Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 13 בינואר, 2019

אימפריית הפשע, תעשה לי סאב, בחשיכה, לאוס מלמעלה, טפלון: השטן שאנו מכירים, איש המרתון, האופה מברלין, בוקר אחד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אימפריית הפשע | Boardwalk Empire, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

כל חמש העונות של סדרת המופת מבית HBO, שנוצרה על ידי טרנס ווינטר ("הסופרנוס") והופקה על ידי מארק וולברג ו-מרטין סקורסזה (שאף ביים את פרק הפיילוט). הסדרה מבוססת על דמויות ואירועים אמיתיים, מתרחשת בשנות העשרים של המאה הקודמת – עם כניסתו של חוק היובש האוסר על ייצור ומכירת אלכוהול בארצות הברית. אנוק 'נאקי' תומפסון, הגזבר המושחת של אטלנטיק סיטי, מנצל את ההזדמנות להתעשר מהביקוש שנוצר לטיפה המרה ומנהל קשרים עסקיים עם המאפיונרים הגדולים של העיר. עד מהרה הוא מוצא את עצמו נשאב לתוך עולם אכזרי של אלימות, ומגלה את המחיר האמיתי של הכסף הגדול.

15:30 תעשה לי סאב, ערוץ הילדים

סדרה מוקומנטרית בהובלתו של כוכב הערוץ, טום באום. בסדרה ייחשף באום אל כל מה שקורה מאחורי הקלעים של עולם היוטיוברים במטרה לפצח את סוד הצלחתם ולהפוך לדבר החם הבא. בכל פרק ייצא באום יחד עם כוכב הרשת, קווין רובין והשחקנית וחברתו הטובה, ג'וי ריגר, לפגוש את אושיות היוטיוב הכי שוות שיתנו לו טיפים ועצות במגוון תחומים שכל כוכב מתחיל חייב להכיר, ביניהם: וולוגים, אתגרי רשת, קליפים, אופנה וביוטי ועוד.

21:00 בחשיכה | In the Dark, ערוץ AMC

מתח. סיפור של אובססיה על עיוורת שנאלצת להשתמש בחושים שנותרו לה כדי להיאבק על חייה כשאדם קנאי עוקב אחריה. שחקנים: אליזבת רוהם, סאם פייג'. במאי: ריצ'רד גבאי. ארה"ב, 2013.

22:00 לאוס מלמעלה | Laos from Above, ערוץ הטיולים

מבט ממעוף הציפור על שלוש המלכויות העתיקות של לאוס: מקדשים מרהיבים, מפלים מרשימים, ארכיטקטורה מודרנית שאפתנית והמסורת העתיקה והשוקקת של בני המקום.

22:00 טפלון: השטן שאנו מכירים | The Devil We Know, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

תאגיד הכימיקלים האמריקאי 'דופונט' חולל בשנת 1945 מהפכה כשהחל לייצר מחבתות וסירים מצופים בטפלון. השימוש בשמן הופחת והניקוי נעשה קל מתמיד. כעת מתברר שהכימיקל שמשמש להצמדת הטפלון לכלי – ה-C8 נמצא כבר בדמם של 99 אחוז מהאמריקנים. 'דופונט' הצליחה להסתיר במשך שנים את ההשפעות המזיקות של ה-C8 תוך שהיא מזהמת את הסביבה עם פסולת כימית. היא גם לא טרחה להזהיר את עובדי החברה מפני הסיכונים הבריאותיים והמשיכה לספק את מוצרי הטפלון כבטוחים לשימוש. אך לאחר שלשתיים מעובדות החברה נולדו תינוקות חולים עם תופעות רפואיות חמורות דומות, לאחר שאיכר מקומי איבד את כל חוות הבקר שלו ולאחר שתושבי וירג'יניה המערבית גילו שהשיניים של ילדיהם הופכות לשחורות, יצאו לאור הסודות שהתאגיד ניסה להחביא במשך כל השנים. בתביעה ייצוגית, שהפכה להחלטה היסטורית, נחרדו תושבי האזור לגלות עד כמה הנזק שגרם התאגיד הוא בלתי הפיך. הסרט הוא דוגמה קשה לתאוות בצע של תאגיד כלכלי אל מול האנשים הפשוטים, שלמרות שנפגעו קשות, סירבו ליפול מבלי להילחם. בימוי: סטפני סוכטיג. 88 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 איש המרתון | Marathon Man, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 01 בינואר, 2019, בערוץ Yes VOD

22:30 האופה מברלין The Cakemakerערוץ Yes קולנוע ישראלי 
.

22:45 בוקר אחד | Keeping Faith, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

פיית' הוולס (איב מיילס, "טורצ'ווד", "ויקטוריה") עורכת דין, אמא ורעיה, נגררת אל תוך פרשה מסתורית כשבעלה ושותפה לעסק אוון, נעלם. הוא יצא בבוקר לעבודה ומעולם לא הגיע אליה. היעלמותו הפתאומית פוגעת קשות בליבה של הקהילה הוולשית הקטנה ומאלצת את פיית' לחזור לעבודה באמצע חופשת הלידה כדי להגן על לקוח, נווד חסר תקווה המואשם בגניבה מחנויות. בעוד פיית' הנואשת מחפשת רמזים למיקומו של אוון היא חושפת תגליות חדשות על חייו הפרטיים, שמעלות שאלות באשר לכמה טוב היא באמת מכירה את האיש שהיא אוהבת.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן