Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 08 במרץ, 2018

סטרייק, מקווה שאני בפריים – מיכל בת אדם, סיפורה של סימון ביילס, ג'סיקה ג'ונס 2, בחורים רעים: עיר מתועבת, נשים בראש, אבא מתארס, פנטסיה 2000
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
20:00 סטרייק Strike, ערוץ Yes Oh
לפרטים נוספים, יום רביעי, 07 במרץ, 2018, בשעה 20:00 בערוץ Hot HBO + סלקום TV

21:00 מקווה שאני בפריים – מיכל בת אדם, ערוץ Hot8

מיכל בת-אדם היא במאית הקולנוע הראשונה והיחידה בישראל שיצרה בעקביות סרטים החל משנות השבעים ועד היום. זהו פורטרט רגשי ואסוציאטיבי של קולנוענית שהקדימה את זמנה, שחקנית יפהפייה ומצליחה שתבעה את זכותה לעבור לצד השני של המצלמה וספגה בשל כך ביקורות אכזריות. הסרט מלווה את בת-אדם בזמן צילומים לסרטה החדש ודל התקציב ואף מתעד באינטימיות את חיי היומיום לצד אהובה מזה 40 שנה, הבמאי משה מזרחי. שניהם נאבקים להמשיך לעשות סרטים למרות הגיל המבוגר והפניית העורף של הממסד. הסרט מעורר שאלות על יצירה והזדקנות, אהבה, זוגיות וחמלה, קולנוע כזיכרון והגבול המטושטש שבין החיים לסרטים. בימוי, הפקה ותסריט: נטעלי בראון. ישראל, 2017.

22:00 סיפורה של סימון ביילס | Simone Biles Story: Courage to Soar, ערוץ לייפטיים

מבוסס על סיפורה האמיתי של סימון ביילס, המתעמלת שהדהימה את העולם באולימפיאדה האחרונה. הסרט עוקב אחר המסלול מעורר ההשראה שעברה ביילס, דרך הקרבה ועבודה קשה אשר הובילו אותה לזכות ב-5 מדליות אולימפיות וב-14 מדליות באליפויות עולם, ונחשבת היום לאחת מהמתעמלות הטובות ביותר בכל הזמנים. סימון, בת למשפחת אומנה, החלה להתאמן ממש במקרה. בגיל 6, יצאה לסיור כיתתי במרכז אימונים להתעמלות ביוסטון, שם מאמנת מקומית זיהתה את הכישרון והפוטנציאל העצום, וצרפה אותה לאימונים. המאבק של ביילס להגשים חלום ולהפוך לאלופה אולימפית, פירושו היה לוותר על הילדות וגיל הנעורים. בעזרת הוריה, רון ביילס ו-נלי ביילס, ואחותה הצעירה אדריה, שתמכו בה בכל צעד בדרך, היא יצאה אל המסע הגדול ממשפחת אומנה, אל עבר פודיום המנצחים באולימפיאדה, עם כל הקשיים שבדרך, רגעי המשבר ושברון הלב. ביילס היא המתעמלת האפרו-אמריקנית הראשונה בהיסטוריה שזכתה במדליית זהב אישית באליפות עולם והיא משמשת השראה לכל ילדה צעירה שיש לה חלום.

ג'סיקה ג'ונס 2 | Marvel's Jessica Jones 2, נטפליקס | Netflix

עברה הטראומטי רודף אחריה, אבל ג'סיקה ג'ונס ביכולותיה כחוקרת פרטית לא תוותר למצוא את מי שפגע בה לפני שיפגע באחרים.

בחורים רעים: עיר מתועבת | Bad Guys: Vile City, נטפליקס | Netflix

סדרה קוריאנית. תובע נדרש לחסל איש עסקים ורשע ששולט בעיר, ואוסף צוות מיוחד של גברים שבעצמם לא תמיד שיחקו לפי הכללים. שחקנים: ג'ונג-הון פארק, ג'ין-מו ג'ו, יאנג איק-ג'ון. יוצר: ג'ונג-הון האן.

נשים בראש | Ladies First, נטפליקס | Netflix

דיפיקה קומארי נולדה בכפר ההודי העני ראטו, שבו זכויות הנשים מוגבלות, אך כבר בגיל 18 הפכה לקשתית המובילה בעולם.

אבא מתארס | The Parent Trap, נטפליקס | Netflix

אולפני וולט דיסני מגישים גרסה חדשה לסיפורו של אריך קסטנר, 'אורה הכפולה'. אנני והולי (שתיהן מגולמות על ידי לינדזי לוהן) נפגשות בקייטנה ומיד הופכות לאויבות. אחרי שהן נשלכות לבידוד, הן מגלות שהן בעצם מאוד דומות, ולא רק במראה… מסתבר שההורים של שתיהן היו נשואים פעם והן אחיות תאומות שהופרדו. בסוף הקייטנה כל אחת נוסעת להורה של השנייה, כשהתכנון בגדול הוא להחזיר את ההורים זה לחיקו של זה. שחקנים נוספים: דניס קוויד, נטשה ריצ'רדסון. במאית: ננסי מאיירס. 128 דקות, ארה"ב, 1998. לוהן משעשעת בסרט הבכורה שלה, בעיבוד סביר וחמוד לגרסה המקורית מ-1961. ציון: 

פנטסיה 2000 | Fantasia 2000, נטפליקס | Netflix

שבעה פרקי אנימציה חדשים לצלילי המוזיקה של גדולי המלחינים ושובו של הפרק 'שוליית הקסם', שהיה לציון דרך בתולדות האנימציה, מאז שנעשה בשנת 1940 לסרט "פנטסיה" הראשון. אנימציה מרהיבה ומראות עוצרי נשימה מספרים את סיפורם של הקטעים המוזיקליים אותם מנגנת התזמורת הסימפונית של שיקגו בניצוחו של מאסטרו ג'יימס לוין. 75 דקות, ארה"ב, 1999. סרט כייפי ומבדר לקטנים ולגדולים. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן