עוד תקלה – הרכבת עצרה בחדרה מערב הנוסעים יקבלו פיצוי

כמידי יום ומידי שבוע, התקלות ברכבת חוזרות ונשנות והציבור בדרך כלל "נענש". הפעם ההנהלה לא האשימה את הוועד

עוד תקלה – הרכבת עצרה בחדרה מערב הנוסעים יקבלו פיצוי

כמידי יום ומידי שבוע, התקלות ברכבת חוזרות ונשנות והציבור בדרך כלל "נענש". הפעם ההנהלה לא האשימה את הוועד

רכבת שיצאה  ביום רביעי 30,4 השבוע, בשעה ארבע ושש דקות מתל אביב  ההגנה, בדרכה לנהריה נאלצה לעצור בחדרה , אחרי שהתקלתה נזילת שמן בקטר.כך נודע למגפון.

400 נוסעים שיצאו מתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב בשעה 16:06 בדרכם לנהריה, נאלצו להתעכב בתחנת חדרה בגלל תקלה בקטר (נזילת שמן), אחרי דקות מעטות והעדר פתרון אחר אישרו מנהלי הרכבת לנהגי הקטר להמשיך עד תחנת עכו,  בדרך לעבור בתחנת חיפה .מעכו  לדעתם יהיו לנוסעים פתרונות טובים ומהירים יותר, והמשך הנסיעה עד עכו לא מהווה לדעת מומחי הרכבת סיכון בטיחותי לנוסעים ולקטר. ואכן כך נעשה, אלא שחסרנו של הקטר שיבש את לוח הזמנים של הרכבות בכלל ונרשמו להם איחורים של 10 עד 30 דקות.

רכבת סימנס כחולה בתחנת תל-אביב אוניברסיטה (צילום ארכיון: יח"צ)
רכבת סימנס כחולה בתחנת תל-אביב אוניברסיטה (צילום ארכיון: יח"צ)

מדוברות הרכבת נמסר כי על פי הנוהל הקיים איחור מעל חצי שעה מחייב את הרכבת לפצות את הנוסעים ואכן הנהלת הרכבת הורתה לתת את הפיצוי  לנוסעים שסבלו מאיחור של שעה פיצוי כספי. הפיצוי ייעשה בזיכוי  אוטומטי בכרטיס הרב קו של כל אחד מנוסעי הרכבת שסבלו כאמור מאיחור של שעה. ושוב הנהלת הרכבת מתנצלת  בפני הנוסעים על אי הנוחות. הפעם הועד בכלל לא אשם, עובדי הרכבת עשו כל שביכולתם למצוא פתרונות לנוסעים.

 

רכבת שיצאה  ביום רביעי 30,4 השבוע, בשעה ארבע ושש דקות מתל אביב  ההגנה, בדרכה לנהריה נאלצה לעצור בחדרה , אחרי שהתקלתה נזילת שמן בקטר.כך נודע למגפון.

400 נוסעים שיצאו מתחנת הרכבת ההגנה בתל אביב בשעה 16:06 בדרכם לנהריה, נאלצו להתעכב בתחנת חדרה בגלל תקלה בקטר (נזילת שמן), אחרי דקות מעטות והעדר פתרון אחר אישרו מנהלי הרכבת לנהגי הקטר להמשיך עד תחנת עכו,  בדרך לעבור בתחנת חיפה .מעכו  לדעתם יהיו לנוסעים פתרונות טובים ומהירים יותר, והמשך הנסיעה עד עכו לא מהווה לדעת מומחי הרכבת סיכון בטיחותי לנוסעים ולקטר. ואכן כך נעשה, אלא שחסרנו של הקטר שיבש את לוח הזמנים של הרכבות בכלל ונרשמו להם איחורים של 10 עד 30 דקות.

רכבת סימנס כחולה בתחנת תל-אביב אוניברסיטה (צילום ארכיון: יח"צ)
רכבת סימנס כחולה בתחנת תל-אביב אוניברסיטה (צילום ארכיון: יח"צ)

מדוברות הרכבת נמסר כי על פי הנוהל הקיים איחור מעל חצי שעה מחייב את הרכבת לפצות את הנוסעים ואכן הנהלת הרכבת הורתה לתת את הפיצוי  לנוסעים שסבלו מאיחור של שעה פיצוי כספי. הפיצוי ייעשה בזיכוי  אוטומטי בכרטיס הרב קו של כל אחד מנוסעי הרכבת שסבלו כאמור מאיחור של שעה. ושוב הנהלת הרכבת מתנצלת  בפני הנוסעים על אי הנוחות. הפעם הועד בכלל לא אשם, עובדי הרכבת עשו כל שביכולתם למצוא פתרונות לנוסעים.

 

כתבות אחרונות באתר

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן