Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 13 ביוני, 2018

הונאה מוחלטת, אתגר קרת: שקרן דובר אמת, מדירה לטירה 4, מאהבות, רצח סטייל הוליווד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

01:50 הונאה מוחלטת | Absolute Deception, ערוץ AMC

פעולה. סוכן פדרלי עוזר לכתבת שהתאלמנה לחקור את הסודות של בעלה המנוח. שחקנים: קובה גודינג ג'וניור, אוורט מקווין. במאי: בריאן טרנצ'רד-סמית. ארה"ב, 2013.

21:00 אתגר קרת: שקרן דובר אמת | Etgar Keret: Based on a True Story, ערוץ Yes דוקו

הסיפורים הקצרים של אתגר קרת נעים תמיד על הגבול הדק שבין פנטזיה למציאות. סיפור חייו של קרת גם הוא למעשה סוג של סיפור אגדה מודרני. הדוקו מביא את סיפור חייו יוצא הדופן של הסופר הישראלי המצליח לצד אנימציה של סיפוריו המיוחדים ומסביר למה היכולת של קרת לספר שקרים הייתה כל כך נחוצה להישרדותו. בימוי: סטפן כאס. 55 דקות, הולנד, 2017.

22:50 מדירה לטירה 4 4 Escape to The Chateau, ערוץ החיים הטובים

דיק סטרוברידג' ו-איינג'ל סטרוברידג' ממשיכים בפרויקט שיקום הטירה הצרפתית. במהלך העונה ייערך הזוג לקיץ גדוש בחתונות ובאירועי קולינריים, תיקון הגן רחב הידיים והאורוות, וניצול זמן הקציר להכנת משקאות אלכוהוליים וריבות מאפרסקים.

מאהבות | Mistresses, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 18 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes דרמה

רצח סטייל הוליווד | Hollywood Homicide, נטפליקס | Netflix

קומדיית פעולה, הנותנת הצצה נדירה אל חייהם המקצועיים והאישיים כאחד של שני בלשי משטרת לוס אנג'לס. בלש ותיק – הטוב בתחומו אך כושל בחייו הפרטיים, ושותפו – המתעניין יותר בעבודות הצדדיות ובשאיפות המשחק שלו מאשר ברצח הכנופיות המורכב שהם חוקרים. שחקנים: הריסון פורד, ג'וש הארטנט, לינה אולין. במאי: רון שלטון. 111 דקות, ארה"ב, 2003. אינספור עלילות משנה ופחות מדי תסריט, גורמים לסרט פשוט לא להצחיק. ציון: 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן