Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (6.3.18)

מכשיר ה-OneBlade החדש של פיליפס עמד במבחן שלנו בהצלחה רבה (אך לא מלאה). בנוסף יש לנו מה להגיד על בושם לנשים של בודישופ, מזמרה של גרדנה, כלים להכנת אוכל במיקרוגל וממרח שוקולד מעורב של צ'וקטה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

OneBlade של פיליפס

המכשיר החדש של פיליפס משלב כמה מכשירים ביחד – מצד אחד הוא מגלח את הזיפים בדומה למכונת גילוח, ומצד שני הוא מאפשר לקצר את הזקן ולעצב אותו, כמו טרימר לעיצוב הזקן. המבנה של המכשיר משלב מספר מאפיינים – ראש גילוח דו-כיווני, שרוחבו דומה לרוחב של סכין גילוח, ובעזרתו גם אפשר לגלח את הזיפים וגם אפשר ליצור קווי מתאר מדויקים של הזקן, השפם, הפאות ו/או הצוואר; חלק נוסף, המתלבש על ראש הגילוח, ומיועד לקיצור הזיפים לפי דרגות אורך שונות. המכשיר מיועד לשימוש רטוב או יבש, עם ג'ל/קצף גילוח או בלעדיו, והוא משלב סוללה נטענת שמספיקה לשימוש אלחוטי של 45-90 דקות. עוד חשוב לדעת – ראש הגילוח מספיק ל-4 חודשי שימוש, בתדירות דו-שבועית, ולאחר מכן ניתן לרכוש ראש גילוח חדש. בנוסף, המכשיר נמכר בשלושה דגמים, הנבדלים זה מזה במספר דרגות האורך לקיצור הזיפים ומשך העבודה של הסוללה, כאשר הדגם המתקדם ביותר גם משלב מסך תצוגה לחיווי מצב הסוללה ומעמד. אנו ניסינו את הדגם המתקדם ביותר, ויש לנו מספר דברים לומר עליו: ראשית, הוא נוח לשימוש. שנית, ראש הגילוח אכן מגלח את הזיפים ומאפשר בקלות לעצב את השקן, והוא עושה זאת מבלי לגרות את העור, כפי שמכונות גילוח עושות לנו לא פעם. עם זאת, הגילוח אינו קרוב לעור כמו של סכין גילוח (אבל דומה לזה של מכונת גילוח). שלישית, פונקציית הטרימר שלו נוחה מאוד והוא מקצר בקלות את אורך הזיפים כפי שאנו רוצים (בדגם זה האופציות הן בין 0.4 ל-10 מ"מ). בסך הכל הוא עושה עבודה טובה, ובכל הקשור לעיצוב הזקן שלנו, הוא מחליף בשמחה מכשירים קודמים ומסורבלים יותר. עבור החלקים הזקוקים לגילוח, אנחנו עדיין נעדיף להשתמש בסכין.

189/499/699 שקלים. הדגם הבסיסי נמכר בסופרפארם בלבד; השאר ברשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, טרקלין חשמל, א.ל.מ, אלקטרו-קובי, אתרי סחר וחנויות חשמל.

צילום: יח"צ

MicroGrill של סולתם

כל אחד יודע שמכשירים עם מתכת לא מכניסים מיקרוגל, אחרת המכשיר יתפוצץ ויעלה בלהבות. סולתם הצליחה בסדרה זו להביא לשינוי של עובדה זו – מדובר בסדרת כלי בישול עשויה אלומיניום, אשר מיועדת לבישול ולצליה במיקרוגל. הסדרה כוללת פלנצ'ות בגדלים שונים – ריבועית, מלבנית, עגולה – וכן סיר לבישול וצליה. אלו מיועדים להכנה של טוסטים, ירקות, בשר ועוד. הפלנצ'ה המלבנית אותה ניסינו, כמו שאר המוצרים בסדרה, משלבת ציפוי נון-סטיק עם ידיות סיליקון. כיצד זה עובד? קרני המיקרו מחממות את שני חלקי הפלנצ'ה ואלו מחממות את המזון באופן אחיד אבל לא חורכות אותו, כך לפי החברה. במבחן המציאות, זה עבד טוב עם טוסט, אבל כשניסינו להכין בשר עם הפלנצ'ה, החימום לא היה אחיד וגם המרקם והטעם של הבשר היו שונים ביחס לבשר שאנו רגילים לעשות על מחבת. הפלנצ'ה, כדאי לדעת, מתנקה בקלות. בסופו של דבר, המוצר מומלץ לשימוש בסיסי, והוא אידיאלי להכנה של טוסט במקום העבודה או בבית, אם אין טוסטר. אבל אנו לא ממליצים עליו לשימוש אחרים.

89-179 שקלים. להשיג בסולתם וברשתות שיווק.

צילום: יח"צ

בושם בסדרת Glorious Day של BODY SHOP

הרשת השיקה בושם חדש, המצטרף לסדרת המוצרים הזו, הכוללת קרמים שונים לגוף, תרסיס רענון, קצף אמבט ועוד. מאסק, וניל, אמבר ופרחים לבנים הם הרכיבים העיקריים בבושם, ואלו יוצרים – כצפוי – ניחוח פרחוני, חושני במידה, כזה שמתאים במדויק לעונת האביב המתקרבת (או לכל מי שאוהבת את הריחות הפרחוניים לאורך כל השנה).

169.9 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: דן לב

מזמרת סדן של Gardena

אחד הדברים שחשוב לעשות בעונה זו של השנה הוא לטפל בגינה הביתית. זהו הזמן לגזום ענפים כדי לאפשר את ההתחדשות והמשך ההתפתחות של העצים והשיחים. לשם כך השיקה רשת הגרעין את המזמרה הזו, שקיבלה גם 25 שנות אחריות. המזמרה משלבת ידיות ארגונומיות, שיש בהן חלק רך ההופך את השימוש בהן לנוח במיוחד. המזמרה מתמודדת בקלות עם ענפים יבשים עד קוטר של 18 מ"מ, ציפוי הטפלון מונע החלקה כמובטח, במקרה שהענף רטוב, ומנגנון הבטיחות שלו קל לתפעול ויעיל.

80 שקלים, להשיג בסניפי הגרעין, www.hagarin.co.il.

צילום: ניר עצמון

ממרח שחור-לבן של צ'וקטה מבית ליימן שליסל

6.5% אגוזי לוז ו-2.7% קקאו מכיל הממרח החדש, שהקונספט שלו אינו חדשני. זהו ממרח חצי-חצי – חצי ממנו הוא קרם חלב והשני הוא קרם אגוזי לוז וקקאו. היצרנית היא חברת נאטרה הבלגית והתוצאה מוצלחת מאוד – המתיקות לא גבוהה מדי, המרקם הופך את הממרח לקל למריחה, וכאשר מערבבים את הכל ביחד, הטעם כמעט זהה לטעם של נוטלה. 9.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: עמית שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן