Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 25 באוקטובר, 2018

גלגל ענק, מלכות, המשימה, ממזרים, כמעט חג המולד, רוני קולמן: המלך, הרובוט של אריסטון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גלגל ענק | Wonder Wheel, ערוץ Yes VOD

הגלגל הענק בקוני איילנד של שנות ה-50. במרכז העלילה, ג'ני שחלמה פעם להיות שחקנית מפורסמת וכיום נשואה לגבר מזדקן ואפרורי, ומחפשת את הריגוש בזרועותיו של מציל צעיר ורומנטיקן. אלא שאז העלילה מסתבכת, בתו החורגת והמנוכרת של בעלה של ג'ני, חוזרת הביתה במנוסתה מן המאפיה, ומפרה את אורח החיים המשמים בקוני איילנד. שחקנים: קייט וינסלט, ג'סטין טימברלייק, ג'ים בלושי. במאי: וודי אלן. ארה"ב, 2017.

20:15 מלכות, ערוץ Hot3

בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית של משפחת מלכה, אימפריית פשע מקומית, ומחסלים את כל הגברים של המשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. המלכות, ובראשן דורי, מסוכסכות בינן ועם עצמן, איבדו את מעמדן וכוחן באבחה אחת, נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצדה עומדות בתה הצעירה והרווקה ליזי, הפסיכולוגית החריפה נעמה והארוסה הסקסית והקשוחה של בנה ספיר. בדרכן המצחיקה, הסוחפת והמלאה באקשן קומי, ומבלי לוותר על נשיות ואנושיות המלכות ינסו לעמוד שוב על הרגליים ולשקם את עסקי המשפחה שנלקחו מהן, כמו גם לנקום את מות הגברים. משתתפים: ריטה, שרונה יהאן-פרוז, אורלי זילברשץ, דאנה איבגי, מלי לוי, ליהי קורונובסקי, עומר דרור, נופר סלמן, רוי מילר, עדי אלון, מיכאל אלוני, יגאל נאור, אלברט אילוז ו-גיל פרנק. תסריטאים: גל זייד, רותי זייד, דני רוזנברג, דרור נובלמן. במאי: אמיר מן.

22:00 המשימה | The Assignment, ערוץ Hot Movies1 + ערוץ Yes VOD

מותחן פשע. רופאה בכירה מבצעת בכפייה ניתוח לשינוי מין ברוצח אכזרי שהרג את אחיה. כשהרוצח מתעורר כאישה על שולחן הניתוחים, הוא מחליט לחפש אחר הרופאה. שחקנים: מישל רודריגז, סיגורני וויבר. במאי: וולטר היל. ארה"ב, 2017.

22:00 ממזרים | Father Figures | Bastards, ערוץ Yes1

לפרטים נוספים, או יום שלישי, 23 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

כמעט חג המולד | Almost Christmas, נטפליקס | Netflix

סרט דרמה. ארבעת ילדיו הבוגרים של גבר אלמן חוזרים הביתה לחופשת חג המולד, לראשונה מאז מות אימם, ומביאים איתם דרמות וצרות בצרורות. שחקנים: גבריאל יוניון, ג'יי-בי סמוב, דני גלובר. במאי: דיוויד אי. טלברט. 112 דקות, ארה"ב, 2016.

רוני קולמן: המלך | Ronnie Coleman: The King, נטפליקס | Netflix

סרט תעודה. רוני קולמן הוכתר כמפתח הגוף הטוב בעולם, אבל גופו נושא את הצלקות. בסרט זה, הוא מספר על המחיר ששילם כדי לכבוש את יעדיו.

הרובוט של אריסטון | Robozuna, נטפליקס | Netflix

סדרת ילדים מונפשת. נער והרובוט שלו מצטרפים לתחרות הקשה ביותר בעולם, בזמן שהם מנסים לשחרר את עמם המדוכא מעול הכיבוש של אימפריה מרושעת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן