Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 03 באפריל, 2019

ג'מיני | תאומים, עינוג אישי, שלום בוליווד, Veep 7, בארי 2, מה שקורה בצללים, מה קרה לסוזאנה, רוצח שב מהקבר, ריקרדו קוודו: טינה, המכולת של קים, שומרי הגלקסיה: חלק 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ג'מיני | תאומים | Gemini, סלקום TV

דרמת מתח. כוכבת הוליוודית צעירה שהשאירה מאחור הרבה מכרים כועסים בדרך לפסגה. אחד מהאנשים עם הזיכרון הארוך מאיים לפגוע בה, ומי שתעזור לה לשמור על עצמה ולפתור את התעלומה היא העוזרת האישית הנאמנה שלה. שחקנים: זואי קרביץ, לולה קירק. במאי: ארון כץ. 93 דקות, ארה"ב, 2017.

21:35 עינוג נשי | Female Pleasure, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

איך נתפס עונג הנשים ברחבי העולם? בעולם הפטריארכלי גברים שולטים בגוף האישה, חותכים אותו, אונסים אותו ומאלצים נשים להתחתן בשידוכים. זהו סיפורן של חמש נשים אמיצות, חכמות ונחושות ששוברות שתיקה וחושפות סיפורים מתוך חיי החברה הפטריארכליים והקהילות הדתיות בהן גדלו. כל אחת מהן נאבקת בדרכה שלה למען חופשיות מינית ואוטונומיה נשית מעבר לגבולות דתיים ולמחסומים תרבותיים הקובעים את מעמדן של נשים. הן רוצות לשנות תכתיבים חברתיים שקיימים עד ימינו וחוצים תרבויות, דתות ויבשות: ביפן ובהודו, בפזורה המוסלמית הסומלית, בקהילה החסידית בברוקלין ובקרב אנשי הדת הקתולים באירופה. זה לא פשוט. המאבק שלהן עולה להן ביוקר – כל אחת מהן חווה השמצות פומביות, איומים ותביעות ונידוי חברתי כבד. בסופו של דבר אצל כולן המסקנה זהה – בכל חברה הגוף הנשי נתון לתאווה גברית ובראש ובראשונה מיועד להולדה, ללא כל קשר להנאה מינית ולאוטונומיה נשית. גרמניה, 2018.

22:00 שלום בוליווד | Shalom Bollywood, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD 

הסיפור שטרם סופר על כוכבות הקולנוע היהודיות של בוליווד. הבמאי דני בן משה ("הילדים האבודים של אמא") מביא בסרטו החדש את סיפורה של הקהילה היהודית בת ה-2000 שנה בהודו ואת תרומתה המשמעותית להקמתה ופריחתה של 'בוליווד' – תעשיית הסרטים הגדולה בעולם. לפני כ-100 שנה, כשהופעה על המסך הגדול עדיין הייתה נחשבת לטאבו עבור הנשים ההינדיות והמוסלמיות בהודו, מילאו הנשים היהודיות (שנחשבו ליותר ליברליות) את התפקידים הנשיים בסרטים. אלא שבגלל שאותן נשים כונו ב'שמות במה' שלהן, הן נחשבו בעיני קהל הצופים כמוסלמיות והינדיות. הסרט חושף לראשונה את סיפורן יוצא הדופן של השחקניות היהודיות, בעזרת ראיונות ארכיוניים עם חלק מהכוכבות היהודיות, אנימציות צבעוניות וקטעים מתוך הסרטים עצמם. 75 דקות, אוסטרליה, 2017.

22:00 Veep 7, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 01 באפריל, 2019, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:30 בארי 2 | 2 Barry, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD
.

23:15 מה שקורה בצללים | What We do in the Shadows, ערוץ Yes Edge + ערוץ Yes VOD

הסדרה הקורעת והמבריקה החדשה מבית FX, המבוססת על קומדיית האימה המוקומנטרית באותו השם של הבמאי הניו זילנדי טאיקה ואיטיטי ("ת'ור ראגנרוק"), מספרת את סיפורם של שלושה ערפדים שותפים לדירה, כל אחד מהם נולד בעידן אחר והם מנסים להסתגל לעידן המודרני ולשרוד את העולם החדש בעיר ניו יורק. לפני מאתיים שנים, נשלחו השלושה לכבוש את אמריקה, האוניה הורידה אותם בסטאטן איילנד. הם איבדו את דרכם, שכחו את המטרה שלשמה הגיעו ונשארו באי ובלי ששמו לב, עברו להן 200 שנים. הסדרה נשארה נאמנה לעולם בו מתקיים הסרט הניו זילנדי עליו היא מבוססת, וממשיכה בקו המוקומנטרי שבו מצלמה עוקבת אחר עלילותיה המשונות והמשעשעות של קהילת הערפדים הקטנה.

מה קרה לסוזאנה | Suzzanna: Buried Alive, נטפליקס | Netflix

סרט אימה אינדונזי. רוחה של אישה הרה שנרצחה לאחר שהפתיעה גנבים שפרצו לביתה יוצאת לנקום ברוצחים. שחקנים: לונה מאיה, הרג'ונוט עלי, טאוקו ריפנו ויקאנה. במאי: רוקי סוראיה. 125 דקות, אינדונזיה, 2018.

רוצח שב מהקבר | Possessed, נטפליקס | Netflix

סדרת אימה קוריאנית. אישה בעלת יכולות על-חושיות משתפת פעולה בניגוד לרצונה עם בלש חסר טקט שמסתיר אופי עדין ורך, ועוזרת לו לפתור תעלומות פשע.

ריקרדו קוודו: טינה | Ricardo Quevedo: We All Hold Grudges, נטפליקס | Netflix

סטנד-אפ. להיתקע בפקק תנועה, לפשל בזוגיות, להתקשר לאקסית אחרי שהתקשרת. ריקרדו קוודו מזמין אתכם לצחוק יחד איתו על כל הצרות של החיים.

המכולת של קים 3 | 3 Kim's Convenience, נטפליקס | Netflix

עונה שלישית לסדרה הקומית. משפחה ממוצא קוריאני-קנדי מנהלת חנות מכולת בטורונטו. בני המשפחה נאלצים להתמודד עם הלקוחות, זה עם זה ועם העולם המשתנה שבו הם חיים.

שומרי הגלקסיה: חלק 2 | Guardians of the Galaxy Vol. 2, נטפליקס | Netflix 



מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן