Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 28 בנובמבר, 2018

רכבת 15:17 לפריז, בלש אמיתי, סיבת המוות, ארץ אהובה שלי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רכבת 15:17 לפריז | i15:17 To Paris, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

דרמת מתח המבוססת על סיפור אמיתי. סיפורם של שלושה חברים שנקלעו במהלך טיול לפיגוע טרור ברכבת בה נסעו. תושייתם וניסיונם הצבאי מנעו אירוע רב נפגעים. שחקנים: ספנסר סטון, אנטוני סנדלר (בתפקיד עצמם). במאי: קלינט איסטווד. ארה"ב, 2018.

בלש אמיתי | True Detective, ערוץ Hot VOD


הסדרה נוצרה על ידי ניק פיצולטו ("The Killing") והעונה הראשונה בוימה על ידי קארי פוטונאגה ("מטורף", "ג'יין אייר"), שהמשיך לשמש כמפיק גם בעונה השנייה. הדרמה, שכל עונה שלה עוקבת אחר סיפור אחר ודמויות שונות, חושפת את חייהם של שוטרים הנסחפים בעקבות חקירה מסובכת וחוצים את הקווים בין טוב ורע.
.

21:00 סיבת המוות | Cause of Death, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בליל 5 במרץ, 2002, נפתחה אש חיה מגשר 'מעריב' אל עבר שתי מסעדות תל-אביביות: סי-פוד מרקט ומפגש הסטייק. אל תוך הכאוס הגיע במהירות השוטר סלים ברכאת, וניטרל את המחבל. אלא שהמחבל, בכוחותיו האחרונים, הרג אותו. בכל שנה משתתף אחיו של סלים, ג'מאל, באזכרה שעורכים חברי היחידה לזכר עמיתם. עשר שנים לאחר התקרית מקבל ג'מאל מידע שלפיו אחיו לא נהרג על ידי המחבל. לאחר שאינו מוצא תשובות אצל חברי היחידה, הוא מחליט לצאת למסע בלשי פרטי כדי לגלות מי באמת הרג את אחיו. האם המשטרה הסתירה ממנו מידע על נסיבות מותו של סלים? זהו תהליך התפכחות של אח שכול אל מול מערכת הביטחון, אזרח דרוזי אל מול מדינת ישראל, ויותר מכל – של אדם אל מול עצמו. בימוי, הפקה ותסריט: רמי א. כץ. 79 דקות, ישראל, 2018.

21:00 ארץ אהובה שלי | My Beloved Country, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סיפור חייהן של משפחות עולים ממרוקו, מאתיופיה, מחבר המדינות ומלבנון, תושבי בלוק מספר 461 במעלות. הסרט מציג שיתוף ועימות בין המבע הקולנועי-דוקומנטרי לבין הטקסט הספרותי שנכתב על ידי הסופרת שרה שילה. הצופים נעים בזמן ונחשפים לחייהם של מי שהיגרו אל הבלוק לאורך השנים – אלה שנמצאים במעלות כבר 20 שנה אז עזבו את מוסקבה ועדיין מחפשים את מקומם, אלה שבאו לעיר לפני 14 שנים מלבנון כילדים ורק עכשיו מתחילים להבין את מורכבות חייהם, וגם אלה שרק הגיעו מהרי מדינת מאניפור שבהודו על גבול מיאנמר. הדירות הקטנות בבלוק 461 הכילו משפחות שבניהן ובנותיהן ממשיכים להסתובב כרוחות רפאים בשכונה. יוצרים: יעל קיפר, רונן זרצקי, שרה שילהישראל, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן