Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 06 בינואר, 2019

לאהוב את וינסנט, 60 יום בפנים 4, מקום לאהבה, מפרשים שחורים 4, המדריך לרוצח 5, הוליוודלנד, הפרד ומשול: סיפורו של רוג'ר איילס, מהגיהנום, ג'ורדי שור 18, וייטנאם מלמעלה, מסיבת השנה, האמת על פרשת הארי קוברט, רשת שידור, איטליה של ג'יימי, אוצר האי המקולל 6, מהיר וטעים עם ג'יימי 2, בשמלה זו – קנדה, הספירה לאחור […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לאהוב את וינסנט | Loving Vincent, ערוץ Yes VOD

פרויקט מרהיב ביופיו ומועמד לאוסקר 2018. סרט הקולנוע הראשון המשלב אנימציה מציורי שמן שנעשו כולם באופן ידני עם מעל ל-60 אלף ציורים, ומספר את סיפור חייו ומותו המסתורי של אחד מגדולי הציירים של כל הזמנים, וינסנט ואן גוך. במאים: דורותה קוביילה ו-יו וולצ'מן. בריטניה / פולין, 2017.

00:00 60 יום בפנים 4 | Sixty Days In 4, ערוץ ההיסטוריה


העונה הרביעית של סדרת הדוקו-ריאליטי המרתקת, מתרחשת, בדומה לעונה הקודמת, במתקן הכליאה המסוכן 'פולטון', שבאטלנטה. במסגרת העונה הנוכחית, תשעה אזרחים חפים מפשע (גברים ונשים) מתחזים למשך 60 ימים לאסירים באחד ממתקני הכליאה הקשוחים ביותר בארצות הברית, כאשר לא האסירים האחרים, ולא הסוהרים או אנשי הצוות, יודעים את הסוד שלהם. מטרת המשתתפים, שנכנסים מרצונם לבית כלא הסובל מבעיות של סחר סמים, כנופיות ואלימות בכל פינה, היא לנסות להבין לעומק את הבעיות במערכת הצדק הפלילית, ובאמצעות כך לנסות להביא לרפורמות ושינויים במתקן בו הם שוהים זמניים. תוך כדי שהותם בכלא, הם מתבקשים לאסוף כמה שיותר מידע בפנים על המתרחש בין כתלי הכלא, ולדווח בחזרה למפקד המתקן, קולונל מארק אדג'ר.

14:55 מקום לאהבה | The Bachelors, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 03 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD + ערוץ Yes1

19:00 מפרשים שחורים 4 | 4 Black Sails, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hob VOD

הדרמה התקופתית של רשת Starz חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – פלינט וחברי הצוות שלו מנהלים קרב באיים הקאריביים במטרה לשמור על אורח חייהם ונאבקים לסיים את המסע הארוך שלהם בניצחון.

20:45 המדריך לרוצח 5 | 5 How To Get Away With Murder, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

דרמת המתח של רשת ABC חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – אחרי שהתביעה הייצוגית של אנאליס מסתיימת בניצחון בבית המשפט העליון, מיקיילה, קונור, אשר ולורל ממשיכים הלאה לפרק הבא של חייהם. בעונה מתגלה תעלומה חדשה שבה מעורב אחד החברים בקבוצה, הגורמת לסדקים במערכות היחסים וחושפת סודות חדשים.

21:00 הוליוודלנד | Hollywoodland, ערוץ AMC


מתח. סיפור על תהילה בהשראת אחת התעלומות הידועות לשמצה של הוליווד: מותו של ג'ורג' ריבס, סופרמן הראשון של הטלוויזיה. שחקנים: אדריאן ברודי, בן אפלק. במאי: אלן קולטר. ארה"ב, 2006.

22:00 הפרד ומשול: סיפורו של רוג'ר איילס | Divide and Conquer: The Story of Roger Ailes, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סיפור עלייתו ונפילתו של מי שהיה האיש החזק שמאחורי פוקס ניוז, אך סולק בבושת פנים בעקבות האשמות קשות על הטרדות מיניות של עובדות במהלך השנים. רוג'ר איילס איילס שינה את המסלול בו צעדה עד אז הפוליטיקה האמריקנית כמו גם את השיח הציבורי. הוא מילא תפקיד מרכזי בבחירתם של מספר נשיאים רפובליקנים, מ-ריצ'ארד ניקסון ועד דונלד טראמפ, עם השלכות שהורגשו בכל העולם. מעבר לעשייתו הפוליטית והתקשורתית הענפה, מתברר ששיכרון הכוח שלו גרם לו גם להתייחס לנשים איתן עבד בצורה שצילקה אותן לכל החיים. עוד לפני ש-#MeToo הפכה לתנועת המונים, איילס היה אחד מענקי התקשורת שהופלו בגלל האשמות על הטרדות ופגיעות מיניות. הסרט, שמתעד את הקריירה שלו מתחילתה, מציג גם עובדות ומגישות בפוקס ניוז, שנבחרו פעמים רבות בגלל צורתן החיצונית ומידת הסכמתן לאפשר לאיילס לבצע את זממו, וחושפות באומץ רב את דרכי הפעולה הנלוזות שלו. שנה אחרי שהודח מפרוייקט חייו, הלך איילס לעולמו. בימוי: אלקסיס בלום. 107 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 מהגיהנום | From Hell: Caught On Camera, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

מה קורה כשחופשה מהחלומות, הופכת לגיהינום? סדרה בת חמישה פרקים הכוללת צילומים ועדויות ממקור ראשון שלא ישאירו אתכם אדישים. הצצה מרתקת אל מקבץ אירועים חריגים ומעוררי בהלה, חלקם מצחיקים וחלקם טראומתיים, שמראים כיצד הכל יכול להשתבש בהפלגות, בחופשות, ברכבות ובטיסות. בריטניה, 2018.

22:00 ג'ורדי שור Geordie Shore 18 | 18, ערוץ MTV Show

הגרסה הבריטית ל-"ג'רזי שור" שבה בעונה חדשה. גם הפעם יתעדו פרקי הסדרה את מעלליה ההורמונליים של החבורה הלוהטת ויספקו מבט אינטימי אל חייהם האישיים של חבריה. זו העונה הראשונה הכוללת את המשתתפת החדשה: פיית' מולן.

22:00 וייטנאם מלמעלה | Vietnam from Above, ערוץ הטיולים


מסע אווירי עוצר נשימה לאורכה ולרוחבה של וייטנאם. השפעות סיניות עתיקות על המסורות הווייטנאמיות ודוגמאות לארכיטקטורה צרפתית קולוניאלית. כמו כן, נתוודע אל הערים מהמודרניות, השווקים הצפים ועוד.

22:00 מסיבת השנה | Office Christmas Party, ערוץ Hot Movies1

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 07 באוקטובר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:00 האמת על פרשת הארי קוברט | The Truth About Harry Quebert Affair, ערוץ Yes Edge

פטריק דמפסי מהסדרה ("האנטומיה של גריי") עושה קאמבק גדול לטלוויזיה, שלוש שנים לאחר שעזב את "האנטומיה של גריי", בדרמת מתח מטלטלת. עיבוד לרב המכר של הרומן פרי עטו של ג'ואל דיקר, ובבימויו של במאי הקולנוע הצרפתי ז'אן ז'אק אנו ("שבע שנים בטיבט"). האמת לגבי פרשת רצח מטרידה שמקיפה מספר עשורים, עם שלל פיתולי עלילה וגילויים עד לסופה המפתיע. מרקוס גולדמן (בן שנצר, "גאווה") הוא סופר צעיר ומצליח, כוכב עולה שכתב רב מכר וכעת שרוי במחסום כתיבה. מתוך ניסיון לפתוח את החסימה הוא נוסע לבקר את המורה והמנטור שלו מימי לימודיו באוניברסיטה, הסופר המפורסם הארי קוברט (דמפסי). קוברט חי בעיירת חוף קטנה במיין, נהנה מהמוניטין שלו כ'סופר האמריקני של דורו', ובעוד מרקוס מנסה למצוא השראה לכתיבה, מתגלה גופה בחצר ביתו של קוברט שהופך לחשוד המידי ברצח. מדובר בגופתה של נולה קלרגן בת ה-15 שנעלמה לפני עשרות שנים. מרקוס מאמין בחפותו של הארי אבל לאט לאט מגלה מידע שגורם לו להתחיל ולפקפק וסיפור רחב יריעה על אהבה אסורה, תשוקה וייסורים נחשף בפניו.

22:00 רשת שידור | Network, ערוץ Yes3

קומדיה מבריקה של סידני לומט והתסריטאי פאדי צ'ייפסקי, שצפתה את המגמה כבר בשנות השבעים, כאשר הציבה שדרן חדשות מעורער וזועם ככלי בידי מפיקים תאבי רייטינג. הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר, והיה מועמד לשלושה פרסים נוספים. הוא נכלל ברשימת מאה הסרטים הטובים ביותר של מכון הסרטים האמריקני, ומצוטט שוב ושוב, בעיקר המשפט 'I'm as mad as hell, and I'm not going to take this anymore!'. שחקנים: פיי דאנאוויי, ויליאם הולדן, פיטר פינץ', נד ביטי, רוברט דובאל. ארה"ב, 1976. 

22:10 איטליה של ג'יימי | Jamie Cooks Italy, ערוץ האוכל


לאחר ששבע מהג'אנק הפוד המוגש בבתי הספר הבריטים, יוצא ג'יימי אוליבר למסע במדינה שהציתה בו את אהבתו לאוכל. שאיפתו למעט השראתה לוקחת אותו אל הפינות הנסתרות של איטליה, אל הקהילות הכפריות, הניזונות מגידוליהם החקלאיים, אל נזירים המייצרים פסטה בעצמם, ואל תושבים אחרים הדואגים לשמר את המסורת הקולינרית העתיקה. 

22:30 אוצר האי המקולל 6 | The Curse Of Oak Island 6, ערוץ ההיסטוריה

הסדרה חוזרת לעונה שישית. לאחר שבעונה שעברה האחים לאגינה והצוות שעובד עימם, חשפו על האי מספר תגליות דרמטיות: עצמות בני אדם, תכשיט עתיק ומה שנראה כצלב מימי הביניים, ריק ומרטי נחושים השנה ללכת עד הסוף, בניסיונם לפתור את תעלומת האי אוק הנמשכת כבר 223 שנה.

22:35 מהיר וטעים עם ג'יימי 2 | 2 Jamie's Quick & Easy, ערוץ האוכל

ג'יימי אוליבר ממשיך לפתח את מסורת הבישול הנוח, הבריא והנגיש לכל נפש. במהלך התכנית יציג מתכונים למנות שונות ומגוונות, כגון: עוף פסטו, סלמון צ'וריסוז מעושן, קרפצ'יו עם רוטב מצרי, סלט שעועית ספרדי ועוד.

22:50 בשמלה זו – קנדה | Say Yes to the Dress – Canada, ערוץ החיים הטובים


עלילותיו של בוטיק כלות קנדי, העובדים והכלות לעתיד הקונות בו. סוכני מכירות, מנהלים ומודדים מקצועיים יעמדו לרשותן של כלות המחפשות את השמלה המושלמת. בין הסוגיות שתעלנה במהלך הפרקים: מאבקים במשקל עודף ודימויי גוף בעייתיים, לחץ מצד משפחה וחברים, יכולתה של השמלה המושלמת לסייע בבעיות אישיות, ואתגר התקציב.

23:00 הספירה לאחור – השטיח האדום: גלובוס הזהב 2019 | Live From The Red Carpet: Golden Globes, ערוץ !E

בפעם ה-76 יתכנסו ויבואו כל כוכבי הוליווד הנחשבים לרגל טקס פרסי גלובוס הזהב, בו מוענקים פרסים על ידי איגוד העיתונאים הזרים בארצות הברית, להישגים יוצאי דופן בתחום הקולנוע והטלוויזיה.

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן