמויה", "הצמד"), קווין דילון ("הפמליה"), אייזיאה וושינגטון ("האנטומיה של גריי"), לורי לוכלין ("צער גידול בנות"), עומאר דורסי ("ג'אנגו ללא מעצורים") וכוכבי "הסופרנוס": מייקל אימפריולי ו-סטיב שיריפה.

21:30 אור ירח | Moonlight, ערוץ Yes1

הזוכה הגדול והמפתיע בפרס הסרט הטוב ביותר באוסקר 2017. דרמה פיוטית עטורת שבחים על אהבה, התבגרות וזהות. שלוש תמונות מחייו של צעיר אפרו-אמריקני בשם שיירון, החל מילדתו עד הפיכתו לבוגר באחת השכונות הקשות של מיאמי. בדרכו הוא מתמודד עם החברה, ההתמכרויות של אמו ועם גילוי נטייתו המינית. שחקנים: מהרשאלה עלי, ג'אנל מונה, טרוואנטה רהודס, אלכס ר. היברט, נעמי האריס. במאי: בארי ג'נקינס. ארה"ב, 2016. סרט פיוטי, אמנותי, יפה, איטי ומיוחד. ציון: 

21:45 NCIS 15, ערוץ Hot זון

הדרמה של רשת CBS חוזרת לעונה ה-15, וכוללת כמה שינויים מהותיים בקאסט הקבוע: ג'ניפר אספוזיטו ("ספין סיטי") שהצטרפה בעונה שעברה, עזבה את הסדרה ובמקומה מצטרפת העונה מריה בלו ("היסטוריה של אלימות", "חופשיות על הבר") שתגלם את ג'קי סלואן, פסיכולוגית מבצעית. העונה ה-15 תהיה גם האחרונה של פולי פרט ("הצלצול"), שגילמה את אבי מתחילת ימיה.

21:45 מקסיקו הפראית | Wild Mexico, ערוץ כאן 11

סדרת טבע בת שלושה פרקים, מבית היוצר של BBC, החוגגת את העושר הטבעי והתרבותי של מקסיקו, הנולד מתוך שילוב ייחודי של גאולוגיה, גאוגרפיה ואקלים, חגיגה בלתי נגמרת של צבעים ויופי. ארץ עשירה בג'ונגלים טרופיים, מדבריות כתומים, הרי געש מושלגים ואגמים כחולים. הסדרה לוקחת לאורכה של מקסיקו, לאורך הרי סיירה מדרה המלכותיים ולמגוון צורות החיים הייחודיות שבהם: דובים שחורים, חוטמנים חומים, ציפורי קורקו ומיליוני פרפרים. הארץ בעלת היסטוריה ותרבות עשירה, מלאה בפולחנים עתיקים. חקלאים קוצרים את צמחי האגבה הכחולים בשדות הטקילה של מקסיקו, כפי שהם עושים מאז המאה ה-17, התעלומות של אימפריית המאיה והחוויה היוצאת דופן של פסטיבל יום המתים.

22:00 באמאשל'ך | Snatched, ערוץ Yes2

רגע לאחר שקנתה כרטיסים יקרים לחופשה זוגית מפנקת, מפוטרת אמילי מהעבודה והחבר שלה זורק אותה. כיוון שלא ניתן להחזיר את הכרטיסים, ומישהו צריך לשלם על הטיול, היא נאלצת להציע לאמה הדאגנית להצטרף אליה לדרום אמריקה. אולם הנופש החלומי מקבל טוויסט אפל כאשר חבורת פושעים חוטפת אותן. שחקנים: איימי שומר, גולדי הון, וונדה סייקס, ג'ואן קיוזק, כריסטופר מלוני. במאי: ג'ונתן לווין. ארה"ב, 2017. על אף השחקניות הנחמדות, הסרט בהחלט לא מצחיק ואפילו לא משעשע. ציון: 

22:00 קינג ארתור: אגדת החרב | King Arthur: Legend of the Sword, ערוץ Yes4

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 28 בפברואר, 2018, בסלקום TV

22:00 היא | Her, ערוץ לייפטיים 

לוס אנג'לס בעתיד הלא רחוק. סופר בודד, מפתח מערכת יחסים מיוחדת עם מערכת ההפעלה של ביתו בעלת האינטילגנציה המלאכותית שנועדה לספק את כל צרכיו. עם: חואקין פיניקס, סקרלט ג'והנסון. במאי: ספייק ג'ונז. ארה"ב, 2013. סרטו של ג'ונז כל כך יפה, עד שהוא פותח את לב הצופים ומותיר אותו פעור באופן בלתי נסלח. חובה. ציון: 

22:45 קרבת דם | Next of Kin, ערוץ כאן 11

דרמת מתח בריטית מבית ITV, בכיכובם של ארצ'י פנג'בי ("האישה הטובה") ו-ג'ק דאוונפורט ("שודדי הפיראטים"). פנג'בי מגלמת רופאה בריטית ממוצא פקיסטני, שלאחר רצח אחיה מוצאת עצמה מעורבת בפרשייה שקורעת את משפחתה ויש בה בגידה, קשירת קשר ורצח המובילים לארגונים אסלאמיים קיצוניים. שישה פרקים, כל פרק 60 דקות.

23:00 סיפורים מהשטח | Notes from the Field, ערוץ Hot HBO

עיבוד טלוויזיוני למופע היחיד של
אנה דביר סמית' ("לטובת הכלל"). סמית', שמופיעה על הבמה בליווי נגן הג'ז מרקוס שלבי, מחליפה דמויות שונות שיחד מציירות תמונת מצב של מערכת החינוך האמריקנית, בתי הסוהר והקשר ביניהם. סמית' נכנסת לנעליהם של 18 מורים, תלמידים, אסירים ופוליטיקאים אמיתיים אותם ראיינה בעצמה במטרה לבחון את המקום שבו נכשלת מערכת הצדק בארה"ב – בתי הספר. הסרט מתמקד בחוסר ההזדמנויות והמשאבים של צעירים החיים בעוני, מצב שמוביל אותם פעמים רבות לחיי פשע, במגפת האלימות המשטרתית ובמאבק למען זכויות האזרח.

מלכת הדרום | Queen of the South, נטפליקס | Netflix

לאחר שחברה סוחר הסמים נרצח, מחליטה תרזה להמשיך את דרכו ולהיות סוחרת סמים ביותר מדינות על מנת לנקום את הרצח.

איי זומבי 4 | iZombie 4, נטפליקס | Netflix

סטודנטית לרפואה שנהפכה לזומבית, אוכלת מוחות בחדר המתים בניסיון לחזור ולהיות אנושית ומגלה שיש לה כישרון מופלא לפתרון תעלומות פשע.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן